Zásadní změny ve správě daně z nemovitostí od 1.1.2013 znamenají stěhování statisíců spisů mezi finančními úřady a jednodušší komunikaci se správcem daně - (Tisková zpráva GFŘ) - včetně Příkladů umístění spisů
Zásadní změny ve správě daně z nemovitostí od 1.1.2013 znamenají stěhování statisíců spisů mezi finančními úřady a jednodušší komunikaci se správcem daně - (Tisková zpráva GFŘ) - včetně Příkladů umístění spisů
včetně Příkladů umístění spisů (ke stažení ve formátu Word) - viz obsah tiskové zprávy GFŘ
- Noví majitelé nemovitostí budou od příštího roku vyplňovat a podávat pouze jedno daňové přiznání za všechny své nemovitosti, které se nachází na území jednoho kraje. Taktéž úhradu daně provedou za všechny nemovitosti v kraji jedinou platbou. Ke zjednodušení dochází v souvislosti s nabytím účinnosti zákona o Finanční správě České republiky.
Související informace:
Organizace správy daně z nemovitostí od 1. ledna 2013 (Informační leták pro poplatníky daně z nemovitostí - ze dne 19.11.2012)
Zdroj: Generální finanční ředitelství (GFŘ), publikováno: 3.12.2012