Kontrolor/Kontrolorka veřejnosprávní kontroly
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 2136
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: březen až duben 2025
- obor služby: 3. Audit
- termín pro podávání přihlášek od 27. ledna 2025 do 17. února 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- tvorba dlouhodobé koncepce, koordinace a metodické usměrňování systému finanční kontroly;
- posuzování metodických materiálů pro oblast finanční kontroly předkládaných orgány veřejné správy a jednotlivými útvary ministerstva, a vypracovávání odborných stanovisek k těmto materiálům;
- spolupráce na vytváření návrhů celostátních systémových opatření pro zkvalitnění řízení a finanční kontroly finančních prostředků poskytovaných z veřejných zdrojů;
- zajišťování kvality výstupů kontrolní činnosti za svěřenou oblast, včetně přímého výkonu následné veřejnosprávní kontroly a souvisejícího metodického usměrňování;
- zpracovávání a předkládání souhrnných kontrolních výstupů a podkladů pro roční zprávu o výsledcích finančních kontrol a navrhování celostátních systémových opatření v nastavení finanční kontroly a auditu.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná služební doba,
- možnost práce z domova 4 dny v měsíci,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení/jmenování na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo FM 2136, ministerský rada v odd. Veřejnosprávní kontrola: Centrální pracoviště, v odboru Kontrola.“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Pavla Kašpárková, BBA, +420 257 043 210, pavla.kasparkova@mfcr.cz