-
Vyplnit žádost
Auditor/auditorka Národního plánu obnovy
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 3707
- doba úvazku: doba určitá do 31. prosince 2026
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: září až říjen 2024
- obor služby: 3. Audit
- termín pro podávání přihlášek do: 17. července 2024
Charakteristika vykonávaných činností
- spolupráce na nastavení metodických postupů pro výkon auditů systému a testování věcné správnosti vykázaných milníků a cílů v rámci implementace NPO se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů;
- z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu soustavný výkon auditů systému u koordinátora NPO, vlastníků komponent, resp. realizátorů reforem, a testování správnosti vykazovaných cílů a milníků NPO deklarovaných v žádostech o platbu do EK;
- provádění včasného, správného a úplného zadání dat o provedených auditech do informačního systému pro auditní činnost;
- práce s IS v souladu s vnitřními předpisy MF;
- analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhy dalších dokumentů NPO a zpracovávání odborných stanovisek;
- komunikace s koordinátorem NPO, vlastníky komponent a ostatními zapojenými subjekty do ochrany finančních zájmů EU;
- zpracování shrnutí provedených auditů v souvislosti s předkládáním žádostí o platbu do EK, včetně zjištěných nedostatků a veškerých přijatých opatření k nápravě;
- zpracování a aktualizace auditní strategie a monitorování jejího naplňování, včetně střednědobého plánu auditů a následného ověřování jeho plnění;
- provádění analýzy rizik a vyhodnocení mapy rizik včetně stupňů jejich významnosti;
- poskytování konzultační a lektorské činnosti;
- účast na jednání s EK, zahraničními orgány a organizacemi při projednávání metodických otázek finanční kontroly a auditu v oblasti hospodaření s finančními prostředky pomoci EU, účast na auditních misí EK a EÚD.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- home office v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Kateřina Horynová,
+420 257 042 205,
Katerina.Horynova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Kateřina Ježková, +420 257 041 911, Katerina.Jezkova@mfcr.cz