CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/Auditorka EÚS

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 2400
  • doba úvazku: doba určitá (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou)
  • místo výkonu: Praha - Voctářova
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: listopad až prosinec 2025
  • obory služby: 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
  • termín pro podávání přihlášek: od 15. září 2025 do 29. září 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • vykonávání činností odpovídajících oborům služby č. 3 – Audit a č. 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy; 
  • vykonávání auditů systému, auditů operací a auditů účetní závěrky pro prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU – audity mohou být vykonávány v rozsahu realizace projektů EÚS z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu; 
  • analytická činnost a reporting relevantním orgánům ČR i EU;
  • vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů, řešení nesrovnalostí;
  • naplňování auditní strategie, zpracování prohlášení při uzavření pomoci;
  • analýza rizik a návrhy jejich řešení;
  • spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů;
  • spolupráce při zpracovávání stanovisek k návrhům orgánů EU;
  • účast na jednáních a odborných pracovních skupinách a na jednáních se zahraničními orgány zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU;
  • poskytování konzultační a školící činnosti.
     

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • pružná pracovní doba,
  • v režimu týden z domova a týden z kanceláře, 
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v hlavní budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál,
  • možnost zkrácení úvazku.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (bez certifikátu);
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 2400“

Kontakty

Klára Kuřeová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Klára Kuřeová,
+420 257 042 508,
Klara.Kureova@mfcr.cz  

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Milan Puszkailer, +420 257 042 744, Milan.Puszkailer@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení