Rozpočtář/rozpočtářka - financování a legislativa kapitoly Ministerstva kultury
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 208
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: květen až červen 2025
- obor služby: 1. Finance
- termín pro podávání přihlášek od 31. března 2025 do 28. dubna 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- zpracování návrhů, přístupů a východisek pro sestavení rozpočtu a závěrečného účtu kapitoly Ministerstvo kultury včetně financování z prostředků EU/FM;
- příprava a zpracování střednědobých výhledů a výdajových rámců kapitoly Ministerstvo kultury;
- posuzování a provádění rozpočtových opatření kapitoly Ministerstvo kultury;
- hodnocení výsledků hospodaření kapitoly Ministerstvo kultury, posuzování a kontrola návrhu závěrečného účtu kapitoly a finančního vypořádání vztahů kapitoly se státním rozpočtem;
- vypracovávání analýz a predikcí vývoje rozpočtu kapitoly Ministerstvo kultury;
- posuzování, příp. tvorba právních předpisů týkajících se oblasti financování kultury, zejména z hlediska dopadů na veřejné rozpočty;
- posuzování materiálů předkládaných pro jednání vlády a Poslanecké sněmovny Parlamentu za oblast kultury;
- operativní řešení problémových okruhů státní podpory a financování oblasti kultury zejména z hlediska dopadů na veřejné rozpočty.
Oddělení se zabývá financováním kapitol státního rozpočtu v oblastech školství, kultury, sportu a výzkumu, vývoje a inovací. Náplní práce jsou činnosti spojené s financováním a legislativou kapitol Ministerstva kultury. Mezi hlavní úkoly patří příprava a realizace rozpočtu, včetně posuzování a provádění rozpočtových přesunů. Dále zahrnuje hodnocení výsledků hospodaření, analýzy a predikce vývoje výdajů. Součástí práce je také posuzování právních předpisů a materiálů pro jednání vlády a Poslanecké sněmovny v oblasti kultury. Pracovník se věnuje metodickým dotazům a návrhům řešení konkrétních problémových kauz. Na těchto úkolech spolupracuje se zaměstnanci Ministerstva kultury a odbornými útvary Ministerstva financí. Práce zahrnuje také účast na jednáních a pracovních skupinách.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: "Výběrové řízení na služební místo FM 208“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Hana Vyhnisová, +420 257 042 540, Hana.Vyhnisova@mfcr.cz