-
Vyplnit žádost
Auditor/Auditorka Národního plánu obnovy
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 3707
- doba úvazku: doba určitá do 31. prosince 2026
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: říjen až listopad
- obor služby: 3. Audit
- termín pro podávání přihlášek: od 26. srpna 2025 do 9. září 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- spolupráce na nastavení metodických postupů pro výkon auditů systému a testování věcné správnosti vykázaných milníků a cílů v rámci implementace NPO se zohledněním mezinárodně uznávaných auditorských standardů;
- z pozice člena auditorského týmu anebo vedoucího auditorského týmu soustavné vykonávání auditů systému u koordinátora NPO, vlastníků komponent, resp. realizátorů reforem, a testování správnosti vykazovaných cílů a milníků NPO deklarovaných v žádostech o platbu do EK;
- provádění včasného, správného a úplného zadání dat o provedených auditech do informačního systému pro auditní činnost;
- práce s IS v souladu s vnitřními předpisy MF;
- analýza návrhů předpisů v rámci legislativního procesu, návrhů dalších dokumentů NPO a zpracovávání k nim odborných stanovisek;
- komunikace s koordinátorem NPO, vlastníky komponent a ostatními zapojenými subjekty do ochrany finančních zájmů EU;
- v souvislosti s předkládáním žádostí o platbu do EK zpracovávání shrnutí provedených auditů, včetně zjištěných nedostatků a veškerých přijatých opatření k nápravě;
- zpracovávání a aktualizace auditní strategie a monitorování jejího naplňování, včetně střednědobého plánu auditů a následného ověřování jeho plnění;
- provádění analýzy rizik a vyhodnocování mapy rizik včetně stupňů jejich významnosti;
- poskytování konzultační a lektorské činnosti;
- účast na jednáních s EK, zahraničními orgány a organizacemi při projednávání metodických otázek finanční kontroly a auditu v oblasti hospodaření s finančními prostředky pomoci EU, účast na auditních misí EK a EÚD.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v hlavní budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
- má úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (bez certifikátu);
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3707“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Klára Kuřeová,
+420 257 042 205,
Klara.Kureova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Kristýna Haspeklová, +420 257 043 669, Kristyna.Haspeklova@mfcr.cz