Pokladní plnění státního rozpočtu ČR za leden až duben 2011
Státní rozpočet na rok 2011 byl schválen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR zákonem č. 433/2010 Sb. ze dne 15. prosince 2010, který stanovil příjmy ve výši 1 044,0 mld. Kč, výdaje ve výši 1 179,0 mld. Kč a schodek ve výši 135,0 mld. Kč.
V březnu byl schválen zákon č. 97/2011 Sb., kterým se mění zákon o státním rozpočtu ČR na rok 2011. Byl tak zapracován dopad zákona č. 402/2010 Sb., který zpřísňuje podmínky podpory využívání obnovitelných zdrojů energie. Tato novela, která je obsažena i v následujícím textu a tabulkách, souvztažně navyšuje rozpočet příjmů i výdajů o 11,7 mld. Kč, tj. bez vlivu na schodek. Došlo k navýšení schváleného rozpočtu DPH o 1,0 mld. Kč, odvodu z elektřiny ze slunečního záření o 4,2 mld. Kč, darovací daně o 4,8 mld. Kč, odvodu za odnětí půdy ze zemědělského půdního fondu o 1,7 mld. Kč a neinvestičních transferů podnikatelským subjektům o 11,7 mld. Kč.
Podle údajů na účtech Ministerstva financí vedených v ČNB dosáhly k 30. dubnu 2011 celkové příjmy státního rozpočtu 326,0 mld. Kč, celkové výdaje 393,5 mld. Kč a schodek 67,5 mld. Kč (v dubnu 2010 vykázán schodek 78,2 mld. Kč).
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ukazatel | Skutečnost leden-duben 2010 |
2011 | % plnění v roce 2010 |
Index 2011/2010 |
||
Schválený rozpočet |
Skutečnost leden-duben |
% plnění | ||||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
PŘÍJMY CELKEM | 321,52 | 1055,70 | 325,97 | 30,9 | 31,5 | 101,4 |
VÝDAJE CELKEM | 399,75 | 1190,70 | 393,47 | 33,0 | 33,7 | 98,4 |
SALDO | -78,23 | -135,00 | -67,50 | 50,0 | 48,1 | 86,3 |
|
Příjmy státního rozpočtu
Dosažené celkové příjmy ve výši 326,0 mld. Kč představovaly 30,9 % schváleného rozpočtu (v dubnu 2010 plněny na 31,5 %) a byly meziročně vyšší o 4,4 mld. Kč, tj. o 1,4 % (rozpočet počítá s růstem o 5,5 % proti skutečnosti 2010). Na tomto růstu se podílely především transfery přijaté od EU a Národního fondu, které meziročně vzrostly o 7,0 mld. Kč.
Daňové příjmy (bez pojistného na SZ) dosáhly 155,9 mld. Kč, což představuje 28,7 % schváleného rozpočtu a meziroční pokles o 2,8 mld. Kč, tj. o 1,8 % (rozpočet počítá s růstem o 6,9 % proti skutečnosti roku 2010). Ve srovnání se stejným obdobím minulého roku je plnění rozpočtu o 1,0 procentního bodu nižší.
Meziroční pokles daňových příjmů byl ovlivněn především nižším inkasem DPH, DPPO a DPFO.
Inkaso DPH představovalo 67,1 mld. Kč, tj. 34,4 % rozpočtu, což je o 1,9 procentního bodu nižší plnění než v dubnu minulého roku. Meziroční pokles o 1,4 mld. Kč, tj. o 2,0 %, je proti rozpočtované dynamice (růst o 3,9 % - měřeno ke skutečnosti roku 2010) nižší o 5,9 procentního bodu. Meziroční zvýšení inkasa, se kterým rozpočet 2011 počítá, by nemělo být tak výrazné jako v roce 2010, kdy došlo ke zvýšení obou sazeb o 1 procentní bod.
Inkaso spotřebních daní (vč. tzv. energetických daní) dosáhlo 42,3 mld. Kč, což představuje 30,0 % rozpočtu (loni to bylo 29,2 %) a meziroční růst o 1,0 mld. Kč, tj. o 2,5 %. Z této částky tvořily odvody z elektřiny ze slunečního záření 0,5 mld. Kč. Rozpočet na rok 2011 počítá s růstem o 7,6 % proti skutečnosti roku 2010. V oblasti spotřebních daní není pro rok 2011 počítáno s žádnými legislativními změnami, které by výrazně ovlivnily výši inkasa daně (mimo výše uvedenou novelu zákona o státním rozpočtu s vlivem 4,2 mld. Kč – očekávaný příjem za odvod z elektřiny ze slunečního záření).
Daň z příjmů právnických osob svým objemem 19,8 mld. Kč představovala 23,5 % rozpočtu (v roce 2010 to bylo 21,0 %) a meziročně tak byla o 1,3 mld. Kč, tj. o 6,3 %, nižší než v roce 2010. Rozpočet této daně počítá s poklesem o 2,7 % proti skutečnosti roku 2010. Relativně nízké plnění rozpočtu této daně souvisí s platebním kalendářem (nejvyšší zálohy na daň jsou odváděny na konci jednotlivých čtvrtletí). V roce 2011 se na výši inkasa projevuje pokles sazby daně ve zdaňovacím období 2010 o další procentní bod (na 19 %).
Inkaso daní z příjmů fyzických osob dosáhlo 21,6 mld. Kč, tj. 21,3 % rozpočtu (loni plnění na 25,7 %) při meziročním poklesu o 1,0 mld. Kč, tj. o 4,6 %. Rozpočet uvažuje s růstem o 16,0 % proti skutečnosti roku 2010, především z důvodu vyššího očekávaného inkasa u DPFO ze závislé činnosti a vybírané srážkou.
-
Daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti dosáhla 23,8 mld. Kč a její rozpočet byl naplněn na 28,8 % (loni to bylo 31,6 %). Meziročně je inkaso o 1,1 mld. Kč, tj. o 5,0 %, vyšší. Rozpočet je nad úrovní skutečnosti roku 2010 o 8,3 %, především z důvodu snížení slev na dani na poplatníka.
-
Daň z příjmů fyzických osob placená na základě přiznání ve výši -4,5 mld. Kč znamená plnění rozpočtu na -83,6 % (loni to bylo na -21,8 %) a meziročně je její inkaso nižší o 2,4 mld. Kč. Rozpočet 2011 je nad úrovní skutečnosti roku 2010 o 30,5 %. Záporné plnění v roce 2011 souvisí s vratkami daně, které probíhají tradičně v měsíci dubnu (inkaso ve výši -7,3 mld. Kč, v dubnu 2010 to bylo -6,0 mld. Kč).
-
Daň z příjmů fyzických osob vybíraná srážkou dosáhla 2,3 mld. Kč, což představuje 17,1 % rozpočtu (loni 32,2 %) a meziročně bylo její inkaso vyšší o 0,2 mld. Kč, tj. o 8,5 %. Rozpočet 2011 počítá s růstem o 90,2 % (o 6,4 mld. Kč) proti skutečnosti roku 2010. Na vyšší výnos by mělo mít vliv především zdaňování výsluh u příslušníků ozbrojených složek a zdanění úroků ze stavebního spoření. Rozpočet počítal s jednorázovým 50% daňovým zatížením příspěvků poskytovaných u stavebního spoření (které ale bylo zrušeno Ústavním soudem).
Rozpočtované celostátní inkaso daní na rok 2011 (bez DPPO placené obcemi a kraji a bez správních a ostatních poplatků placených obcím) ve výši 739,5 mld. Kč je proti skutečnosti roku 2010 vyšší o 45,8 mld. Kč, tj. o 6,6 %. Objemově je nejvyšší růst rozpočtován (proti skutečnosti 2010) u daní z příjmů fyzických osob o 19,9 mld. Kč (o 15,2 %), u DPH o 11,0 mld. Kč (o 4,1 %) a u spotřebních daní o 10,1 mld. Kč (o 7,3 %).
Skutečné celostátní inkaso všech daní dosáhlo k 30.4.2011 výše 212,3 mld. Kč, což představuje 28,7 % rozpočtu a meziroční pokles o 3,2 mld. Kč, tj. o 1,5 %. Ve stejném období minulého roku dosáhlo celostátní inkaso daní 215,5 mld. Kč, tj. 29,4 % schváleného rozpočtu, a meziročně vzrostlo o 15,2 mld. Kč, tj. o 7,6 % (celoročně nedosáhlo rozpočet o 38,6 mld. Kč).
Příjmy z pojistného na sociální zabezpečení dosáhly 119,3 mld. Kč, což představuje 32,0 % rozpočtu (loni to bylo 31,3 %) a meziroční růst o 4,5 mld. Kč, tj. o 3,9 %. Rozpočet počítá s růstem o 4,9 % proti skutečnosti roku 2010. Z celkové částky připadlo na důchodové pojištění 106,1 mld. Kč, tj. 32,0 % rozpočtu (loni to bylo 31,0 %), při meziročním růstu o 4,0 mld. Kč, tj. o 3,9 % (rozpočet počítá s růstem o 4,9 % proti skutečnosti roku 2010).
Ke konci dubna 2011 dosáhly nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté transfery celkem 50,8 mld. Kč, což je 36,5 % rozpočtu a o 2,8 mld. Kč více než v dubnu loňského roku (rozpočet uvažuje s meziročním růstem o 15,7 % proti rozpočtu 2010 především z důvodu vyšších očekávaných příjmů z rozpočtu EU o 22,0 mld. Kč). Příjmy z rozpočtu EU (transfery přijaté od EU a Národního fondu) činily 38,4 mld. Kč (plnění na 32,8 %), což je o 7,0 mld. Kč více než v dubnu 2010. Příjmy z kreditních úroků operací řízení státního dluhu a likvidity státní pokladny dosáhly 2,2 mld. Kč (o 1,1 mld. Kč méně než v roce 2010) a byly tak plněny na 39,8 % rozpočtu (rozpočtovány v kapitole Státní dluh). Převody z fondů OSS a zapojené ostatní mimorozpočtové zdroje dosáhly 2,3 mld. Kč (o 1,7 mld. Kč méně než v roce 2010). Tato částka zahrnovala prostředky převedené z rezervních fondů a nečerpané mzdové prostředky za prosinec 2010.
Výdaje státního rozpočtu
Celkové výdaje v objemu 393,5 mld. Kč čerpané ke konci dubna 2011 představují 33,0 % rozpočtu (v dubnu 2010 to bylo 33,7 %), a jsou tak o 6,3 mld. Kč, tj. o 1,6 % pod úrovní dubna 2010. Proti skutečnosti 2010 předpokládá letošní rozpočet nárůst o 2,9 % (proti rozpočtu 2010 o 0,5 %).
Běžné výdaje státního rozpočtu byly ke konci dubna čerpány ve výši 357,4 mld. Kč, tj. na 32,9 % rozpočtu (loni to bylo na 33,3 %). Proti loňskému dubnu vzrostly o 1,1 mld. Kč, tj. o 0,3 % (rozpočet počítá s růstem o 5,8 % proti skutečnosti 2010, resp. o 1,6 % proti rozpočtu 2010).
Největší objem prostředků v rámci běžných výdajů je každoročně vynakládán na sociální dávky. Ve schváleném rozpočtu jsou zapracovány ve výši 446,5 mld. Kč, což představuje 37,5 % všech rozpočtovaných výdajů a o 3,6 % více než skutečnost dosažená v roce 2010 (z toho meziroční rozpočtovaný růst důchodů činí 5,1 %). K 30.4.2011 bylo na sociálních dávkách vyčerpáno 150,0 mld. Kč, tj. 33,6 % rozpočtu (loni to bylo 33,1 %), při meziročním růstu o 6,6 mld. Kč, tj. o 4,6 %. Z toho na důchody připadlo 122,3 mld. Kč, tj. 33,6 % rozpočtu (loni to bylo 32,9 %), při meziročním růstu o 8,5 mld. Kč, tj. o 7,5 %. Některé další sociální dávky vykazují meziroční pokles (státní sociální podpora o 1,4 mld. Kč a prostředky na podpory v nezaměstnanosti o 0,9 mld. Kč).
V rámci běžných výdajů státního rozpočtu vyšší procento čerpání vykázaly především neinvestiční transfery veřejným rozpočtům územní úrovně. Jejich výše 56,3 mld. Kč představuje 44,7 % rozpočtu a je o 0,5 mld. Kč, tj. o 0,9 %, vyšší než v dubnu 2010. Vyšší čerpání rozpočtu ovlivnily převody prostředků na přímé náklady škol zřizovaných obcemi a kraji ve výši 37,7 mld. Kč (v dubnu zaplacena záloha na 2. čtvrtletí ve výši 18,3 mld. Kč), což je o 1,3 mld. Kč méně než v roce 2010. Dalších 8,8 mld. Kč (loni to bylo 9,3 mld. Kč) představují transfery obcím na příspěvek na péči podle zákona o sociálních službách, na dávky pomoci v hmotné nouzi a na dávky zdravotně postiženým.
Neinvestiční transfery fondům sociálního a zdravotního pojištění (za kapitolu VPS) byly čerpány ve výši 17,7 mld. Kč, tj. 33,5 % rozpočtu. Meziročně byly vyšší o 0,4 %.
Výdaje kapitoly Státní dluh (především úroky) byly ke konci dubna 2011 hrazeny ve výši 18,8 mld. Kč, tj. 25,7 % rozpočtu, a jsou nad úrovní dubna 2010 o 0,6 mld. Kč, tj. o 3,5 %.
Na odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU bylo poukázáno 13,2 mld. Kč, což představuje 37,5 % rozpočtované výše a meziroční růst o 0,1 mld. Kč.
V dubnu byla provedena platba příspěvku státu na stavební spoření ve výši 5,2 mld. Kč, což znamená čerpání rozpočtu na 40,1 %. Meziročně tak objem těchto prostředků klesl o 6,0 mld. Kč (na základě rozhodnutí Ústavního soudu bude poukázána v květnu další platba ve výši 5,2 mld. Kč).
Kapitálové výdaje byly čerpány ve výši 36,1 mld. Kč, což představuje 34,6 % rozpočtu (v roce 2010 to bylo 37,7 %), při meziročním poklesu o 7,4 mld. Kč, tj. o 17,0 % (rozpočet 2011 počítá s poklesem proti skutečnosti 2010 o 19,8 %). Z toho investiční transfery do Státního fondu dopravní infrastruktury činily 14,1 mld. Kč a do Státního zemědělského intervenčního fondu 2,2 mld. Kč.
Saldo státního rozpočtu
Hospodaření státního rozpočtu skončilo na konci dubna 2011 schodkem ve výši 67,5 mld. Kč (50,0 % rozpočtu), což je proti stejnému období roku 2010 výsledek příznivější o 10,7 mld. Kč. Na toto meziroční srovnání působí pozitivně na straně příjmů především vyšší transfery přijaté od EU a Národního fondu (o 7,0 mld. Kč) a na straně výdajů nižší čerpání kapitálových výdajů (o 7,4 mld. Kč) a prozatímně nižší příspěvek státu na stavební spoření (o 6,0 mld. Kč).
Hospodaření rozpočtu v samotném dubnu skončilo ve schodku 42,3 mld. Kč (v dubnu 2010 to bylo 32,3 mld. Kč), když příjmy činily 72,6 mld. Kč (v dubnu 2010 to bylo 72,3 mld. Kč) a výdaje byly čerpány ve výši 114,9 mld. Kč (v dubnu 2010 to bylo 104,6 mld. Kč). Hospodaření v samotném dubnu 2011 bylo v meziročním srovnání negativně ovlivněno zálohou na 2. čtvrtletí na přímé náklady škol zřizovaných obcemi a kraji, která byla v roce 2010 zaplacena již v březnu.
v mil. Kč | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
leden-duben | 2000 | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 |
Saldo SR | -4 416 | -16 809 | -41 863 | -64 422 | -38 070 | -22 492 | -19 955 | -17 006 | -28 089 | -55 660 | -78 227 | -67 503 |
Graf - Vývoj salda státního rozpočtu
Mgr. Ondřej Jakob,
tiskový mluvčí Ministerstva financí
Přílohy
Pokladní plnění příjmů státního rozpočtu:
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Příjmy státního rozpočtu | 2010 | 2011 | % plnění SR leden-duben 2010 |
Index skutečnost 2011/2010 |
||
Skutečnost leden-duben |
Schválený rozpočet |
Skutečnost leden-duben |
% plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
Příjmy celkem | 321,52 | 1055,70 | 325,97 | 30,9 | 31,5 | 101,4 |
v tom: | ||||||
Daňové příjmy celkem | 273,54 | 916,45 | 275,20 | 30,0 | 30,3 | 100,6 |
Daňové příjmy (bez pojistného SZ) | 158,71 | 543,16 | 155,86 | 28,7 | 29,7 | 98,2 |
v tom: | ||||||
- DPH | 68,52 | 195,10 | 67,15 | 34,4 | 36,3 | 98,0 |
- spotřební daně (vč. tzv. energetických daní) | 41,25 | 140,80 | 42,29 | 30,0 | 29,2 | 102,5 |
z toho: odvod z elektřiny ze slunečního záření | 0,00 | 4,20 | 0,52 | 12,4 | x | x |
- daně z příjmů PO | 21,08 | 84,00 | 19,76 | 23,5 | 21,0 | 93,7 |
- daně z příjmů FO | 22,65 | 101,50 | 21,62 | 21,3 | 25,7 | 95,4 |
vybíraná srážkou | 2,13 | 13,50 | 2,31 | 17,1 | 32,2 | 108,5 |
ze závislé činnosti | 22,68 | 82,60 | 23,82 | 28,8 | 31,6 | 105,0 |
z přiznání | -2,16 | 5,40 | -4,51 | -83,6 | -21,8 | 209,2 |
- správní poplatky vč. kolků | 0,65 | 2,35 | 0,61 | 25,8 | 26,9 | 92,8 |
- majetkové daně | 2,55 | 13,00 | 2,40 | 18,4 | 28,1 | 93,8 |
- clo | 0,49 | 1,20 | 0,55 | 45,5 | 37,6 | 111,9 |
- poplatky za uložení odpadů*) | 0,53 | 1,40 | 0,53 | 37,6 | 39,3 | 99,3 |
- ostatní daňové příjmy**) | 0,98 | 3,81 | 0,96 | 25,2 | 43,4 | 97,9 |
z toho: odvod za odnětí půdy ze zem. půdn. fondu | 0,00 | 1,70 | 0,00 | 0,0 | x | x |
Pojistné SZ | 114,83 | 373,29 | 119,34 | 32,0 | 31,3 | 103,9 |
z toho: na důchody | 102,08 | 331,81 | 106,08 | 32,0 | 31,0 | 103,9 |
Nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté dotace | 47,98 | 139,25 | 50,77 | 36,5 | 39,9 | 105,8 |
v tom: | ||||||
- kapitoly | 40,21 | 126,49 | 44,80 | 35,4 | 38,3 | 111,4 |
z toho: transfery přijaté od EU a Národního fondu | 31,47 | 117,12 | 38,43 | 32,8 | 33,1 | 122,1 |
převody z fondů OSS | 3,95 | 0,00 | 2,27 | x | x | 57,5 |
přijaté sankční platby | 0,53 | 1,04 | 0,52 | 49,8 | 54,7 | 97,8 |
soudní poplatky | 0,32 | 0,58 | 0,31 | 53,8 | 37,6 | 96,0 |
dobrovolné pojistné | 0,19 | 0,45 | 0,16 | 35,0 | 48,8 | 81,6 |
- kapitola Operace SFA | 1,73 | 2,79 | 1,13 | 40,6 | 40,6 | 65,7 |
- kapitola Státní dluh | 3,39 | 5,64 | 2,24 | 39,8 | 49,3 | 66,3 |
- VPS | 2,66 | 4,33 | 2,58 | 59,6 | 62,0 | 97,2 |
v tom : | ||||||
- příjmy z úroků a real.fin.majet. | 0,01 | 0,02 | 0,00 | 14,6 | 11,9 | 44,9 |
- splátky půjček ze zahraničí | 0,05 | 0,11 | 0,03 | 31,5 | 95,3 | 69,7 |
- ostatní příjmy VPS**) | 2,60 | 4,20 | 2,54 | 60,6 | 62,4 | 97,9 |
|
mld. Kč | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Meziroční srovnání celostátního inkasa daní |
Celkem r. 2009 | Celkem r. 2010 | Celkem r. 2011 | Meziroč.přírůstek skut. | Meziroč.index skut. | ||||||||
Rozpočet schválený |
sk.k 30.4.*) | % plnění | Rozpočet schválený |
k 30.4.**) | % plnění | Rozpočet schválený |
k 30.4.***) | % plnění | 2010/2009 | 2011/2010 | 2010/2009 | 2011/2010 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 5-2 | 8-5 | 5:2 | 8:5 | |
Daňové příjmy | 815,82 | 200,29 | 24,6 | 732,24 | 215,48 | 29,4 | 739,46 | 212,29 | 28,7 | 15,19 | -3,19 | 107,6 | 98,5 |
- DPH | 278,60 | 89,30 | 32,1 | 270,80 | 98,21 | 36,3 | 279,50 | 96,13 | 34,4 | 8,91 | -2,08 | 110,0 | 97,9 |
- spotřební daň | 151,80 | 36,15 | 23,8 | 149,20 | 43,48 | 29,1 | 148,40 | 44,57 | 30,0 | 7,32 | 1,09 | 120,3 | 102,5 |
- clo | 1,60 | 0,51 | 31,9 | 1,30 | 0,49 | 37,6 | 1,20 | 0,55 | 45,5 | -0,02 | 0,06 | 95,6 | 111,9 |
- daně z příjmů PO | 187,00 | 31,45 | 16,8 | 143,90 | 30,34 | 21,1 | 120,60 | 28,44 | 23,6 | -1,11 | -1,90 | 96,5 | 93,7 |
- daně z příjmů FO | 162,90 | 33,73 | 20,7 | 134,20 | 34,15 | 25,4 | 151,00 | 33,68 | 22,3 | 0,42 | -0,47 | 101,3 | 98,6 |
vybíraná srážkou | 9,80 | 3,00 | 30,6 | 9,60 | 3,00 | 31,3 | 19,30 | 3,25 | 16,9 | 0,00 | 0,25 | 100,1 | 108,3 |
závislá činnost | 128,10 | 33,77 | 26,4 | 105,30 | 33,26 | 31,6 | 121,10 | 34,92 | 28,8 | -0,51 | 1,66 | 98,5 | 105,0 |
z přiznání | 25,00 | -3,05 | -12,2 | 19,30 | -2,12 | -11,0 | 10,60 | -4,49 | -42,4 | 0,93 | -2,37 | 69,5 | 212,0 |
- silniční daň | 6,50 | 1,70 | 26,2 | 5,50 | 1,72 | 31,3 | 5,60 | 2,08 | 37,2 | 0,02 | 0,36 | 101,3 | 120,9 |
- daň z nemovitosti | 6,40 | 0,32 | 5,0 | 9,60 | 0,38 | 4,0 | 9,70 | 0,26 | 2,7 | 0,06 | -0,12 | 118,0 | 68,0 |
- majetkové daně | 11,80 | 2,88 | 24,4 | 9,10 | 2,55 | 28,1 | 13,00 | 2,40 | 18,4 | -0,33 | -0,16 | 88,6 | 93,8 |
- dálniční poplatek | 2,60 | 1,85 | 71,0 | 2,60 | 2,00 | 76,7 | 2,90 | 2,10 | 72,4 | 0,15 | 0,10 | 108,1 | 105,3 |
- ostatní daně a poplatky | 6,62 | 2,40 | 36,2 | 6,04 | 2,17 | 35,9 | 7,56 | 2,09 | 27,7 | -0,23 | -0,07 | 90,4 | 96,7 |
|
Pokladní čerpání výdajů státního rozpočtu:
v mld. Kč | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Výdaje státního rozpočtu | 2010 | 2011 | % plnění SR leden-duben 2010 |
Index skutečnost 2011/2010 |
||
Skutečnost leden-duben |
Schválený rozpočet |
Skutečnost leden-duben |
% plnění | |||
1 | 2 | 3 | 4=3:2 | 5 | 6=3:1 | |
Výdaje celkem | 399,75 | 1190,70 | 393,47 | 33,0 | 33,7 | 98,4 |
Běžné výdaje | 356,26 | 1086,20 | 357,36 | 32,9 | 33,3 | 100,3 |
v tom: | ||||||
- platy zaměstnanců a ost. platby za proved.práci (vč. povinného pojistného) | 23,52 | 89,72 | 21,27 | 23,7 | 23,9 | 90,4 |
- neinv.trans.fondům soc.a zdrav.pojiš. (kap. VPS) | 17,66 | 53,00 | 17,73 | 33,5 | 33,9 | 100,4 |
- neinv.trans.veř.rozpočt.územ.úrovně (bez kap. OSFA) | 55,78 | 125,93 | 56,29 | 44,7 | 44,1 | 100,9 |
- neinv. transfery příspěvk. a podobným organ. *) | 15,26 | 52,77 | 14,84 | 28,1 | 30,4 | 97,3 |
- neinvest. transfery státním fondům | 9,61 | 42,56 | 7,15 | 16,8 | 26,0 | 74,4 |
- neinv. transf. občan. sdružením (bez kapitoly VPS) **) | 1,12 | x | 1,06 | x | 32,9 | 94,4 |
- sociální dávky | 143,46 | 446,47 | 150,04 | 33,6 | 33,1 | 104,6 |
z toho: | ||||||
důchody | 113,77 | 363,97 | 122,31 | 33,6 | 32,9 | 107,5 |
prostředky na podpory v nezaměstnanosti | 5,54 | 14,30 | 4,63 | 32,3 | 38,8 | 83,4 |
ostatní soc.dávky | 10,39 | 29,94 | 10,71 | 35,8 | 32,7 | 103,1 |
státní soc.podpora | 13,76 | 38,25 | 12,39 | 32,4 | 33,1 | 90,0 |
- aktivní pol. zaměstnanosti | 1,73 | 6,31 | 1,28 | 20,2 | 23,6 | 73,9 |
- prostředky na insolventnost | 0,17 | 0,70 | 0,15 | 21,3 | 33,2 | 87,0 |
- stavební spoření | 11,21 | 13,10 | 5,25 | 40,1 | 83,6 | 46,8 |
- státní příspěvek na důchodové připojištění | 1,36 | 6,10 | 1,39 | 22,8 | 20,9 | 102,7 |
- odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU | 13,11 | 35,25 | 13,21 | 37,5 | 37,5 | 100,8 |
- kapitola Státní dluh | 18,16 | 73,29 | 18,81 | 25,7 | 28,3 | 103,5 |
- kapitola Operace SFA | 0,03 | 0,56 | 0,03 | 5,8 | 4,2 | 131,2 |
- ostatní běžné výdaje ***) | 44,09 | 140,45 | 48,87 | 34,8 | 31,3 | 110,8 |
Kapitálové výdaje | 43,49 | 104,50 | 36,11 | 34,6 | 37,7 | 83,0 |
SALDO SR CELKEM | -78,23 | -135,00 | -67,50 | 50,0 | 48,1 | 86,3 |
|