Společný nákup výpočetní techniky 2024
Ministerstvo financí tímto nabízí organizacím veřejné správy možnost zapojení do společného nákupu výpočetní techniky – notebooků a stolních PC. Ministerstvo financí nakupuje výpočetní techniku pro jiné subjekty od roku 2016 s celkovým realizovaným objemem v řádech desítek tisíc kusů. V posledních letech se do nákupu úspěšně zapojily i stovky měst a obcí. Zapojení je samozřejmě dobrovolné.
CO MŮŽETE ÚČASTÍ V ZAKÁZCE ZÍSKAT?
Při společném nákupu se výpočetní technika vysoutěží s výraznou objemovou slevou. Souhrnné poptávky zpravidla dosahují vyšších stovek či tisíců kusů. Můžete tak ušetřit finance i administrativu spojenou s veřejnou zakázkou. Sleva oproti maloobchodním cenám činí cca 30 % a výrobky jsou navíc dodány s pětiletou zárukou se servisními podmínkami Next Business Day On-Site (oprava do druhého dne u zákazníka). I malá organizace tak může nakupovat za ceny platné pro velké zákazníky. Ministerstvo financí při nákupech výpočetní techniky klade důraz na kvalitu zpracování a delší životnost produktů.
KDO SE MŮŽE ZÚČASTNIT?
Společného nákupu se může zúčastnit jakákoliv organizace veřejné správy. Velikost organizace či poptávky není rozhodující. V minulosti se zúčastnily i malé obce, školy, výzkumné ústavy, kraje, státní podniky, dětské domovy, knihovny atp. Tuto nabídku nejlépe postupte i na Vámi zřizované organizace.
CO BUDE SOUTĚŽENO?
- Stolní PC s monitorem a příslušenstvím, SFF, 16 GB nebo 32 GB RAM, SSD 512 GB,
- Notebook s displejem 14 palců vyšší střední třídy, se čtečkou čipových karet 16 GB RAM, SSD 512 GB, USB 40 Gb/s,
- Notebook s displejem 14 palců vyšší střední třídy, s LTE modemem a se čtečkou čipových karet, 16 GB RAM, SSD 512 GB, USB 40 Gb/s,
- Notebook s displejem 15 - 16 palců a s numerickou klávesnicí, s LTE modemem a se čtečkou čipových karet, 16 GB RAM, SSD 512 GB.
Veškeré produkty budou s 16 GB RAM a licencí Windows 11 Professional OEM. U notebooků lze poptávat i dokovací stanici, monitor, příslušenství a brašnu. Technickou specifikaci můžete nalézt na dalších listech souboru Poptávka odběru.xls.
JAKÉ JSOU DOSAŽENÉ CENY?
Vysoutěžené ceny budou známy až po zadání veřejných zakázek. Předpokládané hodnoty byly stanoveny konzervativně - výši poskytnutých objemových slev nelze předvídat. Veřejné zakázky se budou moci zúčastnit veškeří relevantní výrobci.
Předchozí vysoutěžené ceny a výrobky můžete nalézt v registru smluv např. zde, zde nebo zde. Vzdělávací instituce navíc zpravidla získávají další slevu cca 1600 Kč na licenci Microsoft Windows EDU.
JAK BUDOU PROBÍHAT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY?
Ministerstvo financí zadá veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému v nadlimitním režimu. Hodnocena bude nejnižší nabídková cena. Odpovědnost za zákonnost zadání veřejné zakázky nese Ministerstvo financí v roli centrálního zadavatele.
JAK SE PŘIHLÁSIT?
Vyplňte přiloženou tabulku Poptávka odběru, ve které uvedete počty položek, a zašlete ji na emailovou adresu verejne.zakazky@mfcr.cz, a to v termínu do 21. října 2024. Po tomto termínu již nebudeme schopni Vám účast garantovat. Další informace Vám zašleme obratem. Pokud by se tak nestalo, ozvěte se telefonicky na kontakt níže.
Podmínkou účasti je uzavření jednoduché smlouvy o centralizovaném zadávání (zákonný požadavek), pokud ji ještě nemáte s Ministerstvem financí uzavřenou. Náklady na pořízení výpočetní techniky si hradí každá zapojená organizace samostatně. Předpokládaná dodací lhůta činí maximálně 10 týdnů od účinnosti smlouvy.
KONTAKT
V případě dotazů se obracejte na emailovou adresu verejne.zakazky@mfcr.cz nebo na tel. 257 042 463 - Mgr. Daniel Jirásko.
Předchozí společný nákup výpočetní techniky
V současné době byl společný nákup výpočetní techniky ukončen rozesláním pokynu k uzavření smlouvy všem zapojeným zadavatelům. Smlouva s vybraným dodavatelem by měla být uzavřena bez zbytečného odkladu. Pokud jste pokyn rozeslaný do datové schránky neobdrželi, obraťte se na email verejne.zakazky@mfcr.cz.
Společného nákupu výpočetní techniky se zúčastnilo 210 pověřujících zadavatelů z řad organizací veřejné správy a bylo jím nahrazeno 363 samostatných veřejných zakázek.
Výzva 11: předpokládaná hodnota 173 351 200 Kč bez DPH, vysoutěžená cena 140 995 153 Kč bez DPH, dodavatel CSF s.r.o., stolní PC Lenovo ThinkPad M75s Gen 2.
Výzva 12: veřejná zakázka byla zrušena z důvodu překročení předpokládané hodnoty, poptávky pověřujících zadavatelů přeřazeny do větší výzvy 13.
Výzva 13: předpokládaná hodnota 18 901 050 Kč bez DPH, vysoutěžená cena 15 999 660 Kč, dodavatel XANADU a.s., notebook HP EliteBook 645 G11.
Výzva 14: předpokládaná hodnota 124 883 300 Kč bez DPH, vysoutěžená cena 107 831 542, dodavatel OCC s.r.o., notebook Lenovo ThinkPad L14 gen 5.
Výzva 15: předpokládaná hodnota 21 683 850 Kč bez DPH bez DPH, vysoutěžená cena 20 960 344 Kč bez DPH, dodavatel CSF s.r.o., notebook Lenovo ThinkPad L16, Gen 1 – původně vybraný dodavatel odstoupil ze zadávacího postupu.