CZ EN

Společný nákup výpočetní techniky 2024

Nabídka zapojení do společného nákupu výpočetní techniky. Společný nákup MF – DNS ICT výzva 11, 12, 13, 14, 15.

Ministerstvo financí tímto nabízí organizacím veřejné správy možnost zapojení do společného nákupu výpočetní techniky – notebooků a stolních PC. Ministerstvo financí nakupuje výpočetní techniku pro jiné subjekty od roku 2016 s celkovým realizovaným objemem v řádech desítek tisíc kusů. V posledních letech se do nákupu úspěšně zapojily i stovky měst a obcí. Zapojení je samozřejmě dobrovolné.

CO MŮŽETE ÚČASTÍ V ZAKÁZCE ZÍSKAT?

Při společném nákupu se výpočetní technika vysoutěží s výraznou objemovou slevou. Souhrnné poptávky zpravidla dosahují vyšších stovek či tisíců kusů. Můžete tak ušetřit finance i administrativu spojenou s veřejnou zakázkou. Sleva oproti maloobchodním cenám činí cca 30 % a výrobky jsou navíc dodány s pětiletou zárukou se servisními podmínkami Next Business Day On-Site (oprava do druhého dne u zákazníka). I malá organizace tak může nakupovat za ceny platné pro velké zákazníky. Ministerstvo financí při nákupech výpočetní techniky klade důraz na kvalitu zpracování a delší životnost produktů.

KDO SE MŮŽE ZÚČASTNIT?

Společného nákupu se může zúčastnit jakákoliv organizace veřejné správy. Velikost organizace či poptávky není rozhodující. V minulosti se zúčastnily i malé obce, školy, výzkumné ústavy, kraje, státní podniky, dětské domovy, knihovny atp. Tuto nabídku nejlépe postupte i na Vámi zřizované organizace.

CO BUDE SOUTĚŽENO?

  1. Stolní PC s monitorem a příslušenstvím,
  2. Notebook s displejem 14 palců střední třídy – ekonomický,
  3. Notebook s displejem 14 palců vyšší střední třídy,
  4. Notebook s displejem 14 palců vyšší střední třídy a s LTE modemem a čtečkou čipových karet,
  5. Notebook s displejem 16 palců a s numerickou klávesnicí.

Veškeré produkty budou s 16 GB RAM a licencí Windows 11 Professional OEM. U notebooků lze poptávat i dokovací stanici, monitor, příslušenství a brašnu. Technickou specifikaci můžete nalézt v přiložených souborech. 

JAKÉ JSOU DOSAŽENÉ CENY?

Vysoutěžené ceny budou známy až po zadání veřejných zakázek. Předpokládané hodnoty byly stanoveny konzervativně - výši poskytnutých objemových slev nelze předvídat. Veřejné zakázky se budou moci zúčastnit veškeří relevantní výrobci.

JAK BUDOU PROBÍHAT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY?

Ministerstvo financí zadá veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému v nadlimitním režimu. Hodnocena bude nejnižší nabídková cena. Odpovědnost za zákonnost zadání veřejné zakázky nese Ministerstvo financí v roli centrálního zadavatele. 

JAK SE PŘIHLÁSIT?

Vyplňte přiloženou tabulku Poptávka odběru, ve které uvedete počty položek, a zašlete ji na emailovou adresu verejne.zakazky@mfcr.cz, a to v termínu do 30. května 2024. Po tomto termínu již nebudeme schopni Vám účast garantovat. Další informace Vám zašleme obratem. Pokud by se tak nestalo, ozvěte se telefonicky na kontakt níže.

Podmínkou účasti je uzavření jednoduché smlouvy o centralizovaném zadávání (zákonný požadavek), pokud ji ještě nemáte s Ministerstvem financí uzavřenou. Náklady na pořízení výpočetní techniky si hradí každá zapojená organizace samostatně. Předpokládaná dodací lhůta činí maximálně 10 týdnů od účinnosti smlouvy.

KONTAKT

V případě dotazů se obracejte na emailovou adresu verejne.zakazky@mfcr.cz nebo na tel. 257 042 463 - Mgr. Daniel Jirásko.

PŘÍKLADY VYSOUTĚŽENÝCH PRODUKTŮ A JEJICH CEN V ROCE 2023

Dynamický nákupní systém na prostředky ICT v resortu Ministerstva financí – Výzva 11-2023

Dynamický nákupní systém na prostředky ICT v resortu Ministerstva financí – Výzva 14-2023

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.