CZ EN

Motivový obrázek

Specialista/ka pro správu daní

 

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 2773
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: prosinec 2024 až leden 2025
  • obor služby:  2. Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění a hazardní hry
  • termín pro podávání přihlášek do: 14. listopadu 2024

Charakteristika vykonávaných činností

  • zajišťování výkonu působnosti Ministerstva financí (dále jen „ministerstvo“) jako správního orgánu prvního stupně v oblasti daní a jiných obdobných peněžitých plnění a v dalších oblastech vymezených Organizačním řádem Ministerstva financí;
  • zajišťování výkonu působnosti ministerstva jako správního orgánu nejblíže nadřízeného jiným orgánům veřejné moci (např. Generální finanční ředitelství, krajské úřady atp.);
  • vyřizování odvolání při správě daní a ve správním řízení, jiné prostředky ochrany, včetně podání ve formě stížností, podnětů či dotazů veřejnosti zejména v oblasti daní, rovněž účast na kontrolách výkonu věcné působnosti podřízených orgánů veřejné moci.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova 4 dny v měsíci,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, nebo Ekonomie;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Kontakty

Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Kateřina Horynová,
+420 257 042 205,
Katerina.Horynova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Petr Burdík, +420 257 043 221, Petr.Burdik@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.