Pokladní plnění státního rozpočtu ČR za leden 2009
tátní rozpočet na rok 2009 byl schválen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR zákonem č. 475/2008 Sb. ze dne 10. prosince 2008, který stanovil příjmy ve výši 1 114,0 mld. Kč, výdaje ve výši 1 152,1 mld. Kč a schodek ve výši 38,1 mld. Kč. Jeho tendence ve srovnáni se schváleným rozpočtem a skutečností roku 2008 ukazuje následující tabulka.
v mld. Kč | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2008 | 2009 | Rozdíl SR 2009 - SR 2008 |
Rozdíl SR 2009 - Skut.2008 |
Index v % SR 2009/ SR 2008 |
Index v % SR 2009/Skut.2008 |
||
Rozpočet schválený | Skutečnost (podle pokl.pl.) |
Rozpočet schválený | |||||
Celkové příjmy | 1 036,51 | 1 063,94 | 1 114,00 | 77,49 | 50,06 | 107,5 | 104,7 |
Daňové příjmy (bez poj. na SZ) | 551,30 | 544,39 | 595,52 | 44,22 | 51,12 | 108,0 | 109,4 |
DPH | 191,90 | 177,82 | 194,10 | 2,20 | 16,28 | 101,1 | 109,2 |
Spotřební daně | 134,80 | 125,54 | 143,90 | 9,10 | 18,36 | 106,8 | 114,6 |
DPPO | 117,90 | 127,17 | 130,30 | 12,40 | 3,13 | 110,5 | 102,5 |
DPFO | 90,20 | 94,96 | 107,20 | 17,00 | 12,24 | 118,8 | 112,9 |
Ostatní daňové příjmy | 16,50 | 18,91 | 20,02 | 3,52 | 1,11 | 121,3 | 105,9 |
Pojistné na SZ | 387,05 | 385,52 | 396,68 | 9,64 | 11,16 | 102,5 | 102,9 |
Nedaňové a ost. příjmy | 98,16 | 134,03 | 121,80 | 23,64 | -12,22 | 124,1 | 90,9 |
Celkové výdaje | 1 107,31 | 1 083,94 | 1 152,10 | 44,79 | 68,16 | 104,0 | 106,3 |
Běžné výdaje | 978,94 | 975,86 | 1 038,01 | 59,07 | 62,15 | 106,0 | 106,4 |
Kapitálové výdaje | 128,37 | 108,08 | 114,09 | -14,28 | 6,01 | 88,9 | 105,6 |
Saldo SR | -70,80 | -20,00 | -38,10 | 32,70 | -18,10 | 53,8 | 190,5 |
Podle údajů na účtech Ministerstva financí vedených v ČNB dosáhly k 31. lednu 2009 celkové příjmy státního rozpočtu 85,0 mld. Kč, celkové výdaje 84,5 mld. Kč a přebytek hospodaření 0,5 mld. Kč (v lednu 2008 vykázán přebytek 9,7 mld. Kč).
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ukazatel | Skutečnost leden 2008 | 2009 | % plnění v roce 2008 | Index 2009/2008 | ||
Schválený rozpočet | Skutečnost leden | % plnění | ||||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
PŘÍJMY CELKEM | 98,87 | 1114,00 | 85,03 | 7,6 | 9,5 | 86,0 |
VÝDAJE CELKEM | 89,14 | 1152,10 | 84,54 | 7,3 | 8,0 | 94,8 |
SALDO | 9,73 | -38,10 | 0,48 | -1,3 | -13,7 | 5,0 |
Příjmy státního rozpočtu
Dosažené celkové příjmy ve výši 85,0 mld. Kč představovaly 7,6 % schváleného rozpočtu (v lednu 2008 plněny na 9,5 %) a byly tak proti lednu 2008 nižší o 13,8 mld. Kč, tj. o 14,0 %. Na meziročním poklesu se podílelo především inkaso spotřebních daní (o 6,0 mld. Kč) a nižší převody z fondů OSS (o 6,4 mld. Kč).
Příjmy z daní a poplatků dosáhly 48,5 mld. Kč, což představuje 8,1 % schváleného rozpočtu a meziroční pokles o 7,1 mld. Kč, tj. o 12,7 % (rozpočet počítá s růstem o 9,4 % proti skutečnosti roku 2008). Ve srovnání se stejným obdobím minulého roku je plnění rozpočtu o 2,0 procentního bodu horší.
Meziroční pokles byl ovlivněn především nižším inkasem spotřebních daní.
Inkaso spotřebních daní dosáhlo 9,4 mld. Kč, což představuje 6,5 % rozpočtu (loni to bylo 11,4 %) a meziroční pokles o 6,0 mld. Kč, tj. o 38,9 %. Rozpočet počítá s růstem o 14,6 % proti skutečnosti roku 2008. Propad inkasa souvisí s vysokým inkasem v lednu 2008 (splatnost daně za listopad 2007) ovlivněný předzásobením tabákových výrobků (v souvislosti s jejich zdražením od 1.1.2008).
Inkaso DPH představovalo 27,8 mld. Kč, tj. 14,3 % rozpočtu, což je o 0,4 procentního bodu nižší plnění než v lednu minulého roku. Meziroční pokles o 0,4 mld. Kč, tj. o 1,4 %, je proti rozpočtované dynamice (9,2 % - měřeno ke skutečnosti roku 2008) nižší o 10,6 procentního bodu.
Daň z příjmů právnických osob svým objemem 0,9 mld. Kč představovala 0,7 % rozpočtu, což je stejné plnění jako v lednu loňského roku. Rozpočet této daně počítá s 2,5 % růstem proti skutečnosti roku 2008. Relativně nízké lednové inkaso souvisí s platebním kalendářem, kdy zálohy daně platí větší plátci až v polovině 3. měsíce příslušného čtvrtletí. V roce 2009 se projeví efekt časově posunutých dopadů snížení sazby z 24 % na 21 %.
Inkaso daní z příjmů fyzických osob dosáhlo 9,0 mld. Kč, tj. 8,4 % rozpočtu (loni plnění na 10,7 %) při meziročním poklesu o 0,6 mld. Kč, tj. o 6,7 %. Rozpočet uvažuje s růstem o 12,9 % proti skutečnosti roku 2008.
Daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti dosáhla 8,2 mld. Kč při plnění rozpočtu na 9,4 % (loni to bylo 11,2 %) a meziročním poklesu o 0,6 mld. Kč, tj. o 6,5 %. Rozpočet je nad úrovní skutečnosti roku 2008 o 11,3 %.
Daň z příjmů fyzických osob ze samostatné výdělečné činnosti ve výši 0,2 mld. Kč znamená plnění rozpočtu na 1,5 % a její výše byla téměř na stejné úrovní jako v lednu 2008. Rozpočet 2009 je nad úrovní skutečnosti roku 2008 o 41,4 %. Relativně nízké plnění souvisí s platebním kalendářem, kdy většina příjmů z této daně plyne do státního rozpočtu na konci každého čtvrtletí.
Daň z příjmů fyzických osob z kapitálových výnosů dosáhla 0,6 mld. Kč, což představuje 9,2 % rozpočtu (loni 17,8 %) a meziročně byla nižší o 0,1 mld. Kč, tj. o 9,5 %. Rozpočet 2008 počítá s poklesem o 6,0 % proti skutečnosti roku 2008.
Rozpočtované celostátní inkaso daní na rok 2008 (bez DPPO placené obcemi a kraji a bez správních a ostatních poplatků placených obcím) ve výši 815,8 mld. Kč je proti skutečnosti roku 2008 vyšší o 69,0 mld. Kč, tj. o 9,2 %. Objemově je nejvyšší růst rozpočtován (proti skutečnosti 2008) u DPH – o 23,4 mld. Kč (o 9,2 %), u daní z příjmů fyzických osob o 19,6 mld. Kč (o 13,7 %) a u spotřebních daní o 18,8 mld. Kč (o 14,1 %).
Skutečné celostátní inkaso všech daní dosáhlo k 31.1.2009 výše 66,4 mld. Kč, což představuje 8,1 % rozpočtu a meziroční pokles o 7,9 mld. Kč, tj. o 10,6 %. Ve stejném období minulého roku dosáhlo celostátní inkaso daní 74,3 mld. Kč, tj. 9,9 % schváleného rozpočtu, a meziročně vzrostlo o 12,0 mld. Kč, tj. o 19,3 % (celoročně nedosáhlo rozpočet o 4,3 mld. Kč).
Příjmy z pojistného na sociální zabezpečení dosáhly 32,5 mld. Kč, což představuje 8,2 % rozpočtu (loni to bylo 8,5 %) a meziroční pokles o 0,5 mld. Kč, tj. o 1,6 %. Rozpočet počítá s růstem o 2,9 % proti skutečnosti roku 2008 (relativně nízký předpokládaný růst souvisí se snížením sazeb pojistného na nemocenské pojištění a příspěvku na státní politiku v souhrnné výši o 2,5 procentního bodu) . Z celkové částky připadlo na důchodové pojištění 28,9 mld. Kč, tj. 8,2 % rozpočtu, při meziročním růstu o 1,7 mld. Kč, tj. o 6,2% (rozpočet počítá s růstem o 9,7 %).
Ke konci ledna 2009 dosáhly nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté transfery celkem 4,1 mld. Kč, což je 3,4 % rozpočtu a o 6,3 mld. Kč, tj. o 60,4 % méně než v lednu loňského roku (rozpočet uvažuje s meziročním růstem o 24,1 % proti rozpočtu 2008; růst je způsoben zejména očekávanými příjmy z rozpočtu Evropské unie). Z této částky představují převody z fondů OSS 0,2 mld. Kč (loni to bylo 6,4 mld. Kč více). Tato částka zahrnuje především převody z rezervních fondů a nečerpané mzdové prostředky za prosinec 2008. Příjmy z rozpočtu EU (transfery přijaté od EU a Národního fondu) činily 0,9 mld. Kč (plnění na 0,9 %), což je o 0,1 mld. Kč méně než v lednu 2008. Výnosy finančního investování na účtu Řízení likvidity státní pokladny dosáhly ke konci ledna 0,6 mld. Kč a byly tak plněny na 9,1 % (rozpočtovány v kapitole Státní dluh).
Výdaje státního rozpočtu
Celkové výdaje v objemu 84,5 mld. Kč čerpané ke konci ledna 2009 představují 7,3 % rozpočtu (v lednu 2008 to bylo 8,0 %), což znamená meziroční pokles o 4,6 mld. Kč, tj. o 5,2 %. Proti skutečnosti, resp. rozpočtu 2008, předpokládá letošní rozpočet nárůst o 6,3 %, resp. o 4,0 %. Na meziročním poklesu se podílely především nižší neinvestiční transfery státním fondům (o 3,5 mld. Kč) a kapitálové výdaje (o 3,5 mld. Kč).
Běžné výdaje státního rozpočtu byly ke konci ledna čerpány ve výši 82,0 mld. Kč, tj. na 7,9 % rozpočtu (loni to bylo na 8,5 %). Proti loňskému lednu klesly o 1,1 mld. Kč, tj. o 1,3 % (rozpočtovaná dynamika počítá s nárůstem o 6,4 % proti skutečnosti 2008, resp. o 6,0 % proti rozpočtu 2008).
Největší objem prostředků v rámci běžných výdajů je každoročně vynakládán na sociální dávky. Ve schváleném rozpočtu jsou zapracovány ve výši 422,0 mld. Kč, což představuje 36,6 % všech rozpočtovaných výdajů a o 5,3 % více než skutečnost dosažená v roce 2008 (z toho meziroční rozpočtovaný růst důchodů činí 7,7 %). K 31.1.2009 bylo na sociálních dávkách vyčerpáno 34,3 mld. Kč, tj. 8,1 % rozpočtu (loni to bylo 8,6 %), při meziročním růstu o 0,4 mld. Kč, tj. o 1,1 %. Z toho na důchody připadlo 26,4 mld. Kč, tj. 7,8 % rozpočtu (loni to bylo 8,1 %), při meziročním růstu o 1,5 mld. Kč, tj. o 6,2 %.
V rámci běžných výdajů státního rozpočtu vyšší procento čerpání vykázaly především neinvestiční transfery veřejným rozpočtům územní úrovně. Jejich lednová výše 23,3 mld. Kč představuje 17,3 % rozpočtu a proti lednu 2008 je vyšší o 0,4 mld. Kč, tj. o 1,8 %. Vyšší čerpání rozpočtu ovlivnily převody prostředků na přímé náklady škol zřizovaných obcemi a kraji ve výši 19,3 mld. Kč (záloha na 1. čtvrtletí), což je o 0,3 mld. Kč více než v roce 2008. Dalších 2,4 mld. Kč představují transfery obcím na příspěvek na péči podle zákona o sociálních službách, na dávky pomoci v hmotné nouzi a na dávky zdravotně postiženým.
Neinvestiční transfery fondům sociálního a zdravotního pojištění vykázaly čerpání ve výši 4,0 mld. Kč, tj. 8,4 % rozpočtu. Meziročně zůstaly mírně nad skutečností ledna 2008.
Výdaje kapitoly Státní dluh (především úroky) byly ke konci ledna 2009 hrazeny ve výši 3,5 mld. Kč, tj. 7,3 % rozpočtu, a jsou pod úrovní ledna 2008 o 0,1 mld. Kč.
Na odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU bylo poukázáno 2,7 mld. Kč, což představuje 7,7 % rozpočtované výše a meziroční pokles o 0,4 mld. Kč.
Kapitálové výdaje byly čerpány ve výši 2,5 mld. Kč, což představuje 2,2 % rozpočtu (v roce 2008 to bylo 4,7 %), při meziročním poklesu o 3,5 mld. Kč.
Přílohy
Pokladní plnění příjmů státního rozpočtu:
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Příjmy státního rozpočtu | 2008 | 2009 | % plnění SR leden 2008 |
Index skutečnost 2009/2008 |
||
Skutečnost leden | Schválený rozpočet | Skutečnost leden | % plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
Příjmy celkem | 98,87 | 1114,00 | 85,03 | 7,6 | 9,5 | 86,0 |
v tom: | ||||||
Daňové příjmy celkem | 88,50 | 992,20 | 80,92 | 8,2 | 9,4 | 91,4 |
Daňové příjmy (bez pojistného SZ) | 55,51 | 595,52 | 48,45 | 8,1 | 10,1 | 87,3 |
v tom: | ||||||
- DPH | 28,16 | 194,10 | 27,78 | 14,3 | 14,7 | 98,6 |
- spotřební daně | 15,37 | 143,90 | 9,39 | 6,5 | 11,4 | 61,1 |
- daně z příjmů PO | 0,82 | 130,30 | 0,94 | 0,7 | 0,7 | 114,2 |
- daně z příjmů FO | 9,64 | 107,20 | 8,99 | 8,4 | 10,7 | 93,3 |
vybíraná srážkou | 0,69 | 6,80 | 0,63 | 9,2 | 17,8 | 90,5 |
ze závislé činnosti | 8,74 | 87,40 | 8,17 | 9,4 | 11,2 | 93,5 |
z přiznání | 0,21 | 13,00 | 0,19 | 1,5 | 2,5 | 94,4 |
- správní poplatky vč. kolků | 0,28 | 2,41 | 0,20 | 8,5 | 6,2 | 71,8 |
- majetkové daně | 0,79 | 11,80 | 0,66 | 5,6 | 9,0 | 83,5 |
- clo | 0,13 | 1,60 | 0,13 | 7,9 | 10,3 | 95,0 |
- poplatky za uložení odpadů | 0,13 | 1,35 | 0,12 | 9,0 | 9,8 | 95,1 |
- ostatní daňové příjmy*) | 0,18 | 2,86 | 0,24 | 8,4 | 36,3 | 132,4 |
Pojistné SZ | 32,99 | 396,68 | 32,46 | 8,2 | 8,5 | 98,4 |
z toho: na důchody | 27,17 | 352,61 | 28,85 | 8,2 | 8,5 | 106,2 |
Nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté dotace | 10,37 | 121,80 | 4,11 | 3,4 | 10,6 | 39,6 |
v tom: | ||||||
- kapitoly | 9,54 | 107,31 | 3,04 | 2,8 | 11,0 | 31,8 |
z toho: transfery přijaté od EU a Národního fondu | 1,00 | 96,25 | 0,89 | 0,9 | 1,3 | 88,8 |
převody z fondů OSS | 6,64 | 0,00 | 0,20 | x | x | 3,0 |
přijaté sankční platby | 0,10 | 1,24 | 0,11 | 8,7 | 7,2 | 104,8 |
soudní poplatky | 0,08 | 0,60 | 0,09 | 14,9 | 11,7 | 109,5 |
dobrovolné pojistné | 0,00 | 0,82 | 0,01 | 0,9 | 0,0 | x |
- kapitola Operace SFA | 0,01 | 3,50 | 0,06 | 1,6 | 0,4 | 555,5 |
- kapitola Státní dluh | 0,48 | 6,68 | 0,61 | 9,1 | 32,6 | 127,0 |
- VPS | 0,34 | 4,31 | 0,41 | 9,5 | 4,4 | 119,7 |
v tom : | ||||||
- příjmy z úroků a real.fin.majet. | 0,01 | 0,07 | 0,01 | 11,0 | 14,5 | 76,1 |
- splátky půjček ze zahraničí | 0,02 | 0,16 | 0,07 | 46,6 | 3,2 | 335,5 |
- ostatní příjmy VPS*) | 0,31 | 4,09 | 0,33 | 8,0 | 4,5 | 105,6 |
*) dopočet do celku |
mld. Kč | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Meziroční porovnání celostátních daňových příjmů |
Celkem r. 2007 | Celkem r. 2008 | Celkem r. 2009 | Meziroč.přírůstek skut. | Meziroč.index skut. | ||||||||
Rozpočet schválený |
sk.k 31.1.*) | % plnění | Rozpočet schválený |
sk.k 31.1.**) | % plnění | Rozpočet schválený |
sk.k 31.1.***) | % plnění | 2008/2007 | 2009/2008 | 2007/2006 | 2008/2007 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 5-2 | 8-5 | 5:2 | 8:5 | |
Daňové příjmy | 699,40 | 62,22 | 8,9 | 751,20 | 74,26 | 9,9 | 815,82 | 66,39 | 8,1 | 12,04 | -7,87 | 119,3 | 89,4 |
- DPH | 232,10 | 35,05 | 15,1 | 274,50 | 40,29 | 14,7 | 278,60 | 39,76 | 14,3 | 5,25 | -0,53 | 115,0 | 98,7 |
- spotřební daň | 138,70 | 10,82 | 7,8 | 142,30 | 16,04 | 11,3 | 151,80 | 9,98 | 6,6 | 5,21 | -6,05 | 148,2 | 62,3 |
- clo | 1,20 | 0,11 | 9,5 | 1,30 | 0,13 | 10,3 | 1,60 | 0,13 | 7,9 | 0,02 | -0,01 | 117,5 | 95,0 |
- daně z příjmů PO | 152,50 | 1,08 | 0,7 | 168,60 | 1,13 | 0,7 | 187,00 | 1,32 | 0,7 | 0,04 | 0,19 | 104,0 | 116,7 |
- daně z příjmů FO | 146,60 | 12,67 | 8,6 | 135,40 | 14,11 | 10,4 | 162,90 | 13,18 | 8,1 | 1,43 | -0,93 | 111,3 | 93,4 |
z kapitálových výnosů | 7,10 | 0,70 | 9,8 | 5,60 | 0,93 | 16,5 | 9,80 | 0,86 | 8,7 | 0,23 | -0,07 | 133,1 | 92,5 |
závislá činnost | 121,20 | 11,61 | 9,6 | 114,00 | 12,78 | 11,2 | 128,10 | 11,96 | 9,3 | 1,17 | -0,82 | 110,1 | 93,6 |
z přiznání | 18,30 | 0,37 | 2,0 | 15,80 | 0,40 | 2,5 | 25,00 | 0,36 | 1,5 | 0,03 | -0,03 | 108,7 | 91,2 |
- silniční daň | 5,70 | 0,43 | 7,6 | 6,10 | 0,42 | 6,9 | 6,50 | 0,23 | 3,6 | -0,02 | -0,18 | 96,5 | 55,9 |
- daň z nemovitosti | 5,40 | 0,08 | 1,4 | 5,50 | 0,22 | 3,9 | 6,40 | 0,07 | 1,1 | 0,14 | -0,15 | 277,7 | 31,7 |
- majetkové daně | 9,00 | 0,80 | 8,9 | 8,80 | 0,79 | 9,0 | 11,80 | 0,66 | 5,6 | -0,01 | -0,13 | 98,5 | 83,5 |
- dálniční poplatek | 2,00 | 0,65 | 32,6 | 2,30 | 0,54 | 23,6 | 2,60 | 0,49 | 19,0 | -0,11 | -0,05 | 83,4 | 90,7 |
- ostatní daně a poplatky | 6,20 | 0,52 | 8,3 | 6,40 | 0,59 | 9,3 | 6,62 | 0,57 | 8,6 | 0,08 | -0,03 | 115,2 | 95,4 |
*) v rozp.celost.daní v roce 2007 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,2 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 6,2 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 4,9 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) **) v rozp.celost.daní v roce 2008 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,9 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 7,2 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 5,4 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) ***) v rozp.celost.daní v roce 2009 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,3 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 8,0 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 6,2 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) |
Pokladní čerpání výdajů státního rozpočtu:
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Výdaje státního rozpočtu | 2008 | 2009 | % plnění SR leden 2008 |
Index skutečnost 2009/2008 |
||
Skutečnost leden | Schválený rozpočet | Skutečnost leden | % plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
Výdaje celkem | 89,14 | 1152,10 | 84,54 | 7,3 | 8,0 | 94,8 |
Běžné výdaje | 83,15 | 1038,01 | 82,03 | 7,9 | 8,5 | 98,7 |
v tom: | ||||||
- platy zaměstnanců a ost. platby za proved.práci (vč. povinného pojistného) | 0,02 | 102,73 | 0,03 | 0,0 | 0,0 | 109,9 |
- neinv.trans.fondům soc.a zdrav.pojiš. (kap. VPS) | 3,94 | 47,40 | 3,97 | 8,4 | 8,3 | 100,7 |
- neinv.trans.veř.rozpočt.územ.úrovně (bez kap. OSFA) | 22,93 | 134,49 | 23,33 | 17,3 | 18,5 | 101,8 |
- neinv. transfery příspěvk. a podobným organ. *) | 3,24 | 53,80 | 3,62 | 6,7 | 7,0 | 111,7 |
- neinvest. transfery státním fondům | 6,32 | 32,05 | 2,82 | 8,8 | 17,1 | 44,7 |
- neinv. transf. občan. sdružením (bez kapitoly VPS) **) | 0,07 | x | 0,12 | x | 2,7 | 166,8 |
- sociální dávky | 33,90 | 422,01 | 34,27 | 8,1 | 8,6 | 101,1 |
z toho: | ||||||
důchody | 24,82 | 336,57 | 26,35 | 7,8 | 8,1 | 106,2 |
prostředky na podpory v nezaměstnanosti | 0,57 | 5,00 | 0,77 | 15,4 | 8,2 | 133,7 |
ostatní soc.dávky | 4,38 | 36,03 | 3,78 | 10,5 | 12,3 | 86,3 |
státní soc.podpora | 4,14 | 44,40 | 3,37 | 7,6 | 9,1 | 81,4 |
- aktivní pol. zaměstnanosti | 0,12 | 5,73 | 0,13 | 2,3 | 1,8 | 108,1 |
- prostředky na insolventnost | 0,01 | 0,22 | 0,01 | 4,9 | 5,9 | 91,4 |
- stavební spoření | 0,00 | 14,60 | 0,00 | 0,0 | 0,0 | x |
- státní příspěvek na důchodové připojištění | 0,00 | 6,40 | 0,00 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
- odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU | 3,14 | 34,85 | 2,70 | 7,7 | 10,5 | 86,1 |
- kapitola Státní dluh | 3,63 | 48,61 | 3,54 | 7,3 | 8,0 | 97,5 |
- kapitola Operace SFA | 0,01 | 0,74 | 0,01 | 0,9 | 0,5 | 84,6 |
- ostatní běžné výdaje ***) | 5,83 | 134,39 | 7,49 | 5,6 | 4,7 | 128,6 |
Kapitálové výdaje | 5,98 | 114,09 | 2,51 | 2,2 | 4,7 | 41,9 |
SALDO SR CELKEM | 9,73 | -38,10 | 0,48 | -1,3 | -13,7 | 5,0 |
*) skutečnost bez transferů veřejným výzkumným institucím (jejich rozpočet zatím není známý) |