CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/auditorka Národního plánu obnovy

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3707
  • doba úvazku: doba určitá do 31. prosince 2026
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: září až říjen 2024
  • obor služby: 3. Audit
  • termín pro podávání přihlášek do: 17. července 2024

Charakteristika vykonávaných činností

  • spolupráce na nastavení metodických postupů pro výkon auditů systému a testování věcné správnosti vykázaných milníků a cílů v rámci implementace NPO se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů; 
  • z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu soustavný výkon auditů systému u koordinátora NPO, vlastníků komponent, resp. realizátorů reforem, a testování správnosti vykazovaných cílů a milníků NPO deklarovaných v žádostech o platbu do EK; 
  • provádění včasného, správného a úplného zadání dat o provedených auditech do informačního systému pro auditní činnost;
  • práce s IS v souladu s vnitřními předpisy MF;
  • analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhy dalších dokumentů NPO a zpracovávání odborných stanovisek;
  • komunikace s koordinátorem NPO, vlastníky komponent a ostatními zapojenými subjekty do ochrany finančních zájmů EU;
  • zpracování shrnutí provedených auditů v souvislosti s předkládáním žádostí o platbu do EK, včetně zjištěných nedostatků a veškerých přijatých opatření k nápravě; 
  • zpracování a aktualizace auditní strategie a monitorování jejího naplňování, včetně střednědobého plánu auditů a následného ověřování jeho plnění; 
  • provádění analýzy rizik a vyhodnocení mapy rizik včetně stupňů jejich významnosti; 
  • poskytování konzultační a lektorské činnosti; 
  • účast na jednání s EK, zahraničními orgány a organizacemi při projednávání metodických otázek finanční kontroly a auditu v oblasti hospodaření s finančními prostředky pomoci EU, účast na auditních misí EK a EÚD.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • home office v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Kontakty

Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Kateřina Horynová,
+420 257 042 205,
Katerina.Horynova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Kateřina Ježková, +420 257 041 911, Katerina.Jezkova@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.