CZ EN

Motivový obrázek

Auditor/Auditorka v odd. Audit OP D

Kontakty

Základní informace o služebních místech

  • číslo funkčních míst: 2921 a 2815
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha - ulice Voctářova
  • platová třída: 13. PT
  • předpokládaný nástup: září až říjen 2025
  • obory služby:  3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, iinvestiční a obdobné fondy
  • termín pro podávání přihlášek od 4. července 2025 do 21. července 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • vykonávání auditů systému a auditů operací pro prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU – audity mohou být vykonávány v rámci celé ČR z pozice člena nebo vedoucího auditorského týmu;
  • spolupráce při naplňování auditní strategie, poskytování podkladů pro zpracování ročního a střednědobého plánu auditní činnosti;
  • spolupráce při zpracování prohlášení při uzavření pomoci;
  • provádění analytické činnosti a reportingu;
  • vyhodnocování zjištěných nedostatků z vykonaných auditů, řešení nesrovnalostí;
  • analýza rizik a navrhování jejich řešení;
  • spolupráce při řešení metodických problémů v oblasti auditu operačního programu za spolupráce všech zainteresovaných subjektů implementačních struktur a dalších subjektů (MMR, MF apod.);
  • spolupráce při zpracovávání stanovisek k návrhům orgánů EU;
  • zpracovávání zpráv o výsledcích auditů a vedení složek auditů.

Základní náplní činnosti je výkon auditů v oblasti čerpání ESI Fondů v České republice. Na obsazované pozici je stěžejní agendou výkon auditů systémů u subjektů pověřených řízením dopravních projektů a auditů operací se zaměřením na ověřování fyzické realizace liniových staveb v souladu s legislativou a související dokumentací. Za každou oblast je v auditním týmu specialista, celkový výstup z auditu zastřešuje vedoucí auditního týmu. Audity mohou být vykonávány v rámci celé ČR. Součástí práce může také být účast na jednáních AO na vnitrostátní úrovni, případně lektorská prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.

Práce je vhodná pro uchazeče s praxí i pro absolventy. Výhodou je praxe na obdobné pozici. V našem týmu auditorů rádi zajistíme potřebnou adaptaci a zaškolení do problematiky auditů v oblasti finanční podpory z EU, k dispozici je i komplexní školící projekt MMR „Systém vzdělávání“ pro zaměstnance celé implementační struktury ESIF. Nabízená práce není jen v kanceláři, ale přináší i možnost cestování po ČR.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře, 
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místa FM 2921 a FM 2815“

Kontakty

Simona Prošková Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Stanislav Masařík, +420 257 043 635, Stanislav.Masarik@mfcr.cz 


 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.