Pokladní plnění státního rozpočtu ČR za leden až květen 2008
Státní rozpočet na rok 2008 byl schválen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR zákonem č. 360/2007 Sb. ze dne 5. prosince 2007, který stanovil příjmy ve výši 1 036,5 mld. Kč, výdaje ve výši 1 107,3 mld. Kč a schodek ve výši 70,8 mld. Kč. V rozpočtu po změnách (k 31.3.2008) nedošlo v celkových příjmech a výdajích k žádným úpravám. Změny se týkaly pouze některých položek především na výdajové straně.
Podle údajů na účtech Ministerstva financí vedených v ČNB dosáhly k 31. květnu 2008 celkové příjmy státního rozpočtu 412,5 mld. Kč, celkové výdaje 450,8 mld. Kč a schodek hospodaření 38,3 mld. Kč (v květnu 2007 vykázán schodek 26,0 mld. Kč).
v mld. Kč | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ukazatel | Skutečnost leden-květen 2007 |
2008 | % plnění v roce 2007 | Index 2008/2007 | |||
Schválený rozpočet | Rozpočet po změnách*) | Skutečnost leden-květen | % plnění | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5=4:3 | 6 | 7=4:1 | |
PŘÍJMY CELKEM | 378,15 | 1036,51 | 1036,51 | 412,47 | 39,8 | 39,8 | 109,1 |
VÝDAJE CELKEM | 404,13 | 1107,31 | 1107,31 | 450,79 | 40,7 | 38,8 | 111,5 |
SALDO | -25,98 | -70,80 | -70,80 | -38,32 | 54,1 | 28,5 | 147,5 |
*) Rozpočet upravený k 31.3.2008 |
Příjmy státního rozpočtu
Dosažené celkové příjmy ve výši 412,5 mld. Kč představovaly 39,8 % schváleného rozpočtu (v květnu 2007 plněny také na 39,8 %) a proti stejnému období minulého roku tak byly vyšší o 34,3 mld. Kč, tj. o 9,1 %. Meziroční růst ovlivnily především nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté transfery (růst o 16,5 mld. Kč, tj. o 33,4 %).
Příjmy z daní a poplatků dosáhly 187,8 mld. Kč, což představuje 34,1 % schváleného rozpočtu a meziroční růst o 5,3 mld. Kč, tj. o 2,9 % (rozpočet počítá s růstem o 3,3 % proti skutečnosti roku 2007). Ve srovnání se stejným obdobím minulého roku je plnění rozpočtu o 1,2 procentního bodu horší.
Meziroční růst byl ovlivněn především vyšším inkasem daní z příjmů právnických osob.
Daň z příjmů právnických osob svým objemem 28,9 mld. Kč představovala 24,5 % rozpočtu (loni to bylo na 22,9 %), což představuje meziroční růst o 4,3 mld. Kč, tj. o 17,3 %. Rozpočet této daně počítá s růstem o 2,7 % proti skutečnosti roku 2007. Relativně nízké plnění rozpočtu této daně souvisí s platebním kalendářem (nejvyšší zálohy na daň jsou odváděny na konci jednotlivých čtvrtletí).
Inkaso daní z příjmů fyzických osob dosáhlo 33,8 mld. Kč, tj. 37,4 % rozpočtu (loni plnění na 35,9 %) při meziročním poklesu o 1,4 mld. Kč, tj. o 4,0 %. Rozpočet uvažuje s poklesem o 11,7 % proti skutečnosti roku 2007 (vliv zavedení rovné patnáctiprocentní daně z tzv. superhrubé mzdy).
Daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti dosáhla 30,7 mld. Kč při plnění rozpočtu na 39,3 % (loni to bylo 38,8 %) a meziročním poklesu o 1,7 mld. Kč, tj. o 5,3 %. Rozpočet je pod úrovní skutečnosti roku 2007 o 10,5 %.
Daň z příjmů fyzických osob ze samostatné výdělečné činnosti inkasovaná ve výši 0,4 mld. Kč znamená meziroční pokles o 0,1 mld. Kč a plnění rozpočtu na 5,1 % (loni to bylo na 5,8 %). Rozpočet 2008 je pod úrovní skutečnosti roku 2007 o 6,7 %. Nízké plnění souvisí s dubnovými vratkami daně, které vyplynuly z možnosti uplatnění společného zdanění manželů a dále z titulu uplatnění zvýšených výdajových paušálů.
Daň z příjmů fyzických osob z kapitálových výnosů dosáhla 2,7 mld. Kč, což představuje 68,2 % rozpočtu (loni 44,4 %) a meziročně byla vyšší o 0,4 mld. Kč. Rozpočet 2008 počítá s poklesem o 35,5 % proti skutečnosti roku 2007.
Inkaso spotřebních daní dosáhlo 46,4 mld. Kč, což představuje 34,4 % rozpočtu (loni to bylo 35,6 %) a meziroční pokles o 0,4 mld. Kč, tj. o 0,9 %. Rozpočet počítá s růstem o 2,4 % proti skutečnosti roku 2007.
Inkaso DPH představovalo 70,3 mld. Kč, tj. 36,6 % rozpočtu, což je o 5,2 procentního bodu nižší plnění než v květnu minulého roku. Meziroční růst o 1,9 mld. Kč, tj. o 2,7 %, je proti rozpočtované dynamice (15,2 % - měřeno ke skutečnosti roku 2007 - vysoký růst souvisí se zvýšením snížené sazby DPH z 5 % na 9 %) nižší.
Rozpočtované celostátní inkaso daní na rok 2008 (bez DPPO placené obcemi a kraji a bez správních a ostatních poplatků placených obcím) ve výši 751,2 mld. Kč je proti skutečnosti roku 2007 o 29,3 mld. Kč, tj. o 4,1 %, vyšší. Od roku 2008 platí novela zákona o rozpočtovém určení daní, kterou se posílily podíly obcí z celostátního výnosu daní (z 20,59 % na 21,4 %) na úkor podílu státního rozpočtu. Skutečné celostátní inkaso všech daní dosáhlo k 31.5.2008 výše 256,0 mld. Kč, což představuje 34,1 % rozpočtu a meziroční růst o 9,5 mld. Kč, tj. o 3,9 %. Ve stejném období minulého roku dosáhlo celostátní inkaso daní 246,5 mld. Kč, tj. 35,2 % schváleného rozpočtu, a meziročně vzrostlo o 3,0 mld. Kč, tj. o 1,2 % (celoročně převýšilo rozpočet o 22,5 mld. Kč).
Příjmy z pojistného na sociální zabezpečení dosáhly 158,9 mld. Kč, což představuje 41,1 % rozpočtu (loni to bylo 41,2 %) a meziroční růst o 12,6 mld. Kč, tj. o 8,6 %. Rozpočet počítá s růstem o 5,4 % proti skutečnosti roku 2007. Z celkové částky připadlo na důchodové pojištění 130,9 mld. Kč, tj. 40,7 % rozpočtu, při meziročním růstu o 10,4 mld. Kč, tj. o 8,6 % (rozpočet počítá s růstem o 6,2 %).
Ke konci května 2008 dosáhly nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté transfery celkem 65,8 mld. Kč, což je 67,0 % rozpočtu (loni plnění na 63,5 %) a o 16,5 mld. Kč, tj. o 33,4 %, více než v květnu loňského roku (rozpočet uvažuje s meziročním růstem o 26,5 % proti rozpočtu 2007; růst je způsoben zejména očekávanými příjmy z rozpočtu Evropské unie). Z této částky představují převody z fondů OSS (bez kapitoly VPS) částku 29,8 mld. Kč, což je o 10,1 mld. Kč více než loni. Tato částka zahrnuje především převody z rezervních fondů a nečerpané mzdové prostředky za prosinec 2007.
Příjmy z rozpočtu EU (transfery přijaté od EU a převody z Národního fondu) činily 17,7 mld. Kč (plnění na 23,3 %), což je o 0,4 mld. Kč více než ve stejném období minulého roku. Od letošního roku jsou rozpočtovány nedaňové příjmy i u kapitoly Státní dluh (ve výši 1,5 mld. Kč). Jedná se o výnosy finančního investování na účtu Řízení likvidity státní pokladny a jejich výše ke konci května dosáhla již 2,6 mld. Kč.
Výdaje státního rozpočtu
Celkové výdaje v objemu 450,8 mld. Kč čerpané ke konci května 2008 představují 40,7 % rozpočtu (v květnu 2007 to bylo 38,8 %), což znamená meziroční růst o 46,7 mld. Kč, tj. o 11,5 %. Meziroční růst ovlivnily především vyšší kapitálové výdaje. Proti skutečnosti, resp. rozpočtu 2007, předpokládá letošní rozpočet nárůst o 1,4 %, resp. 6,4 %.
Běžné výdaje státního rozpočtu byly čerpány ve výši 401,6 mld. Kč, tj. na 40,6 % rozpočtu (loni to bylo na 40,3 %). Proti loňskému květnu vzrostly o 18,4 mld. Kč, tj. o 4,8 % (rozpočtovaná dynamika počítá s nárůstem o 0,5 % proti skutečnosti 2007, resp. o 2,9 % proti rozpočtu 2007).
Největší objem prostředků v rámci běžných výdajů je každoročně vynakládán na sociální dávky. Ve schváleném rozpočtu jsou tyto výdaje zapracovány ve výši 394,0 mld. Kč, což představuje 35,6 % (loni 37,8 %) všech rozpočtovaných výdajů a o 1,6 % více než skutečnost dosažená v roce 2007 (z toho meziroční rozpočtovaný růst důchodů činí 5,4 %). K 31.5.2008 bylo na sociálních dávkách vyčerpáno 164,7 mld. Kč, tj. 41,8 % rozpočtu (loni to bylo 41,4 %), při meziročním růstu o 4,4 mld. Kč, tj. o 2,7 %. Z toho na důchody připadlo 126,0 mld. Kč, tj. 41,3 % rozpočtu (loni to bylo 41,5 %), při meziročním růstu o 6,8 mld. Kč, tj. o 5,7 %.
V rámci běžných výdajů státního rozpočtu vyšší procento čerpání vykázaly především neinvestiční transfery veřejným rozpočtům územní úrovně. Jejich květnová výše 55,6 mld. Kč představuje 46,9 % rozpočtu a proti květnu 2007 je nižší o 0,9 mld. Kč, tj. o 1,6 %. Vyšší čerpání rozpočtu ovlivnily převody prostředků na přímé náklady škol zřizovaných obcemi a kraji ve výši 38,0 mld. Kč (v březnu zaplacena záloha na 2. čtvrtletí ve výši 19,0 mld. Kč), což je o 0,7 mld. Kč více než v roce 2007. Dalších 11,4 mld. Kč představují transfery obcím na příspěvek na péči podle zákona o sociálních službách, na dávky pomoci v hmotné nouzi a na dávky zdravotně postiženým.
Neinvestiční transfery fondům sociálního a zdravotního pojištění vykázaly čerpání ve výši 19,7 mld. Kč, tj. 41,3 % rozpočtu. Meziročně klesly o 0,2 mld. Kč.
Výdaje kapitoly Státní dluh byly ke konci května 2008 čerpány ve výši 14,8 mld. Kč, tj. 32,6 % rozpočtu, a jsou nad úrovní května 2007 o 2,0 mld. Kč.
Na odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU bylo poukázáno 14,3 mld. Kč, což představuje 47,8 % rozpočtované výše a meziroční růst o 2,3 mld. Kč.
Kapitálové výdaje byly čerpány ve výši 49,2 mld. Kč, což představuje 42,0 % rozpočtu (v roce 2007 to bylo 23,3 %), při meziročním růstu o 28,2 mld. Kč. Vysoký meziroční růst byl způsoben především transfery do Státního fondu dopravní infrastruktury, které již dosáhly 17,2 mld. Kč a také usnesením vlády č. 476/2008, resp. usnesením rozpočtového výboru Poslanecké sněmovny č. 461/2008, na jejichž základě došlo v květnu k transferu 12,0 mld. Kč na „drážní dopravu“.
Saldo hospodaření státního rozpočtu
Saldo státního rozpočtu ke konci května 2008 dosáhlo záporné hodnoty 38,3 mld. Kč a je horší o 8,8 mld. Kč než by odpovídalo úrovni rozpočtované alikvoty (-23,6 mld. Kč). Proti stejném období roku 2007 je to výsledek horší o 12,3 mld. Kč. Na relativně negativní výsledek hospodaření státního rozpočtu měly rozhodující vliv již zmíněné kapitálové výdaje (transfery do SFDI a drážní dopravy).
v mil. Kč | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
leden-květen | 2000 | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 |
Saldo SR | -13 496 | -28 714 | -32 402 | -74 587 | -45 423 | -27 030 | -12 202 | -25 977 | -38 319 |
Graf - Vývoj salda státního rozpočtu za 5 měsíců roku 2007 a 2008:
Přílohy
Pokladní plnění příjmů státního rozpočtu
v mld. Kč | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Příjmy státního rozpočtu | 2007 | 2008 | % plnění SR leden-květen 2007 |
Index skutečnost 2008/2007 |
|||
Skutečnost leden-květen |
Schválený rozpočet | Rozpočet po změnách*) | Skutečnost leden-květen |
% plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | ||
Příjmy celkem | 378,15 | 1036,51 | 1036,51 | 412,47 | 39,8 | 39,8 | 109,1 |
v tom: | |||||||
Daňové příjmy celkem | 328,82 | 938,35 | 938,35 | 346,68 | 36,9 | 37,7 | 105,4 |
Daňové příjmy (bez pojistného SZ) | 182,48 | 551,30 | 551,30 | 187,76 | 34,1 | 35,3 | 102,9 |
v tom: | |||||||
- DPH | 68,41 | 191,90 | 191,90 | 70,27 | 36,6 | 41,8 | 102,7 |
- spotřební daně**) | 46,78 | 134,80 | 134,80 | 46,35 | 34,4 | 35,6 | 99,1 |
- daně z příjmů PO | 24,59 | 117,90 | 117,90 | 28,85 | 24,5 | 22,9 | 117,3 |
- daně z příjmů FO | 35,18 | 90,20 | 90,20 | 33,76 | 37,4 | 35,9 | 96,0 |
vybíraná srážkou | 2,22 | 3,90 | 3,90 | 2,66 | 68,2 | 44,4 | 119,8 |
ze závislé činnosti | 32,41 | 78,00 | 78,00 | 30,68 | 39,3 | 38,8 | 94,7 |
z přiznání | 0,55 | 8,30 | 8,30 | 0,42 | 5,1 | 5,8 | 77,5 |
- správní poplatky vč. kolků | 1,49 | 4,60 | 4,60 | 1,66 | 36,1 | 32,4 | 111,4 |
- majetkové daně | 4,08 | 8,80 | 8,80 | 4,30 | 48,9 | 45,3 | 105,4 |
- clo | 0,58 | 1,30 | 1,30 | 1,20 | 92,4 | 47,9 | 208,8 |
- poplatky a odvody v oblasti životního prostředí | 0,53 | 1,30 | 1,30 | 0,61 | 46,8 | 40,5 | 115,5 |
- ostatní daňové příjmy***) | 0,84 | 0,50 | 0,50 | 0,76 | 151,0 | 281,5 | 89,4 |
Pojistné SZ | 146,35 | 387,05 | 387,05 | 158,92 | 41,1 | 41,2 | 108,6 |
z toho: na důchody | 120,52 | 321,29 | 321,29 | 130,87 | 40,7 | 40,9 | 108,6 |
Nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté transfery | 49,33 | 98,16 | 98,16 | 65,79 | 67,0 | 63,5 | 133,4 |
v tom: | |||||||
- kapitoly | 40,67 | 86,38 | 86,38 | 52,38 | 60,6 | 60,0 | 128,8 |
z toho: transfery přijaté od EU a Národního fondu | 17,37 | 76,04 | 76,04 | 17,74 | 23,3 | 28,2 | 102,1 |
převody z fondů OSS | 19,66 | 0,00 | 0,00 | 29,81 | x | x | 151,6 |
- kapitola Operace SFA | 0,05 | 2,61 | 2,61 | 0,34 | 13,1 | 4,2 | 629,2 |
- kapitola Státní dluh | 0,00 | 1,46 | 1,46 | 2,58 | 177,0 | x | x |
- VPS | 8,60 | 7,71 | 7,71 | 13,07 | 169,4 | 101,0 | 151,9 |
v tom : | |||||||
- příjmy z úroků a real.fin.majet. | 0,11 | 0,07 | 0,07 | 0,04 | 62,7 | 13,7 | 36,8 |
- splátky půjček ze zahraničí | 0,08 | 0,69 | 0,69 | 0,09 | 13,3 | 9,9 | 120,1 |
- příjmy za realizaci záruk (převod z FSZ) | 2,69 | 0,00 | 0,00 | 4,88 | x | x | 181,0 |
- soudní poplatky vč. kolků | 0,41 | 0,70 | 0,70 | 0,36 | 51,6 | 58,4 | 88,4 |
- přijaté sankční platby | 0,52 | 1,43 | 1,43 | 0,54 | 38,0 | 41,6 | 104,5 |
- ostatní příjmy VPS***) | 4,79 | 4,83 | 4,83 | 7,16 | 148,3 | 96,1 | 149,3 |
*) Rozpočet upravený k 31.3.2008 **) včetně tzv. ekologických daní (daň z elektřiny, zemního plynu a některých dalších plynů a pevných paliv) vybíraných od roku 2008 ***) dopočet do celku |
Meziroční srovnání celostátního inkasa daní
mld. Kč | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Meziroční srovnání celostátního inkasa daní | Celkem r. 2006 | Celkem r. 2007 | Celkem r. 2008 | meziroč.přírůstek skut. | meziroč.index skut. | ||||||||
Rozpočet schválený | sk. k 31.5.*) | % plnění | Rozpočet schválený | sk. k 31.5.**) | % plnění | Rozpočet schválený | sk. k 30.5.***) | % plnění | 2007/2006 | 2008/2007 | 2007/2006 | 2008/2007 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 5-2 | 8-5 | 5:2 | 8:5 | |
Daňové příjmy | 644,95 | 243,49 | >37,8 | 699,40 | 246,52 | 35,2 | 751,20 | 256,03 | 34,1 | 3,02 | 9,51 | 101,2 | 103,9 |
- DPH | 222,30 | 89,11 | 40,1 | 232,10 | 97,02 | 41,8 | 274,50 | 101,00 | 36,8 | 7,91 | 3,98 | 108,9 | 104,1 |
- spotřební daň | 126,20 | 61,50 | 48,7 | 138,70 | 49,62 | 35,8 | 142,30 | 49,30 | 34,6 | -11,89 | -0,32 | 80,7 | 99,4 |
- clo | 1,20 | 0,51 | 42,2 | 1,20 | 0,58 | 47,9 | 1,30 | 1,20 | 92,4 | 0,07 | 0,63 | 113,6 | 208,8 |
- daně z příjmů PO | 124,80 | 32,70 | 26,2 | 152,50 | 34,79 | 22,8 | 168,60 | 41,38 | 24,5 | 2,09 | 6,58 | 106,4 | 118,9 |
- daně z příjmů FO | 140,40 | 47,94 | 34,1 | 146,60 | 51,07 | 34,8 | 135,40 | 49,57 | 36,6 | 3,14 | -1,51 | 106,5 | 97,0 |
vybíraná srážkou | 6,50 | 2,80 | 43,1 | 7,10 | 3,11 | 43,8 | 5,60 | 3,80 | 67,9 | 0,31 | 0,69 | 111,0 | 122,2 |
závislá činnost | 105,80 | 41,97 | 39,7 | 121,20 | 46,95 | 38,7 | 114,00 | 44,97 | 39,4 | 4,98 | -1,98 | 111,9 | 95,8 |
z přiznání | 28,10 | 3,16 | 11,3 | 18,30 | 1,02 | 5,6 | 15,80 | 0,80 | 5,0 | -2,15 | -0,22 | 32,1 | 78,4 |
- silniční daň | 5,60 | 2,19 | 39,0 | 5,70 | 2,48 | 43,5 | 6,10 | 2,67 | 43,7 | 0,30 | 0,18 | 113,5 | 107,4 |
- daň z nemovitosti | 5,10 | 1,94 | 38,0 | 5,40 | 2,45 | 45,4 | 5,50 | 2,33 | 42,4 | 0,51 | -0,12 | 126,5 | 95,1 |
- majetkové daně | 10,30 | 3,21 | 31,2 | 9,00 | 4,08 | 45,3 | 8,80 | 4,30 | 48,9 | 0,87 | 0,22 | 127,0 | 105,4 |
- dálniční poplatek | 3,20 | 1,99 | 62,2 | 2,00 | 1,56 | 78,2 | 2,30 | 1,87 | 81,3 | -0,43 | 0,31 | 78,5 | 119,6 |
- ostatní daně a poplatky | 5,85 | 2,41 | 41,2 | 6,20 | 2,86 | 46,2 | 6,40 | 2,41 | 37,7 | 0,45 | -0,45 | 118,8 | 84,4 |
*) v rozp.celost.daní v roce 2006 není zahrnuta DPPO za obce a kraje ve výši 6,1 mld Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 5,9 mld Kč a poplatky za znečišťování ŽP ve výši 5,1 mld Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) **) v rozp.celost.daní v roce 2007 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,2 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 6,2 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 4,9 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) ***) v rozp.celost.daní v roce 2008 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,9 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 7,2 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 5,4 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) |
Pokladní čerpání výdajů státního rozpočtu
v mld. Kč | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Výdaje státního rozpočtu | 2007 | 2008 | % plnění SR leden-květen 2007 |
Index skutečnost 2008/2007 | |||
Skutečnost leden-květen | Schválený rozpočet | Rozpočet po změnách*) | Skutečnost leden-květen |
% plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | ||
Výdaje celkem | 404,13 | 1107,31 | 1107,31 | 450,79 | 40,7 | 38,8 | 111,5 |
Běžné výdaje | 383,15 | 978,94 | 990,32 | 401,60 | 40,6 | 40,3 | 104,8 |
v tom: | |||||||
- platy zaměstnanců a ost. platby za proved. práci (vč.povinného pojistného) |
30,10 | 98,49 | 98,79 | 29,96 | 30,3 | 31,2 | 99,5 |
- neinv. trans. fondům soc.a zdrav. pojiš. | 19,88 | 47,75 | 47,75 | 19,72 | 41,3 | 42,1 | 99,2 |
- neinv. trans. veř. rozpočt. územ. úrovně | 56,55 | 123,86 | 118,61 | 55,65 | 46,9 | 45,7 | 98,4 |
- neinv. trans.příspěvk. apod. organ. | 15,86 | 46,54 | 51,56 | 20,12 | 39,0 | 32,9 | 126,9 |
- neinvest. transfery státním fondům | 8,41 | 36,99 | 47,81 | 12,55 | 26,3 | 25,0 | 149,3 |
- neinvest. transfery občanským sdružením | 1,28 | 2,67 | 3,64 | 1,43 | 39,3 | 49,5 | 111,7 |
- sociální dávky | 160,28 | 393,97 | 393,75 | 164,69 | 41,8 | 41,4 | 102,7 |
z toho: | |||||||
důchody | 119,25 | 305,60 | 305,38 | 126,04 | 41,3 | 41,5 | 105,7 |
prostředky na podpory v nezaměstnanosti | 3,23 | 7,00 | 7,00 | 3,02 | 43,2 | 45,0 | 93,5 |
ostatní soc.dávky | 18,22 | 35,67 | 35,67 | 17,61 | 49,4 | 47,2 | 96,6 |
státní soc.podpora | 19,57 | 45,70 | 45,70 | 18,01 | 39,4 | 36,0 | 92,0 |
- aktivní pol.zaměstnanosti | 1,78 | 6,94 | 6,94 | 2,22 | 31,9 | 33,2 | 124,6 |
- prostředky na insolventnost | 0,07 | 0,20 | 0,20 | 0,06 | 29,9 | 22,5 | 88,6 |
- stavební spoření | 14,18 | 15,00 | 15,00 | 13,38 | 89,2 | 103,5 | 94,3 |
- státní příspěvek na důchodové připojištění | 2,20 | 5,10 | 5,10 | 2,44 | 47,9 | 48,8 | 111,2 |
- převod do fondu státních záruk | 2,20 | 8,48 | 0,00 | 0,00 | x | 18,1 | x |
- odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU | 11,96 | 29,87 | 29,87 | 14,28 | 47,8 | 39,9 | 119,4 |
- kapitola Státní dluh | 12,86 | 45,46 | 45,46 | 14,82 | 32,6 | 33,8 | 115,2 |
- kapitola Operace SFA | 0,03 | 1,62 | 1,62 | 0,03 | 1,7 | 2,9 | 84,0 |
- ostatní běžné výdaje**) | 45,51 | 118,67 | 201,16 | 50,26 | 25,0 | 41,7 | 110,4 |
Kapitálové výdaje | 20,97 | 128,37 | 116,99 | 49,19 | 42,0 | 23,3 | 234,5 |
SALDO SR CELKEM | -25,98 | -70,80 | -70,80 | -38,32 | 54,1 | 28,5 | 147,5 |
*) Rozpočet upravený k 31.3.2008 **) dopočet do celku |