CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/auditorka Audit OP Doprava

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • čísla funkčních míst: 2819 a 2921
  • doba úvazku: doba neurčitá 
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 13
  • předpokládaný nástup: květen až červen 2025
  • obory služby: 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy  
  • termín pro podávání přihlášek: od 21. března do 4. dubna 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • výkon auditů systému a auditů operací pro prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU – audity mohou být vykonávány v rámci celé ČR z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu;
  • spolupráce při naplňování auditní strategie, poskytování podkladů pro zpracování ročního a střednědobého plánu auditní činnosti;
  • spolupráce při zpracování prohlášení při uzavření pomoci;
  • provádění analytické činnosti a reportingu;
  • vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů, řešení nesrovnalostí;
  • analýza rizik a návrhy jejich řešení;
  • spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů (MMR, MF apod.);
  • spolupráce při zpracovávání stanovisek k návrhům orgánů EU;
  • účast na jednáních a odborných pracovních skupinách;
  • zpracovávání zpráv o výsledcích auditů a vedení složek auditů.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místa FM 2819 a FM 2921“

Kontakty

Simona Švecová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Simona Švecová,
+420 257 042 508,
Simona.Svecova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Stanislav Masařík, +420 257 043 635, Stanislav.Masarik@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.