Pokladní plnění státního rozpočtu ČR za leden 2010
Státní rozpočet na rok 2010 byl schválen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR zákonem č. 487/2009 Sb. ze dne 9. prosince 2009, který stanovil příjmy ve výši 1 022,2 mld. Kč, výdaje ve výši 1 184,9 mld. Kč a schodek ve výši 162,7 mld. Kč. Jeho tendence ve srovnáni se schváleným rozpočtem a skutečností roku 2009 ukazuje následující tabulka.
v mld. Kč | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2009 | 2010 | Rozdíl SR 2010 - SR 2009 |
Rozdíl SR 2010 Skut.2009 |
Index v % SR 2010/ SR 2009 |
Index v % SR 2010/Skut.2009 |
||
Rozpočet schválený | Skutečnost (podle pokl.pl.) | Rozpočet schválený | |||||
Celkové příjmy | 1 114,00 | 974,61 | 1 022,22 | -91,78 | 47,60 | 91,8 | 104,9 |
Daňové příjmy (bez poj. na SZ) | 595,52 | 485,05 | 534,74 | -60,78 | 49,68 | 89,8 | 110,2 |
DPH | 194,10 | 176,72 | 188,60 | -5,50 | 11,88 | 97,2 | 106,7 |
Spotřební daně | 143,90 | 123,84 | 141,10 | -2,80 | 17,26 | 98,1 | 113,9 |
DPPO | 130,30 | 83,34 | 100,30 | -30,00 | 16,96 | 77,0 | 120,4 |
DPFO | 107,20 | 85,65 | 88,30 | -18,90 | 2,65 | 82,4 | 103,1 |
Ostatní daňové příjmy | 20,02 | 15,51 | 16,44 | -3,58 | 0,93 | 82,1 | 106,0 |
Pojistné na SZ | 396,68 | 347,92 | 367,13 | -29,56 | 19,21 | 92,5 | 105,5 |
Nedaňové a ost. příjmy | 121,80 | 141,64 | 120,35 | -1,45 | -21,29 | 98,8 | 85,0 |
Celkové výdaje | 1 166,18 | 1 167,01 | 1 184,92 | 18,74 | 17,91 | 101,6 | 101,5 |
Běžné výdaje | 1 052,09 | 1 032,78 | 1 069,47 | 17,38 | 36,70 | 101,7 | 103,6 |
Kapitálové výdaje | 114,09 | 134,23 | 115,45 | 1,35 | -18,79 | 101,2 | 86,0 |
Saldo SR | -52,18 | -192,39 | -162,70 | -110,52 | 29,69 | 311,8 | 84,6 |
Podle údajů na účtech Ministerstva financí vedených v ČNB dosáhly k 31. lednu 2010 celkové příjmy státního rozpočtu 97,6 mld. Kč, celkové výdaje 84,5 mld. Kč a přebytek hospodaření 13,1 mld. Kč (v lednu 2009 vykázán přebytek 0,5 mld. Kč).
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ukazatel | Skutečnost leden 2009 | 2010 | % plnění v roce 2009 | Index 2010/2009 | ||
Schválený rozpočet | Skutečnost leden | % plnění | ||||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
PŘÍJMY CELKEM | 85,03 | 1022,22 | 97,61 | 9,5 | 7,6 | 114,8 |
VÝDAJE CELKEM | 84,54 | 1184,92 | 84,52 | 7,1 | 7,2 | 100,0 |
SALDO | 0,48 | -162,70 | 13,09 | -8,0 | -0,9 | 2714,5 |
Příjmy státního rozpočtu
Dosažené celkové příjmy ve výši 97,6 mld. Kč představovaly 9,5 % schváleného rozpočtu (v lednu 2009 plněny na 7,6 %) a byly tak proti lednu 2009 vyšší o 12,6 mld. Kč, tj. o 14,8 %. Na meziročním růstu se podílely především transfery přijaté od EU a Národního fondu (o 12,7 mld. Kč).
Daňové příjmy (bez pojistného na SZ) dosáhly 51,4 mld. Kč, což představuje 9,6 % schváleného rozpočtu a meziroční růst o 2,9 mld. Kč, tj. o 6,0 % (rozpočet počítá s růstem o 10,2 % proti skutečnosti roku 2009). Ve srovnání se stejným obdobím minulého roku je plnění rozpočtu o 1,5 procentního bodu lepší.
Meziroční růst byl ovlivněn především vyšším inkasem spotřebních daní.
Inkaso spotřebních daní dosáhlo 11,8 mld. Kč, což představuje 8,4 % rozpočtu (loni to bylo 6,5 %) a meziroční růst o 2,4 mld. Kč, tj. o 25,7 %. Rozpočet počítá s růstem o 13,9 % proti skutečnosti roku 2009.
Inkaso DPH představovalo 28,7 mld. Kč, tj. 15,2 % rozpočtu, což je o 0,9 procentního bodu vyšší plnění než v lednu minulého roku. Meziroční růst o 0,9 mld. Kč, tj. o 3,3 %, je proti rozpočtované dynamice (6,7 % - měřeno ke skutečnosti roku 2009) nižší o 3,4 procentního bodu.
Daň z příjmů právnických osob svým objemem 0,6 mld. Kč představovala 0,6 % rozpočtu, což je téměř stejné plnění jako v lednu loňského roku a meziročně nižší inkaso o 0,3 mld. Kč, tj. o 32,4 %. Rozpočet této daně počítá s růstem o 20,4 % proti skutečnosti roku 2009. Relativně nízké lednové inkaso souvisí s platebním kalendářem, kdy zálohy daně platí větší plátci až v polovině 3. měsíce příslušného čtvrtletí. V roce 2010 bude daňový výnos ovlivněn dalším poklesem sazby daně z 21 % na 20 %.
Inkaso daní z příjmů fyzických osob dosáhlo 9,2 mld. Kč, tj. 10,4 % rozpočtu (loni plnění na 8,4 %) při meziročním růstu o 0,2 mld. Kč, tj. o 2,0 %. Rozpočet uvažuje s růstem o 3,1 % proti skutečnosti roku 2009.
Daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti dosáhla 8,4 mld. Kč při plnění rozpočtu na 11,7 % (loni to bylo 9,4 %) a meziročním růstu o 0,2 mld. Kč, tj. o 2,6 %. Rozpočet je pod úrovní skutečnosti roku 2009 o 5,2 %.
Daň z příjmů fyzických osob ze samostatné výdělečné činnosti ve výši 0,1 mld. Kč znamená plnění rozpočtu na 0,9 % a její výše byla 0,1 mld. Kč nižší než v lednu 2009. Rozpočet 2010 (9,9 mld. Kč) je nad úrovní skutečnosti roku 2009 o 7,0 mld. Kč. Relativně nízké plnění souvisí s platebním kalendářem, kdy většina příjmů z této daně plyne do státního rozpočtu na konci každého čtvrtletí.
Daň z příjmů fyzických osob z kapitálových výnosů dosáhla 0,7 mld. Kč, což představuje 10,6 % rozpočtu (loni 9,2 %) a meziročně byla vyšší o 0,1 mld. Kč, tj. o 11,8 %. Rozpočet 2010 počítá s poklesem o 6,5 % proti skutečnosti roku 2009.
Rozpočtované celostátní inkaso daní na rok 2010 (bez DPPO placené obcemi a kraji a bez správních a ostatních poplatků placených obcím) ve výši 732,2 mld. Kč je proti skutečnosti roku 2009 vyšší o 71,7 mld. Kč, tj. o 10,9 %. Objemově je nejvyšší růst rozpočtován (proti skutečnosti 2009) u daní z příjmů právnických osob o 24,3 mld. Kč (o 20,3 %), u spotřebních daní o 18,1 mld. Kč (o 13,8 %) a u DPH – o 17,2 mld. Kč (o 6,8 %).
Skutečné celostátní inkaso všech daní dosáhlo k 31.1.2010 výše 69,8 mld. Kč, což představuje 9,5 % rozpočtu a meziroční růst o 3,4 mld. Kč, tj. o 5,2 %. Ve stejném období minulého roku dosáhlo celostátní inkaso daní 66,4 mld. Kč, tj. 8,1 % schváleného rozpočtu, a meziročně kleslo o 7,8 mld. Kč, tj. o 10,6 % (celoročně nedosáhlo rozpočet o 155,3 mld. Kč).
Příjmy z pojistného na sociální zabezpečení dosáhly 29,0 mld. Kč, což představuje 7,9 % rozpočtu (loni to bylo 8,2 %) a meziroční pokles o 3,4 mld. Kč, tj. o 10,5 %. Rozpočet počítá s růstem o 5,5 % proti skutečnosti roku 2009. Z celkové částky připadlo na důchodové pojištění 25,8 mld. Kč, tj. 7,8 % rozpočtu, při meziročním poklesu o 3,0 mld. Kč, tj. o 10,5 % (rozpočet počítá s růstem o 6,5 %).
Ke konci ledna 2010 dosáhly nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté transfery celkem 17,2 mld. Kč, což je 14,3 % rozpočtu a o 13,1 mld. Kč více než v lednu loňského roku (rozpočet uvažuje s meziročním poklesem o 1,2 % proti rozpočtu 2009. Na výrazném meziročním růstu se podílely především příjmy z rozpočtu EU (transfery přijaté od EU a Národního fondu), které činily 13,6 mld. Kč (plnění na 14,3 %), což je o 12,7 mld. Kč více než v lednu 2009. Převody z fondů OSS dosáhly 0,2 mld. Kč (loni ve stejné výši). Tato částka zahrnuje především převody z rezervních fondů a nečerpané mzdové prostředky za prosinec 2009. Výnosy finančního investování na účtu Řízení likvidity státní pokladny dosáhly ke konci ledna 0,7 mld. Kč a byly tak plněny na 10,0 % (rozpočtovány v kapitole Státní dluh).
Výdaje státního rozpočtu
Celkové výdaje v objemu 84,5 mld. Kč čerpané ke konci ledna 2010 představují 7,1 % rozpočtu (v lednu 2009 to bylo 7,2 %), což znamená stejnou výši jako v lednu 2009. Proti skutečnosti, resp. rozpočtu 2009, předpokládá letošní rozpočet nárůst o 1,5 %, resp. o 1,6 %.
Běžné výdaje státního rozpočtu byly ke konci ledna čerpány ve výši 80,3 mld. Kč, tj. na 7,5 % rozpočtu (loni to bylo na 7,8 %). Proti loňskému lednu klesly o 1,7 mld. Kč, tj. o 2,1 % (rozpočet počítá s růstem o 3,6 % proti skutečnosti 2009, resp. o 1,7 % proti rozpočtu 2009).
Největší objem prostředků v rámci běžných výdajů je každoročně vynakládán na sociální dávky. Ve schváleném rozpočtu jsou zapracovány ve výši 433,8 mld. Kč, což představuje 36,6 % všech rozpočtovaných výdajů a o 1,0 % více než skutečnost dosažená v roce 2009 (z toho meziroční rozpočtovaný růst důchodů činí 1,9 %). K 31.1.2010 bylo na sociálních dávkách vyčerpáno 33,0 mld. Kč, tj. 7,6 % rozpočtu (loni to bylo 8,0 %), při meziročním poklesu o 1,2 mld. Kč, tj. o 3,6 %. Z toho na důchody připadlo 25,5 mld. Kč, tj. 7,4 % rozpočtu (loni to bylo 7,8 %), při meziročním poklesu o 0,8 mld. Kč, tj. o 3,2 %.
V rámci běžných výdajů státního rozpočtu vyšší procento čerpání vykázaly především neinvestiční transfery veřejným rozpočtům územní úrovně. Jejich lednová výše 24,7 mld. Kč představuje 19,5 % rozpočtu a proti lednu 2009 je vyšší o 1,4 mld. Kč, tj. o 5,8 %. Vyšší čerpání rozpočtu ovlivnily převody prostředků na přímé náklady škol zřizovaných obcemi a kraji ve výši 20,1 mld. Kč (záloha na 1. čtvrtletí), což je o 0,8 mld. Kč více než v roce 2009. Dalších 2,5 mld. Kč představují transfery obcím na příspěvek na péči podle zákona o sociálních službách, na dávky pomoci v hmotné nouzi a na dávky zdravotně postiženým.
Neinvestiční transfery fondům sociálního a zdravotního pojištění (za kapitolu VPS) vykázaly čerpání ve výši 4,4 mld. Kč, tj. 8,4 % rozpočtu. Meziročně byly vyšší o 0,4 mld. Kč.
Výdaje kapitoly Státní dluh (především úroky) byly ke konci ledna 2010 hrazeny ve výši 3,0 mld. Kč, tj. 4,7 % rozpočtu, a jsou pod úrovní ledna 2009 o 0,5 mld. Kč.
Na odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU bylo poukázáno 3,6 mld. Kč, což představuje 10,3 % rozpočtované výše a meziroční růst o 0,9 mld. Kč.
Kapitálové výdaje byly čerpány ve výši 4,2 mld. Kč, což představuje 3,6 % rozpočtu (v roce 2009 to bylo 2,2 %), při meziročním růstu o 1,7 mld. Kč, tj. o 66,9 %.
Saldo státního rozpočtu
Hospodaření státního rozpočtu skončilo na konci ledna 2010 přebytkem ve výši 13,1 mld. Kč, což je proti stejnému období roku 2009 výsledek lepší o 12,6 mld. Kč. Na relativně pozitivním výsledku měly podíl především meziročně vyšší transfery přijaté od EU a Národního fondu (o 12,7 mld. Kč).
v mil. Kč | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
leden | 2000 | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 |
Saldo SR | 16 443 | 18 749 | -3 417 | -10 391 | 7 307 | 3 485 | 3 427 | 5 033 | 9 734 | 482 | 13 094 |
Přílohy
Pokladní plnění příjmů státního rozpočtu:
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Příjmy státního rozpočtu | 2009 | 2010 | % plnění SR leden 2009 |
Index skutečnost 2010/2009 |
||
Skutečnost leden | Schválený rozpočet | Skutečnost leden | % plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
Příjmy celkem | 85,03 | 1022,22 | 97,61 | 9,5 | 7,6 | 114,8 |
v tom: | ||||||
Daňové příjmy celkem | 80,92 | 901,86 | 80,42 | 8,9 | 8,2 | 99,4 |
Daňové příjmy (bez pojistného SZ) | 48,45 | 534,74 | 51,38 | 9,6 | 8,1 | 106,0 |
v tom: | ||||||
- DPH | 27,78 | 188,60 | 28,68 | 15,2 | 14,3 | 103,3 |
- spotřební daně (vč. tzv. ekologických daní) | 9,39 | 141,10 | 11,81 | 8,4 | 6,5 | 125,7 |
- daně z příjmů PO | 0,94 | 100,30 | 0,63 | 0,6 | 0,7 | 67,6 |
- daně z příjmů FO | 8,99 | 88,30 | 9,18 | 10,4 | 8,4 | 102,0 |
vybíraná srážkou | 0,63 | 6,60 | 0,70 | 10,6 | 9,2 | 111,8 |
ze závislé činnosti | 8,17 | 71,80 | 8,39 | 11,7 | 9,4 | 102,6 |
z přiznání | 0,19 | 9,90 | 0,09 | 0,9 | 1,5 | 46,0 |
- správní poplatky vč. kolků | 0,20 | 2,42 | 0,16 | 6,6 | 8,5 | 78,2 |
- majetkové daně | 0,66 | 9,10 | 0,52 | 5,8 | 5,6 | 79,4 |
- clo | 0,13 | 1,30 | 0,09 | 6,9 | 7,9 | 70,5 |
- poplatky za uložení odpadů*) | 0,12 | 1,35 | 0,13 | 9,6 | 9,0 | 106,7 |
- ostatní daňové příjmy**) | 0,24 | 2,27 | 0,18 | 7,8 | 8,4 | 73,9 |
Pojistné SZ | 32,46 | 367,13 | 29,04 | 7,9 | 8,2 | 89,5 |
z toho: na důchody | 28,85 | 329,49 | 25,81 | 7,8 | 8,2 | 89,5 |
Nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté dotace | 4,11 | 120,35 | 17,20 | 14,3 | 3,4 | 418,3 |
v tom: | ||||||
- kapitoly | 3,04 | 104,95 | 15,77 | 15,0 | 2,8 | 519,0 |
z toho: transfery přijaté od EU a Národního fondu | 0,89 | 95,10 | 13,62 | 14,3 | 0,9 | 1537,7 |
převody z fondů OSS | 0,20 | 0,00 | 0,22 | x | x | 110,2 |
přijaté sankční platby | 0,11 | 0,97 | 0,12 | 12,3 | 8,7 | 109,1 |
soudní poplatky | 0,09 | 0,86 | 0,08 | 9,7 | 14,9 | 93,3 |
dobrovolné pojistné | 0,01 | 0,40 | 0,04 | 10,7 | 0,9 | x |
- kapitola Operace SFA | 0,06 | 4,26 | 0,42 | 9,8 | 1,6 | 741,9 |
- kapitola Státní dluh | 0,61 | 6,87 | 0,69 | 10,0 | 9,1 | 114,0 |
- VPS | 0,41 | 4,28 | 0,32 | 7,4 | 9,5 | 77,0 |
v tom : | ||||||
- příjmy z úroků a real.fin.majet. | 0,01 | 0,07 | 0,00 | 3,2 | 11,0 | 28,7 |
- splátky půjček ze zahraničí | 0,07 | 0,05 | 0,01 | 15,0 | 46,6 | 10,5 |
- ostatní příjmy VPS**) | 0,33 | 4,17 | 0,31 | 7,3 | 8,0 | 93,1 |
*) rozpočet i skutečnost za kapitolu OSFA **) dopočet do celku |
mld. Kč | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Meziroční porovnání celostátních daňových příjmů |
Celkem r. 2008 | Celkem r. 2009 | Celkem r. 2010 | Meziroč.přírůstek skut. | Meziroč.index skut. | ||||||||
Rozpočet schválený |
sk. k 31.1.*) |
% plnění | Rozpočet schválený |
sk. k 31.1.**) |
% plnění | Rozpočet schválený |
sk. k 31.1.***) |
% plnění | 2009/2008 | 2010/2009 | 2009/2008 | 2010/2009 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 5-2 | 8-5 | 5:2 | 8:5 | |
Daňové příjmy | 751,20 | 74,26 | 9,9 | 815,82 | 66,39 | 8,1 | 732,24 | 69,83 | 9,5 | -7,87 | 3,44 | 89,4 | 105,2 |
- DPH | 274,50 | 40,29 | 14,7 | 278,60 | 39,76 | 14,3 | 270,80 | 41,10 | 15,2 | -0,53 | 1,34 | 98,7 | 103,4 |
- spotřební daň | 142,30 | 16,04 | 11,3 | 151,80 | 9,98 | 6,6 | 149,20 | 12,44 | 8,3 | -6,05 | 2,45 | 62,3 | 124,6 |
- clo | 1,30 | 0,13 | 10,3 | 1,60 | 0,13 | 7,9 | 1,30 | 0,09 | 6,9 | -0,01 | -0,04 | 95,0 | 70,5 |
- daně z příjmů PO | 168,60 | 1,13 | 0,7 | 187,00 | 1,32 | 0,7 | 143,90 | 0,92 | 0,6 | 0,19 | -0,40 | 116,7 | 69,9 |
- daně z příjmů FO | 135,40 | 14,11 | 10,4 | 162,90 | 13,18 | 8,1 | 134,20 | 13,38 | 10,0 | -0,93 | 0,20 | 93,4 | 101,5 |
z kapitálových výnosů | 5,60 | 0,93 | 16,5 | 9,80 | 0,86 | 8,7 | 9,60 | 0,96 | 10,0 | -0,07 | 0,10 | 92,5 | 111,8 |
závislá činnost | 114,00 | 12,78 | 11,2 | 128,10 | 11,96 | 9,3 | 105,30 | 12,26 | 11,6 | -0,82 | 0,30 | 93,6 | 102,5 |
z přiznání | 15,80 | 0,40 | 2,5 | 25,00 | 0,36 | 1,5 | 19,30 | 0,16 | 0,8 | -0,03 | -0,20 | 91,2 | 44,8 |
- silniční daň | 6,10 | 0,42 | 6,9 | 6,50 | 0,23 | 3,6 | 5,50 | 0,18 | 3,4 | -0,18 | -0,05 | 55,9 | 78,8 |
- daň z nemovitosti | 5,50 | 0,22 | 3,9 | 6,40 | 0,07 | 1,1 | 9,60 | 0,13 | 1,3 | -0,15 | 0,06 | 31,7 | 183,0 |
- majetkové daně | 8,80 | 0,79 | 9,0 | 11,80 | 0,66 | 5,6 | 9,10 | 0,52 | 5,8 | -0,13 | -0,14 | 83,5 | 79,4 |
- dálniční poplatek | 2,30 | 0,54 | 23,6 | 2,60 | 0,49 | 19,0 | 2,60 | 0,60 | 23,0 | -0,05 | 0,11 | 90,7 | 121,4 |
- ostatní daně a poplatky | 6,40 | 0,59 | 9,3 | 6,62 | 0,57 | 8,6 | 6,04 | 0,47 | 7,7 | -0,03 | -0,10 | 95,4 | 82,5 |
*) v rozp.celost.daní v roce 2008 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,9 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 7,2 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 5,4 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) **) v rozp.celost.daní v roce 2009 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,3 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 8,0 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 6,2 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) ***) v rozp.celost.daní v roce 2010 není zahrn.DPPO za obce a kraje ve výši 6,2 mld. Kč a dále správní a místní popl.obcím ve výši 7,8 mld. Kč a popl.za znečišť.ŽP také obcím ve výši 6,2 mld. Kč (ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví) |
Pokladní čerpání výdajů státního rozpočtu:
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Výdaje státního rozpočtu | 2009 | 2010 | % plnění SR leden 2009 |
Index skutečnost 2010/2009 |
||
Skutečnost leden |
Schválený rozpočet |
Skutečnost leden |
% plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
Výdaje celkem | 84,54 | 1184,92 | 84,52 | 7,1 | 7,2 | 100,0 |
Běžné výdaje | 82,03 | 1069,47 | 80,33 | 7,5 | 7,8 | 97,9 |
v tom: | ||||||
- platy zaměstnanců a ost. platby za proved.práci (vč. povinného pojistného) | 0,03 | 98,41 | 0,03 | 0,0 | 0,0 | 103,2 |
- neinv.trans.fondům soc.a zdrav.pojiš. (kap. VPS) | 3,97 | 52,10 | 4,37 | 8,4 | 8,4 | 110,0 |
- neinv.trans.veř.rozpočt.územ.úrovně (bez kap. OSFA) | 23,33 | 126,40 | 24,68 | 19,5 | 17,1 | 105,8 |
- neinv. transfery příspěvk. a podobným organ. *) | 3,62 | 50,26 | 3,71 | 7,4 | 7,9 | 102,6 |
- neinvest. transfery státním fondům | 2,82 | 36,89 | 1,78 | 4,8 | 8,8 | 63,0 |
- neinv. transf. občan. sdružením (bez kapitoly VPS) **) | 0,12 | x | 0,08 | x | 4,0 | 68,1 |
- sociální dávky | 34,27 | 433,84 | 33,04 | 7,6 | 8,0 | 96,4 |
z toho: | ||||||
důchody | 26,35 | 346,22 | 25,51 | 7,4 | 7,8 | 96,8 |
prostředky na podpory v nezaměstnanosti | 0,77 | 14,30 | 1,28 | 9,0 | 11,0 | 166,9 |
ostatní soc.dávky | 3,78 | 31,74 | 2,83 | 8,9 | 10,5 | 75,1 |
státní soc.podpora | 3,37 | 41,57 | 3,42 | 8,2 | 7,6 | 101,5 |
- aktivní pol. zaměstnanosti | 0,13 | 7,32 | 0,27 | 3,7 | 2,3 | 202,1 |
- prostředky na insolventnost | 0,01 | 0,52 | 0,02 | 4,8 | 4,9 | 228,8 |
- stavební spoření | 0,00 | 13,40 | 0,00 | 0,0 | 0,0 | x |
- státní příspěvek na důchodové připojištění | 0,00 | 6,50 | 0,00 | 0,0 | 0,0 | x |
- odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU | 2,70 | 34,94 | 3,58 | 10,3 | 7,7 | 132,7 |
- kapitola Státní dluh | 3,54 | 64,10 | 3,02 | 4,7 | 6,4 | 85,5 |
- kapitola Operace SFA | 0,01 | 0,60 | 0,01 | 1,3 | 0,9 | 114,3 |
- ostatní běžné výdaje ***) | 7,49 | 144,20 | 5,74 | 4,0 | 5,3 | 76,5 |
Kapitálové výdaje | 2,51 | 115,45 | 4,19 | 3,6 | 2,2 | 166,9 |
SALDO SR CELKEM | 0,48 | -162,70 | 13,09 | -8,0 | -0,9 | 2714,5 |
*) skutečnost bez transferů veřejným výzkumným institucím a příspěvků ostatním příspěvkovým oragnizacím (jejich rozpočet zatím není znám) |