Auditor/Auditorka EÚS na odboru Auditní orgán
V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Nabízená práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování na projekty realizované v rámci přeshraniční spolupráce.
Základní informace o pracovním místě
- číslo funkčního místa: 2400
- doba úvazku: doba určitá (zástup za MD/RD)
- místo výkonu: Prraha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: ihned/dle domluvy
- termín pro podávání přihlášek do: 19. prosince 2024
Charakteristika vykonávaných činností
- vykonávání činností odpovídajících oborům služby 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy;
- výkon auditů systému, auditů operací a auditů účetní závěrky pro prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU – audity mohou být vykonávány v rozsahu realizace projektů EÚS z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu;
- analytická činnost a reporting relevantním orgánům ČR i EU;
- vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů, řešení nesrovnalostí;
- naplňování auditní strategie, zpracování prohlášení při uzavření pomoci;
- analýza rizik a návrhy jejich řešení;
- spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů;
- spolupráce při zpracovávání stanovisek k návrhům orgánů EU;
- účast na jednáních a odborných pracovních skupinách a na jednáních se zahraničními orgány zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU;
- poskytování konzultační a školící činnosti.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- pružná pracovní doba,
- částečný výkon služby formou home office (režim týden HO, týden práce v kanceláři),
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- možnost využití MultiSport karty,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v hlavní budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- splňuje úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto pracovní místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Způsob přihlášení do výběrového řízení:
Motivační dopis, strukturovaný životopis a požadované přílohy zasílejte do 19. prosince 2024 na adresu Ministerstvo financí, odbor Personální, Letenská 15, 118 10 Praha 1, nebo na e-mailovou adresu: podatelna@mfcr.cz. Do předmětu e-mailové zprávy/na obálku uveďte „FM 2400“.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Kateřina Horynová,
+420 257 042 205,
Katerina.Horynova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Milan Puszkailer, +420 257 042 744, Milan.Puszkailer@mfcr.cz
Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. V případě přijetí na toto služební místo jsou výdaje spolufinancovány z Operačního programu Technická pomoc (OPTP), s čímž je spojena povinnost zpracovávat veškerá data a dokladovat uskutečněné výdaje pro potřeby projektů realizovaných z OPTP.
Ministerstvo financí podporuje rovné pracovní a služební uplatnění žen a mužů, genderový antidiskriminační přístup při obsazování rozhodovacích pozic a zaměstnávání osob se zdravotním postižením ve vazbě na specifické profesní a kvalifikační předpoklady.