CZ EN

Motivový obrázek

Datový analytik/Datová analytička v oddělení Revize výdajů

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3774
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: listopad až prosinec 2025
  • obory služby: 1. Finance a 3. Audit
  • termín pro podávání přihlášek: od 1. října 2025 do 22. října 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • vytváření návrhů opatření přispívající k posilování stability a odolnosti výdajových politik za účelem zajištění udržitelnosti veřejných financí;
  • spolupracování s jinými kontrolními útvary ministerstva a dalšími kontrolními orgány agend;
  • analyzování kontrolních výstupů jiných kontrolních útvarů ministerstva a dalších kontrolních orgánů ČR za účelem identifikace oblastí vhodných ke komplexní revizi výdajů;
  • získávání a vyhodnocování při své činnosti informací ze zahraničí, z aplikační praxe a z judikatury a spolupracování s jinými orgány a institucemi veřejné správy a odbornou veřejností v oblasti revize výdajů a finanční kontroly;
  • koordinování pracovní skupiny a zajišťování metodického řízení za oblast revize výdajů;
  • zajišťování zpracovávání materiálů pro jednání vlády a vedení ministerstva v oblasti revize výdajů veřejných rozpočtů;
  • spolupracování s věcně příslušnými útvary ministerstva a ostatními orgány veřejné správy a připravování jednotlivých analýz revizí výdajů z pohledu hodnoty za peníze, transparence a strategie veřejných institucí, včetně návrhů věcných řešení;
  • poskytování odborné konzultační a školící činnosti v oblasti hodnoty za peníze a revize výdajů, transparence a strategie veřejných institucí pro ostatní útvary resorty i ostatní orgány veřejné správy;
  • zabezpečování odborných stanovisek k návrhům právních předpisů předkládaných orgány veřejné správy na jednání vlády v rámci připomínkových řízení.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3774“

Kontakty

Klára Kuřeová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Klára Kuřeová,
+420 257 042 205,
Klara.Kureova@mfcr.cz  

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: PhDr. Tomáš Vyhnánek, +420 257 042 624, Tomas.Vyhnanek@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení