CZ EN

Motivový obrázek

Právník/Právnička - ekonom/ekonomka v oddělení Pojišťovnictví a penzijní produkty

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 753 
  • doba úvazku: doba neurčitá 
  • místo výkonu: Praha - Legerova 69 
  • platová třída: 14.  
  • předpokládaný nástup: říjen až listopad 2025 
  • obory služby: 6. finanční trh, 22. Legislativa  
  • termín pro podávání přihlášek: od 5. září 2025 do 26. září 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • tvorba návrhů právních předpisů v oblasti pojišťovnictví a soukromých penzijních produktů;
  • podílení se na legislativním procesu;
  • zpracovávání stanovisek v této oblasti;
  • spolupráce a účast při vyjednávání evropských právních předpisů a národních předpisů;
  • účast v odborných skupinách k této oblasti.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná služební doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání ve studijním programu Ekonomie nebo Právo, právní a veřejnosprávní činnost;
  • má znalost cizího jazyka (bez certifikátu) - anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) cizího jazyka, znalost se nemusí dokládat certifikátem, úroveň bude ověřena až při pohovoru výběrovou komisí např. písemným testem nebo ústním pohovorem;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení/jmenování na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 753“

Kontakty

Kateřina Bayerová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Irena Kubátová, +420 733 675 005, Irena.Kubatova@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení