Stát v prvním měsíci roku 2007 hospodařil s přebytkem 5 miliard Kč
Státní rozpočet na rok 2007 byl schválen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR zákonem č. 622/2006 Sb. ze dne 13. prosince 2006, který stanovil příjmy ve výši 949,5 mld. Kč, výdaje ve výši 1 040,8 mld. Kč a schodek ve výši 91,3 mld. Kč.
v mld. Kč | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2006 | 2007 | Rozdíl SR 2007- SR 2006 |
Rozdíl SR 2007- Skut.2006 |
Index v % SR 2007 / SR 2006 |
Index v % SR 2007 / Skut.2006 |
||
Rozpočet schválený*) |
Skutečnost (podle pokl.pl.) |
Rozpočet schválený | |||||
Celkové příjmy | 889,39 | 923,06 | 949,48 | 60,09 | 26,42 | 106,8 | 102,9 |
Daňové příjmy (bez poj. na SZ) | 473,25 | 469,19 | 516,90 | 43,65 | 47,71 | 109,2 | 110,2 |
DPH | 156,70 | 153,52 | 163,60 | 6,90 | 10,08 | 104,4 | 106,6 |
Spotřební daně | 118,90 | 112,56 | 131,30 | 12,40 | 18,74 | 110,4 | 116,6 |
DPPO | 88,00 | 95,47 | 107,50 | 19,50 | 12,03 | 122,2 | 112,6 |
DPFO | 92,30 | 91,59 | 98,10 | 5,80 | 6,51 | 106,3 | 107,1 |
Ostatní daňové příjmy | 17,35 | 16,05 | 16,40 | -0,95 | 0,35 | 94,5 | 102,2 |
Pojistné na SZ | 336,32 | 333,73 | 354,95 | 18,63 | 21,22 | 105,5 | 106,4 |
Nedaňové a ost. příjmy | 79,82 | 120,14 | 77,63 | -2,19 | -42,51 | 97,3 | 64,6 |
Celkové výdaje | 973,10 | 1 020,64 | 1 040,78 | 67,68 | 20,14 | 107,0 | 102,0 |
Běžné výdaje | 878,85 | 912,10 | 951,36 | 72,51 | 39,26 | 108,3 | 104,3 |
Kapitálové výdaje | 94,25 | 108,54 | 89,42 | -4,83 | -19,12 | 94,9 | 82,4 |
Saldo SR | -83,71 | -97,58 | -91,30 | -7,59 | 6,28 | 109,1 | 93,6 |
*) SR včetně zákonů č. 170/2006 Sb. a 584/2006 Sb. |
Proti pokladnímu plnění za rok 2006 rozpočet počítá s nárůstem příjmů o 26,4 mld. Kč, tj. o 2,9 %, výdaje by měly vzrůst o 20,1 mld. Kč, tj. o 2,0 % a rozpočtovaný schodek je tak ve srovnání se skutečností k 31. 12. 2006 o 6,3 mld. Kč nižší.
Z růstu celkových příjmů o 26,4 mld. Kč připadá na příjmy z daní a poplatků 47,7 mld. Kč, tj. růst o 10,2 % (největší nárůst představují spotřební daně, a to o 18,7 mld. Kč, tj. o 16,6 %, DPPO o 12,0 mld. Kč, tj. o 12,6 %, DPH o 10,1 mld. Kč, tj. o 6,6 % a DPFO o 6,5 mld. Kč, tj. o 7,1 %). Pojistné na sociální zabezpečení je vyšší o 21,2 mld. Kč (růst o 6,4 %), zatímco ostatní příjmy by měly poklesnout o 42,5 mld. Kč (snížení o 35,4 %); tento pokles ovlivňuje vysoká loňská skutečnost, která zahrnovala nerozpočtované příjmy kapitol z fondů organizačních složek státu a transferů od mezinárodních institucí ve výši cca 37 mld. Kč a příjmy z převodu z fondu státních záruk ve výši cca 11 mld. Kč. Po vyloučení nerozpočtovaných příjmů by ostatní příjmy měly růst, a to především z důvodů vyšších rozpočtovaných dotací přijatých od EU.
Výdajová strana státního rozpočtu počítá s vyšším čerpáním prostředků o 20,1 mld. Kč (proti skutečnosti roku 2006), z toho růst o 39,3 mld. Kč připadá na běžné výdaje a pokles o 19,1 mld. Kč na výdaje kapitálové. Na nárůstu běžných výdajů se především podílí sociální dávky (růst o 32,5 mld. Kč).
Podle bankovních údajů o pokladním plnění státního rozpočtu k 31. lednu 2007 vykázal státní rozpočet celkové příjmy ve výši 83,1 mld. Kč, celkové výdaje ve výši 78,1 mld. Kč a přebytek hospodaření ve výši 5 mld. Kč (v lednu 2006 vykázán přebytek 3,4 mld. Kč).
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ukazatel | Skutečnost leden 2006 | 2007 | % plnění v roce 2006 | Index 2007/2006 | ||
Schválený rozpočet | Skutečnost leden | % plnění | ||||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
PŘÍJMY CELKEM | 79,63 | 949,48 | 83,14 | 8,8 | 9,0 | 104,4 |
VÝDAJE CELKEM | 76,20 | 1040,78 | 78,11 | 7,5 | 7,9 | 102,5 |
SALDO | 3,43 | -91,30 | 5,03 | -5,5 | -4,6 | 146,9 |
Dosažené celkové příjmy 83,1 mld. Kč představovaly 8,8 % schváleného rozpočtu (loni plnění na 9,0 %) a jsou proti lednu 2006 vyšší o 3,5 mld. Kč, tj. o 4,4 %.
Příjmy z daní a poplatků dosáhly 45,9 mld. Kč, což představuje 8,9 % schváleného rozpočtu a meziroční růst o 3,5 mld. Kč, tj. o 8,1 % (rozpočet počítá s růstem 10,2 % proti pokladnímu plnění roku 2006). Ve srovnání se stejným obdobím minulého roku je plnění rozpočtu o 0,1 procentního bodu horší.
Meziroční růst byl ovlivněn především vyšším inkasem daně z přidané hodnoty a spotřebních daní. Inkaso DPH představovalo 24,8 mld. Kč, tj. 15,1 % rozpočtu a je o 0,9 procentního bodu lepší než bylo plnění v lednu minulého roku. Meziroční růst o 2,5 mld. Kč, tj. o 11,3 %, je proti rozpočtované dynamice (6,6 % měřeno k pokladnímu plnění za rok 2006) vyšší o 4,5 procentního bodu.
Inkaso spotřebních daní dosáhlo výše 10,2 mld. Kč, což představuje 7,8 % rozpočtu (loni to bylo 8,0 %) a meziroční růst o 0,7 mld. Kč, tj. o 6,9 %. Rozpočet počítá s růstem o 16,6 % proti skutečnosti roku 2006.
Daně z příjmů právnických osob svým objemem 0,8 mld. Kč představovaly 0,7 % rozpočtu a byly pod úrovní loňského lednového inkasa o 0,2 mld. Kč. Rozpočet počítá s růstem o 12,6 % proti skutečnosti roku 2006. Nízké lednové inkaso souvisí především s platebním kalendářem, kdy zálohy daně platí větší plátci až v polovině 3. měsíce příslušného čtvrtletí.
Inkaso daní z příjmů fyzických osob dosáhlo 8,8 mld. Kč, tj. 8,9 % rozpočtu (loni plnění na 9,3 %) při meziročním růstu o 0,2 mld. Kč, tj. o 2,1 %. Rozpočet uvažuje s růstem o 7,1 % proti skutečnosti roku 2006.
Daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti dosáhla 8,0 mld. Kč při plnění rozpočtu na 9,6 % (loni to bylo 10,8 %) a meziročním růstu o 0,1 mld. Kč, tj. o 1,7 %. Rozpočet je nad úrovní skutečnosti roku 2006 o 8,5 %.
Daň z příjmů fyzických osob ze samostatné výdělečné činnosti ve výši 0,2 mld. Kč znamená plnění rozpočtu na 2,1 % (loni to bylo 1,4 %) a jeho výše byla stejná jako v lednu 2006. Rozpočet 2007 je nad úrovní skutečnosti roku 2006 o 1,7 %. Dosavadní nízké plnění souvisí s platebním kalendářem, kdy většina příjmů z této daně plyne do státního rozpočtu na konci každého čtvrtletí.
Daň z příjmů fyzických osob z kapitálových výnosů dosáhla 0,5 mld. Kč, což představuje 10,4 % rozpočtu (loni 10,0 %) a meziročně je nepatrně vyšší. Rozpočet 2007 počítá s poklesem o 4,6 % proti skutečnosti roku 2006.
Rozpočtované celostátní inkaso daní na rok 2007 (bez DPPO placené obcemi a kraji a bez správních a ostatních poplatků placených obcím) ve výši 699,4 mld. Kč je proti rozpočtu na rok 2006 vyšší o 54,5 mld. Kč, tj. o 8,4 %, a proti skutečnosti roku 2006 o 60,1 mld. Kč, tj. o 9,4 %. Objemově je nejvyšší růst rozpočtován (proti skutečnosti 2006) u spotřebních daní – o 19,2 mld. Kč (o 16,0 %), u daní z příjmů právnických osob – o 17,1 mld. Kč (o 12,6 %), u DPH – o 14,3 mld. Kč (o 6,6 %) a u daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti o 9,6 mld. Kč (o 8,6 %).
Skutečné celostátní inkaso všech daní dosáhlo k 31.1.2007 výše 62,2 mld. Kč, což představuje 8,9 % rozpočtu a meziroční růst o 4,9 mld. Kč, tj. o 8,6 %. Ve stejném období minulého roku dosáhlo celostátní inkaso daní 57,3 mld. Kč, tj. 8,9 % schváleného rozpočtu, a meziročně vzrostlo o 13,8 mld. Kč, tj. o 31,7 % (celoročně nedosáhlo rozpočet o 5,7 mld. Kč).
Příjmy z pojistného na sociální zabezpečení dosáhly výše 30,8 mld. Kč, což představuje 8,7 % rozpočtu (loni to bylo 8,4 %) a meziroční růst o 2,4 mld. Kč, tj. o 8,5 %. Rozpočet počítá s růstem o 6,4 % proti skutečnosti roku 2006. Z celkové částky připadlo na důchodové pojištění 25,4 mld. Kč, tj. 8,6 % rozpočtu, při meziročním růstu o 2,0 mld. Kč, tj. o 8,5 % (rozpočet počítá s růstem o 7,1 %).
Ke konci ledna 2007 dosáhly nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté dotace výše 6,4 mld. Kč, což je 8,2 % rozpočtu a o 2,4 mld. Kč, tj. o 26,9 % méně než v lednu loňského roku (rozpočet uvažuje s meziroční poklesem o 35,4 % proti skutečnosti 2006, resp. o 2,7 % proti rozpočtu 2006). Z této částky představují převody z fondů OSS (bez kapitoly VPS) částku 4,2 mld. Kč. Tato částka zahrnuje především převody z rezervních fondů, dále převody prostředků z FKSP a nečerpané mzdové prostředky za prosinec 2006.
Celkové výdaje v objemu 78,1 mld. Kč čerpané k 31.1.2007 představují 7,5 % rozpočtu (v lednu 2006 to bylo 7,9 %), což znamená meziroční růst o 1,9 mld. Kč, tj. o 2,5 %. Proti skutečnosti, resp. rozpočtu 2006, předpokládá letošní rozpočet nárůst o 2,0 %, resp. 7,0 %.
Běžné výdaje státního rozpočtu byly v souhrnu ke konci ledna letošního roku čerpány ve výši 75,7 mld. Kč, tj. na 8,0 % rozpočtu (loni to bylo na 8,7 %). Proti loňskému lednu vzrostly o 0,8 mld. Kč, tj. o 1,1 % (rozpočtovaná dynamika počítá s nárůstem o 4,3 % proti skutečnosti 2006, resp. o 8,3 % proti rozpočtu 2006).
Největší objem prostředků v rámci běžných výdajů je každoročně vynakládán na sociální dávky. Ve schváleném rozpočtu jsou tyto výdaje zapracovány ve výši 387,6 mld. Kč, což představuje 37,2 % (loni 35,8 %) všech rozpočtovaných výdajů a meziroční růst o 9,2 % proti skutečnosti 2006 (především vliv zvýšení rodičovského příspěvku a příspěvku na bydlení v oblasti státní sociální podpory – růst rozpočtu 2007 proti skutečnosti 2006 o 58,5 %, tj. o 20,1 mld. Kč). K 31.1. letošního roku bylo vyčerpáno 29,6 mld. Kč, tj. 7,6 % rozpočtu (loni to bylo 9,5 %), při meziročním poklesu o 3,1 mld. Kč, tj. o 9,4 %. Z toho na důchody připadlo 22,7 mld. Kč, tj. 7,9 % rozpočtu (loni to bylo 9,8 %), při meziročním poklesu o 3,2 mld. Kč, tj. o 12,3 %.
V rámci běžných výdajů státního rozpočtu vyšší procento čerpání vykázaly neinvestiční transfery veřejným rozpočtům územní úrovně. To je spojeno s finančními prostředky poskytovanými územním samosprávným celkům v předstihu na celé 1. čtvrtletí. Jejich lednová výše 20,6 mld. Kč představuje 17,0 % rozpočtu a je téměř na stejné úrovni jako byla koncem ledna loňského roku. Z toho čtvrtletní zálohy pro školství činily 18,7 mld. Kč, což je o 1,0 mld. Kč více než v roce 2006.
Neinvestiční transfery fondům sociálního a zdravotního pojištění vykázaly čerpání ve výši 4,0 mld. Kč, tj. 8,4 % rozpočtu.
Výdaje kapitoly Státní dluh byly ke konci ledna 2007 čerpány ve výši 3,0 mld. Kč, tj. 7,7 % rozpočtu, a jsou pod úrovní konce ledna 2006 o 1,1 mld. Kč.
Na odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU bylo poukázáno zatím 0,6 mld. Kč, což představuje 2,0 % rozpočtované výše.
Kapitálové výdaje byly čerpány ve výši 2,4 mld. Kč, což představuje 2,7 % rozpočtu (v roce 2006 to bylo 1,4 %), při meziročním růstu o 1,1 mld. Kč.
Přílohy
Pokladní plnění příjmů státního rozpočtu
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Příjmy státního rozpočtu | 2006 | 2007 | % plnění SR za leden 2006 |
Index skutečnost 2007/2006 |
||
Skutečnost leden | Schválený rozpočet | Skutečnost leden | % plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
Příjmy celkem | 79,63 | 949,48 | 83,14 | 8,8 | 9,0 | 104,4 |
v tom: | ||||||
Daňové příjmy celkem | 70,90 | 871,85 | 76,76 | 8,8 | 8,8 | 108,3 |
Daňové příjmy (bez pojistného SZ) | 42,48 | 516,90 | 45,94 | 8,9 | 9,0 | 108,1 |
v tom: | ||||||
- DPH | 22,25 | 163,60 | 24,77 | 15,1 | 14,2 | 111,3 |
- spotřební daně | 9,53 | 131,30 | 10,19 | 7,8 | 8,0 | 106,9 |
- daně z příjmů PO | 0,94 | 107,50 | 0,79 | 0,7 | 1,1 | 84,3 |
- daně z příjmů FO | 8,58 | 98,10 | 8,76 | 8,9 | 9,3 | 102,1 |
vybíraná srážkou | 0,46 | 5,00 | 0,52 | 10,4 | 10,0 | 112,0 |
ze závislé činnosti | 7,91 | 83,60 | 8,04 | 9,6 | 10,8 | 101,7 |
z přiznání | 0,21 | 9,50 | 0,20 | 2,1 | 1,4 | 94,7 |
- správní poplatky vč. kolků | 0,30 | 4,60 | 0,28 | 6,1 | 7,3 | 93,4 |
- majetkové daně | 0,56 | 9,00 | 0,80 | 8,9 | 5,4 | 143,1 |
- clo | 0,09 | 1,20 | 0,11 | 9,5 | 7,5 | 126,8 |
- poplatky a odvody v oblasti životního prostředí | 0,12 | 1,30 | 0,00 | 0,0 | 8,8 | 0,0 |
- ostatní daňové příjmy*) | 0,12 | 0,30 | 0,24 | 78,8 | 28,8 | 205,4 |
Pojistné SZ | 28,41 | 354,95 | 30,82 | 8,7 | 8,4 | 108,5 |
z toho: na důchody | 23,40 | 294,44 | 25,39 | 8,6 | 8,4 | 108,5 |
Nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté dotace | 8,73 | 77,63 | 6,38 | 8,2 | 11,7 | 73,1 |
v tom: | ||||||
- kapitoly | 6,56 | 67,82 | 5,64 | 8,3 | 11,7 | 86,0 |
z toho: dotace přijaté od EU a Národního fondu | 0,28 | 61,58 | 0,00 | 0,0 | 0,5 | 0,0 |
převod z fondů OSS a transf.od mezin.instit. | 4,91 | 0,00 | 4,19 | x | x | 85,5 |
- kapitola Operace SFA | 0,28 | 1,29 | 0,13 | 9,9 | 5,7 | 46,3 |
- VPS | 1,77 | 8,52 | 0,61 | 7,2 | 12,9 | 34,4 |
v tom : | ||||||
- příjmy z úroků a real.fin.majet. | 0,00 | 0,81 | 0,02 | 2,5 | 0,9 | x |
- splátky půjček ze zahraničí | 0,28 | 0,77 | 0,02 | 3,1 | 159,4 | 8,5 |
- příjmy za realizaci záruk (převod z FSZ) | 0,24 | 0,00 | 0,24 | x | x | 100,6 |
- přijaté kompenzační platby z rozpočtu EU | 0,96 | 0,00 | 0,00 | x | 16,0 | 0,0 |
- soudní poplatky vč. kolků | 0,07 | 0,70 | 0,08 | 11,3 | 11,0 | 116,2 |
- přijaté sankční platby | 0,07 | 1,25 | 0,10 | 7,8 | 5,5 | 148,8 |
- ostatní příjmy VPS*) | 0,16 | 4,99 | 0,15 | 3,0 | 3,0 | 96,5 |
*) dopočet do celku |
Meziroční porovnání celostátních daňových příjmů
mld. Kč | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Meziroční porovnání celostátních daňových příjmů | Celkem r. 2005 | Celkem r. 2006 | Celkem r. 2007 | meziroč.přírůstek skut. | meziroč.index skut. | ||||||||
Rozpočet schválený | sk. k 31.1.*) | % plnění | Rozpočet schválený | sk. k 31.1.**) | % plnění | Rozpočet schválený | sk. k 31.1.***) | % plnění | 2006/2005 | 2007/2006 | 2006/2005 | 2007/2006 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 5-2 | 8-5 | 5:2 | 8:5 | |
Daňové příjmy | 608,30 | 43,52 | 7,2 | 644,95 | 57,32 | 8,9 | 699,40 | 62,22 | 8,9 | 13,80 | 4,90 | 131,7 | 108,6 |
- DPH | 218,90 | 23,43 | 10,7 | 222,30 | 31,42 | 14,1 | 232,10 | 35,05 | 15,1 | 7,99 | 3,63 | 134,1 | 111,6 |
- spotřební daň | 101,10 | 9,31 | 9,2 | 126,20 | 10,13 | 8,0 | 138,70 | 10,82 | 7,8 | 0,82 | 0,69 | 108,8 | 106,8 |
- clo | 0,70 | 0,10 | 14,3 | 1,20 | 0,09 | 7,5 | 1,20 | 0,11 | 9,5 | -0,01 | 0,02 | 89,8 | 126,8 |
- daně z příjmů PO | 115,70 | 0,85 | 0,7 | 124,80 | 1,27 | 1,0 | 152,50 | 1,08 | 0,7 | 0,42 | -0,19 | 150,0 | 85,1 |
- daně z příjmů FO | 144,60 | 7,94 | 5,5 | 140,40 | 12,44 | 8,9 | 146,60 | 12,67 | 8,6 | 4,50 | 0,24 | 156,6 | 101,9 |
z kapitálových výnosů | 7,70 | 0,65 | 8,4 | 6,50 | 0,63 | 9,7 | 7,10 | 0,70 | 9,8 | -0,02 | 0,07 | 96,5 | 110,9 |
závislá činnost | 110,90 | 10,51 | 9,5 | 105,80 | 11,42 | 10,8 | 121,20 | 11,61 | 9,6 | 0,91 | 0,19 | 108,7 | 101,6 |
z přiznání | 26,00 | 0,33 | 1,3 | 28,10 | 0,39 | 1,4 | 18,30 | 0,37 | 2,0 | 0,06 | -0,02 | 116,7 | 95,3 |
- silniční daň | 5,90 | 0,34 | 5,8 | 5,60 | 0,36 | 6,4 | 5,70 | 0,43 | 7,6 | 0,02 | 0,07 | 106,1 | 120,5 |
- daň z nemovitosti | 4,80 | 0,01 | 0,2 | 5,10 | 0,07 | 1,4 | 5,40 | 0,08 | 1,4 | 0,06 | 0,01 | 700,1 | 111,5 |
- majetkové daně | 8,60 | 0,50 | 5,8 | 10,30 | 0,56 | 5,4 | 9,00 | 0,80 | 8,9 | 0,06 | 0,24 | 112,1 | 143,1 |
- dálniční poplatek | 2,20 | 0,51 | 23,2 | 3,20 | 0,45 | 14,0 | 2,00 | 0,65 | 32,6 | -0,06 | 0,20 | 87,8 | 145,6 |
- mýtné | x | x | x | x | x | x | 2,80 | 0,12 | 4,3 | x | x | x | x |
- ostatní daně a poplatky | 5,80 | 0,53 | 9,1 | 5,85 | 0,53 | 9,1 | 6,20 | 0,52 | 8,3 | 0,00 | -0,02 | 100,4 | 96,8 |
*) v rozpočtu celostátních daní v roce 2005 není zahrnuta DPPO za obce ve výši 5,8 mld Kč a dále správní a místní poplatky ve výši 5,1 mld Kč a ostatní daně ve výši 4,2 mld Kč (ve skutečnosti je lze sledovat pouze v účetnictví) **) v rozp.celost.daní v roce 2006 není zahrnuta DPPO za obce a kraje ve výši 6,1 mld Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 5,9 mld Kč a poplatky za znečišťování ŽP ve výši 5,1 mld Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) ***) v rozp.celost.daní v roce 2007 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,2 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 6,2 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 4,9 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) |
Pokladní čerpání výdajů státního rozpočtu
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Výdaje státního rozpočtu | 2006 | 2007 | % plnění | % plnění SR za leden 2006 |
Index skutečnost 2007/2006 |
|
Skutečnost leden | Schválený rozpočet | Skutečnost leden | ||||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
Výdaje celkem | 76,20 | 1040,78 | 78,11 | 7,5 | 7,9 | 102,5 |
Běžné výdaje | 74,86 | 951,36 | 75,70 | 8,0 | 8,7 | 101,1 |
v tom: | ||||||
- platy zaměstnanců a ost. platby za proved. práci (vč.povinného pojistného) | 0,05 | 96,01 | 0,02 | 0,0 | 0,1 | 41,6 |
- neinv. trans. fondům soc.a zdrav. pojiš. | 6,00 | 47,21 | 3,97 | 8,4 | 16,5 | 66,2 |
- neinv. trans. veř. rozpočt. územ. úrovně | 20,60 | 120,67 | 20,55 | 17,0 | 19,3 | 99,8 |
- neinv. trans.příspěvk. apod. organ. | 3,49 | 50,17 | 3,50 | 7,0 | 7,9 | 100,3 |
- neinvest. transfery státním fondům | 1,77 | 33,81 | 3,09 | 9,1 | 6,4 | 175,1 |
- neinvest. transfery občanským sdružením **) | 0,01 | x | 0,11 | x | 0,3 | 1517,7 |
- sociální dávky | 32,60 | 387,63 | 29,55 | 7,6 | 9,5 | 90,6 |
z toho: | 0,00 | |||||
důchody | 25,86 | 287,38 | 22,67 | 7,9 | 9,8 | 87,7 |
prostředky na podpory v nezaměstnanosti | 0,61 | 7,23 | 0,61 | 8,4 | 8,3 | 100,1 |
ostatní soc.dávky | 3,38 | 38,58 | 3,43 | 8,9 | 8,8 | 101,5 |
státní soc.podpora | 2,75 | 54,44 | 2,84 | 5,2 | 8,1 | 103,2 |
- aktivní pol.zaměstnanosti | 0,20 | 5,35 | 0,26 | 4,9 | 2,6 | 131,4 |
- prostředky na insolventnost | 0,01 | 0,30 | 0,01 | 4,0 | 4,8 | x |
- stavební spoření | 0,00 | 13,70 | 0,00 | 0,0 | 0,0 | x |
- státní příspěvek na důchodové připojištění | 0,00 | 4,50 | 0,00 | 0,0 | 0,0 | x |
- převod do fondu státních záruk | 0,00 | 12,16 | 0,00 | 0,0 | 0,0 | x |
- odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU | 1,29 | 30,01 | 0,60 | 2,0 | 4,3 | 46,1 |
- kapitola Státní dluh | 4,03 | 38,10 | 2,95 | 7,7 | 11,8 | 73,2 |
- kapitola Operace SFA | 0,01 | 1,10 | 0,01 | 0,7 | 0,3 | x |
- ostatní běžné výdaje*) | 4,81 | 110,63 | 11,08 | 10,0 | 4,5 | 230,3 |
Kapitálové výdaje | 1,34 | 89,42 | 2,41 | 2,7 | 1,4 | 179,2 |
z toho: | ||||||
- investič. transfery příspěvkovým organiz. | 0,26 | 23,69 | 0,01 | 0,1 | 1,5 | 5,3 |
- investič.nákupy a související výdaje | 0,36 | 22,23 | 1,56 | 7,0 | 1,6 | 439,3 |
- poskytnutí záloh ČMZRB, HVB Bank a ČSOB | 0,13 | 0,00 | 0,30 | x | x | 228,4 |
- kapitola Operace SFA | 0,00 | 8,01 | 0,01 | 0,1 | 0,0 | x |
SALDO SR CELKEM | 3,43 | -91,30 | 5,03 | -5,5 | -4,6 | 146,9 |
*) dopočet do sumy běžných výdajů **) rozp.této položky(pol.5222) bude znám až z ARISu. V této chvíli je sestaven rozpočet jen u podsesk.pol. 522-neinv.transf.nezisk. apod.organizacím-ve výši 5 892 mil. Kč |