obor služby: 4. Hospodaření s majetkem státu a jeho privatizace a 22. Legislativa a právní činnost
termín pro podávání přihlášek do: 9. října 2024
Charakteristika vykonávaných činností
Zajištění zpracování žádostí o poskytnutí schválení, předchozích souhlasů či povolení výjimek při nakládání s majetkem státu obdržených od ostatních státních subjektů v souladu se zákonem č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů. Provádění kontrol u ostatních státních subjektů ohledně dodržení podmínek zákona č. 219/2000 Sb. při nakládání s majetkem státu.
koordinace činností a poskytování metodiky a stanovisek pro ÚZSVM, ostatní organizační složky státu a státní organizace v otázkách spojených s obecným postavením státu v právních vztazích, s jeho procesním jednáním a s problematikou hospodaření s majetkem státu s tím související;
zajišťování komplexní právní činnosti spojené s výkonem oprávnění Ministerstva financí podle zákona č. 219/2000 Sb. v oblasti schvalování dispozic s majetkem státu;
zajišťování komplexní právní činnosti spojené s výkonem odborného dohledu nad činností ÚZSVM ve smyslu § 15 odst. 1 zákona č. 201/2002 Sb.;
zajišťování komplexní právní činnosti spojené s prováděním metodických dohlídek u organizačních složek státu a státních organizací v působnosti zákona č. 219/2000 Sb., zaměřených na dodržování zákona č. 219/2000 Sb. a souvisejících právních předpisů při hospodaření s majetkem státu, a tuto kontrolní činnost sám provádí;
zajišťování komplexní právní činnosti spojené s přijímáním a vyhodnocováním právních stanovisek zasílaných z ÚZSVM podle § 15 odst. 2 zákona č. 201/2002 Sb. a s vyžádáním informací od ÚZSVM v souladu s § 15 odst. 3 citovaného zákona;
zpracovávání materiálů pro poradu vedení a pro jednání vlády k problematice hospodaření s majetkem státu a zpracovávání připomínek k materiálům s tímto zaměřením, pokud se týkají činností uvedených v předchozích bodech, anebo s nimi souvisejí;
zpracovávání stanovisek pro ostatní útvary MF, organizační složky státu, státní organizace a právnické a fyzické osoby k problematice, která se týká činností uvedených v předchozích bodech, anebo s nimi souvisí.
Nabízíme
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna (sick days),
5 dní studijního volna ročně,
pružná pracovní doba,
možnost práce z domova 4 dny v měsíci,
možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
adaptační proces pro nové zaměstnance,
odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
dosáhl věku 18 let;
je plně svéprávný;
je bezúhonný;
dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu s odborným zaměřením vzdělání v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost;
má potřebnou zdravotní způsobilost.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042, Simona.Proskova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Martin Svoboda, +420 257 043 228, Martin.Svoboda@mfcr.cz