-
Vyplnit žádost
Ředitel/ředitelka odboru Procesní agendy a regulace hazardu
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 3623
- doba úvazku: doba neurčitá
- funkční období 5 let
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 15
- předpokládaný nástup: červenec až srpen 2025
- obory služby: 1. Finance a 2. Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění a hazardní hry a 22. Legislativa a právní činnost
- termín pro podávání přihlášek: od 4. června do 25. června 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- tvorba koncepce nejsložitějších systémů právních úprav včetně systémů právních úprav mezinárodního práva a práva Evropské unie nebo nejsložitějších zákonných úprav s nejširšími dopady na právní poměry České republiky v oblasti hazardních her a souvisejících procesních agend a zabezpečování komplexní koordinace zpracování stanovisek k těmto předpisům;
- řešení problematiky v oblasti věcné působnosti odboru, analyzování stávajícího stavu včetně souladu právních předpisů s primárním a sekundárním právem EU a zajišťování v této oblasti komplexních návrhů věcných řešení a navrhování opatření k řešení aktuálních otázek a zefektivňování této oblasti;
- řízení spolupráce a odpovědnost za zpracování koncepce fiskální politiky státu a celostátní koncepci věcných řešení, včetně věcných záměrů a hodnocení dopadů regulace,
- ve spolupráci s jinými útvary ministerstva projednávání příslušných legislativních návrhů v oblasti věcné působnosti odboru ve vnitřním a vnějším připomínkovém řízení, v poradních orgánech ministerstva, v LRV, a jejích komisích, ve vládě a v Parlamentu;
- odpovědnost za zpracování pozice ČR k návrhům nových právních předpisů a materiálům z oblasti věcné působnosti odboru vypracovanými orgány EU a podílení se na jejich prezentaci v orgánech EU;
- koordinace plnění úkolů plynoucích z členství ČR v orgánech EU, OECD a jiných mezinárodních organizacích, v rámci působnosti odboru spolupráce se zahraničními orgány a institucemi;
- zajišťování plnění povinností a uplatňování práv ministerstva, která vyplývají ze zákona upravujícího hazardní hry a daň z hazardních her;
- spolupráce s jinými orgány a institucemi v oblastech, které souvisejí s oblastí působnosti odboru, a zastupování ministerstva na jednáních pracovních skupin;
- odborné, metodické a personální řízení odboru a koordinace jeho činností.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
- je způsobilý mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené[1] v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů;
- v uplynulých 15 letech vykonával/a nejméně po dobu 2 let činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné, z toho nejméně po dobu 1 roku ve vedoucí funkci nebo jako člen/ka statutárního orgánu právnické osoby;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
- Vize směřování a vedení odboru Procesní agendy a regulace hazardu pro krátkodobý, střednědobý a dlouhodobý horizont v rozsahu maximálně 3 normostran
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3623“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Simona Švecová,
+420 257 042 508,
Simona.Svecova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: JUDr. Martina Matejová, Ph.D., +420 257 040 21, Martina.Matejova@mfcr.cz
[1] Oznámení o přístupu k utajované informaci stupně „Vyhrazené“ vydává zaměstnavatel až po přijetí do služebního poměru. Nelze použít oznámení od jiné organizace. Podmínkou pro jeho vydání je svéprávnost (doložená prohlášením), plnoletost a bezúhonnost (prokazovaná čistým výpisem z Rejstříku trestů). Cizinci musí doložit bezúhonnost i dokladem ze svého státu a z případného státu pobytu delšího než 6 měsíců. Doklady nesmějí být starší 3 měsíců.