Technický referent/referentka odd. Správa a údržba budov
Základní informace o pracovním místě
- číslo funkčního místa: 1804
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 11
- předpokládaný nástup: duben až květen 2025
- termín pro podávání přihlášek: od 19. února do 11. března 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- zajišťování a koordinace rozvoje systémů technických a technologických zařízení včetně řídících;
- zajišťování dislokace jednotlivých útvarů Ministerstva financí v jejích objektech;
- zajišťování správy a aktualizace dat v grafickém systému;
- práce na přípravách pro realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace zajišťování projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy s následnou realizací včetně zpracování odborných technických posudků v objektech Ministerstva financí;
- zajišťování energetického auditu budov Ministerstva financí;
- zajišťování správy, provozu, obnovy, údržby a oprav budov, technických zařízení a strojů v objektech Ministerstva financí, včetně předepsaných kontrol a revizí;
- zajišťování úkolů spojených s řádným hospodařením s palivy a energií, uzavírání odběratelských diagramů s dodavateli energií, sestavování plánů spotřeb energií;
- zpracovávání podkladů pro výběrová řízení ve výše uvedených oblastech.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- příspěvek z FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto pracovní místo - vysokoškolského bakalářského (v případě praxe v technickém oboru lze akceptovat středoškolské vzdělání);
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Přihlášku v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Přihlášku v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Do předmětu e-mailové zprávy/na obálku uveďte „FM 1804“.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Simona Švecová,
+420 257 042 508,
Simona.Svecova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Lukáš Majerech, +420 607 539 762, Lukas.Majerech@mfcr.cz
Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč o zaměstnání stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Veškeré osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s nařízením evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Ministerstvo financí podporuje rovné pracovní a služební uplatnění žen a mužů, genderový antidiskriminační přístup při obsazování rozhodovacích pozic a zaměstnávání osob se zdravotním postižením ve vazbě na specifické profesní a kvalifikační předpoklady.