Přebytek státního rozpočtu za leden činil 45 miliard
v mld. Kč | ||||||||
Ukazatel | 2013 | 2014 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skutečnost leden | % plnění | Schválený rozpočet | Rozpočet po změnách | Skutečnost leden | % plnění | Index 2014/2013 | Rozdíl 2014 - 2013 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 = 5 / 4 | 7 = 5 / 1 | 8 = 5 - 1 | |
PŘÍJMY CELKEM | 125,02 | 11,6 | 1 099,31 | 1 099,31 | 129,00 | 11,7 | 103,2 | 3,98 |
VÝDAJE CELKEM | 82,60 | 7,0 | 1 211,31 | 1 211,31 | 83,95 | 6,9 | 101,6 | 1,35 |
SALDO | 42,42 | -42,4 | -112,00 | -112,00 | 45,05 | -40,2 | 106,2 | 2,63 |
Příjmy státního rozpočtu
Na meziročním růstu celkových příjmů o 4,0 mld. Kč se nejvíce podílely příjmy z EU (růst o 4,4 mld. Kč). Z daňových příjmů vykázalo meziroční růst zejména inkaso spotřební daně z tabákových výrobků (o 2,8 mld. Kč), naopak inkaso DPH bylo zatím meziročně nižší o 2,6 mld. Kč.
Daňové příjmy bez pojistného na sociální zabezpečení meziročně vzrostly o 0,2 mld. Kč, tj. o 0,2 % (rozpočet 2014 počítá s růstem o 2,3 % proti skutečnosti 2013).
Inkaso DPH ve výši 32,0 mld. Kč meziročně kleslo o 2,6 mld. Kč, tj. o 7,4 %. Rozpočet počítá s poklesem proti skutečnosti 2013 o 0,6 % (proti rozpočtu 2013 počítá s růstem o 3,2 %). Pro rok 2014 nebyly přijaty žádné významné legislativní změny s dopadem na inkaso státního rozpočtu.
Inkaso spotřebních daní (vč. tzv. energetických daní a odvodu z elektřiny ze slunečního záření) dosáhlo 24,7 mld. Kč, což je o 3,2 mld. Kč více než v lednu 2013. Inkaso spotřební daně z minerálních olejů zatím dosáhlo 6,1 mld. Kč, tj. o 0,2 mld. Kč více než v roce 2013. Inkaso této daně bude v roce 2014 ovlivněno zejména zrušením nároku na vrácení spotřební daně z minerálních olejů použitých pro zemědělskou prvovýrobu (tzv. „zelené nafty“). Inkaso spotřební daně z tabákových výrobků dosáhlo 16,9 mld. Kč, což je meziročně o 2,8 mld. Kč více. Relativně vysoké plnění u této daně souvisí s předzásobením tabákovými výrobky z důvodu zvýšení sazeb tabákových výrobků od 1. ledna (vliv předzásobení se projevil z důvodu zvyšování sazeb i začátkem roku 2013).
U odvodu z elektřiny ze slunečního záření s inkasem ve výši 0,2 mld. Kč došlo k prodloužení odvodu pro zařízení uvedená do provozu v průběhu roku 2010. Sazba odvodu se však snížila z 26 % na 10 %, resp. z 28 % na 11 %. U tohoto odvodu tak rozpočet 2014 počítá s meziročním poklesem proti skutečnosti 2013 o 3,7 mld. Kč.
U daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, která při meziročním poklesu o 0,6 mld. Kč, tj. o 6,4 %, zatím dosáhla 8,5 mld. Kč, rozpočet očekává růst o 9,4 % proti skutečnosti roku 2013. Odhad růstu celkového výnosu u DPFO ze závislé činnosti na rok 2014 vycházel především z makroekonomických odhadů průměrných mezd a míry růstu nezaměstnanosti.
Dosavadní nízké inkaso daně z příjmů fyzických osob z přiznání (0,1 mld. Kč) souvisí s platebním kalendářem, kdy většina příjmů z této daně plyne do státního rozpočtu na konci každého čtvrtletí. Rozpočet pro letošní rok počítá s meziročním růstem i v důsledku zrušení některých daňových úlev při využití výdajových paušálů.
U inkasa daně z příjmů fyzických osob vybírané srážkou s dosavadním inkasem ve výši 1,7 mld. Kč se ve srovnání s minulým rokem neočekávají žádné výrazné změny.
Dosavadní nízké lednové inkaso daní z příjmů právnických osob (0,7 mld. Kč) souvisí s platebním kalendářem, kdy zálohy daně platí větší plátci až v polovině 3. měsíce příslušného čtvrtletí. Změny legislativy u DPPO se zpravidla promítají v inkasu daně s ročním odstupem, proto by se změny spojené s rekodifikací soukromého práva měly plně projevit až v inkasu daně v roce 2015. Riziko pro predikovanou výši inkasa představuje případné uplatnění daňových ztrát vzniklých a vyměřených v předchozích zdaňovacích obdobích, jako položek odčitatelných od základu daně. Obdobně jako u odpočtu ztrát lze předpokládat pokračování nárůstu objemu uplatňovaných odpočtů na realizaci projektů vědy a výzkumu.
Inkaso majetkových daní, které zatím dosáhly 0,8 mld. Kč, tvoří zejména inkaso daně z nabytí nemovitých věcí. U této daně lze očekávat mírný meziroční růst inkasa vlivem celoročního dopadu zvýšení sazby daně o jeden procentní bod, které bylo účinné už od roku 2013. Od roku 2014 došlo k transformaci daně dědické a daně darovací pod daň z příjmů.
U příjmů z pojistného na sociální zabezpečení, které zatím při meziročním růstu o 1,3 % dosáhly 31,1 mld. Kč, rozpočet počítá s růstem o 2,9 % proti skutečnosti 2013. Očekávaný růst vychází z reálného stavu vyměřovacích základů pro pojistné v roce 2013 a z makroekonomické predikce meziročního tempa růstu objemu mezd pro rok 2014. Zapracováno bylo i snížení předpokládaného dopadu zapojení občanů do systému 2. pilíře důchodového spoření platného od 1.1.2013.
Na nedaňových a kapitálových příjmech a přijatých transferech ve výši 28,9 mld. Kč (meziroční růst o 3,4 mld. Kč) se nejvíce podílely příjmy z EU. Ty dosáhly 23,6 mld. Kč a byly tak proti stejnému období roku 2013 vyšší o 4,4 mld. Kč. Příjmy z kreditních úroků operací řízení státního dluhu a likvidity státní pokladny realizované v kapitole Státní dluh zatím dosáhly 1,8 mld. Kč.
Výdaje státního rozpočtu
Celkové výdaje v objemu 84,0 mld. Kč čerpané ke konci ledna 2014 byly o 1,4 mld. Kč nad úrovní ledna 2013.
Největší objem prostředků v rámci běžných výdajů je každoročně vynakládán na sociální dávky. Ve schváleném rozpočtu byly zapracovány ve výši 506,5 mld. Kč, což představuje 41,8 % všech rozpočtovaných výdajů a o 3,4 % více než skutečnost dosažená v roce 2013 (z toho meziroční rozpočtovaný růst důchodů činí 2,2 %). Proti rozpočtu 2013 je plánován růst o 1,6 %. K 31.1.2014 bylo na sociálních dávkách vyčerpáno 35,6 mld. Kč při meziročním poklesu o 0,8 mld. Kč.
Neinvestiční transfery veřejným rozpočtům územní úrovně dosáhly 15,2 mld. Kč. Na jejich výši se podílely zejména převody prostředků na přímé náklady škol zřizovaných obcemi a kraji ve výši 14,1 mld. Kč. Šlo o zálohu regionálnímu školství na první dva měsíce roku ve výši 13,1 mld. Kč (v lednu 2013 to bylo 12,9 mld. Kč) a čtvrtletní zálohu soukromému školství ve výši 1,0 mld. Kč (stejná jako v lednu 2013).
Pojistné na veřejné zdravotní pojištění (platba státu za tzv. státní pojištěnce) ve výši 9,6 mld. Kč znamenalo meziroční růst o 1,2 mld. Kč. Relativně vysoké plnění je ovlivněno lednovou předsunutou platbou pojistného ve výši 4,8 mld. Kč (v listopadu a prosinci 2014 bude tato částka zúčtována). V lednu 2013 došlo k předsunuté platbě ve výši 4 mld. Kč. V nárůstu rozpočtu 2014 proti skutečnosti 2013 o 7,9 % se plně projevuje zákonné opatření Senátu č. 342/2013, kterým byla v závěru roku 2013 navýšena platba za státní pojištěnce o 64 Kč/měsíc na 787 Kč/měsíc.
Saldo státního rozpočtu
Hospodaření státního rozpočtu skončilo na konci ledna 2014 přebytkem ve výši 45,0 mld. Kč, což je proti stejnému období roku 2013 výsledek příznivější o 2,6 mld. Kč. Na tomto výsledku se pozitivně projevilo zejména meziročně vyšší inkaso příjmů z EU (o 4,4 mld. Kč).
v mil. Kč | |||||||||||||||
leden | 2000 | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
Saldo SR | 16 443 | 18 749 | -3 417 | -10 391 | 7 307 | 3 485 | 3 427 | 5 033 | 9 734 | 482 | 13 094 | 10 611 | 20 997 | 42 415 | 45 045 |
Podrobnější výsledky hospodaření státního rozpočtu za leden 2014 jsou patrny z tabulkové přílohy.
Mgr. Marek Zeman
Vedoucí Tiskového oddělení Ministerstva financí
Dokumenty ke stažení
Tabulková příloha:
2013 | 2014 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skutečnost leden | % plnění | Schválený rozpočet | Rozpočet po změnách | Skutečnost leden | % plnění | Index 2014/2013 | Rozdíl 2014-2013 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 = 5 / 4 | 7 = 5 / 1 | 8 = 5 -1 | |
Příjmy celkem | 125,02 | 11,6 | 1 099,31 | 1 099,31 | 129,00 | 11,7 | 103,2 | 3,98 |
v tom: | ||||||||
Daňové příjmy celkem | 99,53 | 10,7 | 945,42 | 945,42 | 100,10 | 10,6 | 100,6 | 0,57 |
Daňové příjmy (bez pojistného SZ) | 68,83 | 12,4 | 562,54 | 562,54 | 69,00 | 12,3 | 100,2 | 0,17 |
v tom: | ||||||||
DPH | 34,56 | 16,3 | 218,70 | 218,70 | 31,99 | 14,6 | 92,6 | -2,57 |
Spotřební daně (vč. tzv. energetických daní) | 21,49 | 15,1 | 139,40 | 139,40 | 24,67 | 17,7 | 114,8 | 3,17 |
z toho: Spotřební daň z minerálních olejů | 5,95 | 8,1 | 74,40 | 74,40 | 6,12 | 8,2 | 102,9 | 0,17 |
Spotřební daň z tabákových výrobků | 14,05 | 29,4 | 48,10 | 48,10 | 16,87 | 35,1 | 120,0 | 2,82 |
Odvod z elektřiny ze slunečního záření | 0,17 | 2,6 | 2,10 | 2,10 | 0,22 | 10,2 | 129,0 | 0,05 |
Daně z příjmů PO | 0,67 | 0,8 | 82,40 | 82,40 | 0,66 | 0,8 | 98,8 | -0,01 |
Daně z příjmů FO | 10,90 | 11,1 | 104,60 | 104,60 | 10,31 | 9,9 | 94,6 | -0,59 |
v tom: z kapitálových výnosů | 1,76 | 19,5 | 9,00 | 9,00 | 1,73 | 19,2 | 98,1 | -0,03 |
ze závislé činnosti | 9,04 | 10,5 | 92,40 | 92,40 | 8,47 | 9,2 | 93,6 | -0,57 |
z přiznání | 0,10 | 3,6 | 3,20 | 3,20 | 0,11 | 3,5 | 115,2 | 0,01 |
Správní poplatky | 0,25 | 19,0 | 1,20 | 1,20 | 0,24 | 20,2 | 98,9 | 0,00 |
Majetkové daně | 0,57 | 5,9 | 9,90 | 9,90 | 0,77 | 7,7 | 133,6 | 0,19 |
v tom: Daň dědická | 0,00 | 1,9 | 0,05 | 0,05 | 0,00 | 6,9 | 178,4 | 0,00 |
Daň darovací | 0,00 | 1,2 | 0,10 | 0,10 | 0,01 | 9,9 | 273,5 | 0,01 |
Daň z nabytí nemovitých věcí | 0,57 | 6,1 | 9,75 | 9,75 | 0,75 | 7,7 | 132,5 | 0,18 |
Poplatky za uložení odpadů | 0,14 | 9,6 | 1,46 | 1,46 | 0,14 | 9,6 | 103,9 | 0,01 |
Odvod za odnětí půdy ze zeměděl. půdního fondu | 0,03 | 12,5 | 0,20 | 0,20 | 0,02 | 11,5 | 91,7 | 0,00 |
Odvody z loterií *) | 0,02 | 0,6 | 2,30 | 2,30 | 0,01 | 0,5 | 68,0 | 0,00 |
Ostatní daňové příjmy ****) | 0,22 | 9,1 | 2,38 | 2,38 | 0,20 | 8,3 | 89,3 | -0,02 |
Pojistné na SZ | 30,69 | 8,1 | 382,88 | 382,88 | 31,09 | 8,1 | 101,3 | 0,40 |
z toho: Na důchody | 27,29 | 8,1 | 340,33 | 340,33 | 27,64 | 8,1 | 101,3 | 0,36 |
Nedaňové a kapitálové příjmy a přijaté transfery | 25,49 | 17,7 | 153,89 | 153,89 | 28,90 | 18,8 | 113,4 | 3,41 |
v tom: | ||||||||
Kapitoly (mimo kapitol OSFA, SD a VPS) | 23,87 | 20,1 | 131,79 | 131,79 | 26,85 | 20,4 | 112,5 | 2,98 |
z toho: Transfery přijaté od EU a převody z Národního fondu **) | 19,23 | 19,2 | 99,02 | 99,02 | 23,63 | 23,9 | 122,9 | 4,40 |
Přijaté sankční platby | 0,08 | 7,2 | 0,96 | 0,96 | 0,07 | 7,2 | 90,5 | -0,01 |
Soudní poplatky | 0,13 | 9,5 | 1,35 | 1,35 | 0,13 | 9,3 | 98,2 | 0,00 |
Dobrovolné pojistné | 0,02 | 6,0 | 0,29 | 0,29 | 0,02 | 6,4 | 89,8 | 0,00 |
Příjmy sdílené s EU (clo) ***) | 0,11 | 11,2 | 1,50 | 1,50 | 0,13 | 8,8 | 118,6 | 0,02 |
Kapitola Operace SFA | 0,01 | 0,6 | 1,76 | 1,76 | 0,01 | 0,7 | 105,7 | 0,00 |
Kapitola Státní dluh | 1,36 | 20,0 | 7,40 | 7,40 | 1,83 | 24,8 | 134,4 | 0,47 |
Kapitola VPS | 0,24 | 1,5 | 12,94 | 12,94 | 0,20 | 1,6 | 84,3 | -0,04 |
*) odvody z loterií podle zákona č. 202/1990 Sb., § 41b, odst. 1 (70 % výnosu pro SR) a § 41b, odst. 2, 3, 4 (20 % výnosu pro SR)
**) z transferů přijatých od EU jsou ve skutečnosti roku 2013 a 20014 obsaženy pouze prostředky na krytí výdajů Společné zemědělské politiky v gesci kapitoly Ministerstvo zemědělství
***) v roce 2013 součástí příjmů kapitoly VPS
****) dopočet do celku
Celkem r. 2012 | Celkem r. 2013 | Celkem r. 2014 | Meziroč.přírůstek skutečnost | Meziroční index skutečnost % | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozpočet schválený | sk.k 31.1.*) | % plnění | Rozpočet schválený | sk.k 31.1.**) | % plnění | Rozpočet schválený | sk.k 31.1.***) | % plnění | 2013/2012 | 2014/2013 | 2013/2012 | 2014/2013 | |
Daňové příjmy | 754,32 | 80,05 | 10,6 | 755,33 | 88,82 | 11,8 | 769,54 | 87,80 | 11,4 | 8,77 | -1,01 | 111,0 | 98,9 |
- DPH | 308,70 | 45,13 | 14,6 | 297,30 | 48,16 | 16,2 | 306,70 | 44,58 | 14,5 | 3,03 | -3,58 | 106,7 | 92,6 |
- spotřební daně (vč. energ. daní) | 149,90 | 17,23 | 11,5 | 149,50 | 22,09 | 14,8 | 146,90 | 25,28 | 17,2 | 4,86 | 3,19 | 128,2 | 114,4 |
- daně z příjmů PO | 122,90 | 0,56 | 0,5 | 124,90 | 0,97 | 0,8 | 122,10 | 0,93 | 0,8 | 0,41 | -0,04 | 172,5 | 95,4 |
- daně z příjmů FO | 135,90 | 15,43 | 11,4 | 147,70 | 15,97 | 10,8 | 157,50 | 15,02 | 9,5 | 0,54 | -0,95 | 103,5 | 94,1 |
vybíraná srážkou | 12,80 | 2,40 | 18,7 | 13,40 | 2,31 | 17,2 | 13,30 | 2,19 | 16,5 | -0,09 | -0,12 | 96,4 | 94,7 |
závislá činnost | 117,80 | 12,83 | 10,9 | 128,90 | 13,47 | 10,5 | 137,90 | 12,62 | 9,2 | 0,64 | -0,85 | 105,0 | 93,7 |
z přiznání | 5,30 | 0,20 | 3,7 | 5,40 | 0,18 | 3,3 | 6,30 | 0,20 | 3,2 | -0,02 | 0,02 | 91,3 | 113,1 |
- silniční daň | 5,30 | 0,46 | 8,6 | 5,40 | 0,47 | 8,7 | 5,20 | 0,51 | 9,9 | 0,01 | 0,05 | 102,2 | 109,8 |
- daň z nemovitosti | 8,70 | 0,08 | 1,0 | 9,00 | 0,08 | 0,9 | 9,80 | 0,10 | 1,1 | 0,00 | 0,02 | 96,3 | 128,7 |
- majetkové daně | 12,20 | 0,62 | 5,0 | 9,70 | 0,57 | 5,9 | 9,90 | 0,77 | 7,7 | -0,04 | 0,19 | 93,2 | 133,6 |
- dálniční poplatek ****) | 2,90 | x | x | 3,90 | x | x | 3,90 | x | x | x | x | x | x |
- ostatní daně a poplatky | 7,82 | 0,53 | 6,8 | 7,93 | 0,51 | 6,4 | 7,54 | 0,61 | 8,2 | -0,03 | 0,11 | 95,2 | 121,1 |
*) v rozp.celost.daní v roce 2012 není zahrn.DPPO za obce a kraje (6,2 mld. Kč) a dále správní a místní popl.a další odvody obcím (5,8 mld. Kč) a popl.za znečišť.ŽP také obcím (6,2 mld. Kč) - ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví
**) v rozp.celost.daní v roce 2013 není zahrn.DPPO za obce a kraje (6,1 mld. Kč) a dále správní a místní popl.a další odvody obcím (7,5 mld. Kč), popl.za znečišť.ŽP a ost.odvody také obcím (8,6 mld. Kč)-ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví
***) v rozp.celost.daní v roce 2014 není zahrn.DPPO za obce a kraje (5,7 mld. Kč) a dále správní a místní popl.a další odvody obcím (7,3 mld. Kč), popl.za znečišť.ŽP a ost.odvody také obcím (8,7 mld. Kč)-ve skut. je lze sledovat pouze v účetnictví
****) údaj skutečnosti za uvedené roky odpovídá stavu inkasa za minulý měsíc (od roku 2012 nemá MF možnost sledovat každodenní pohyb inkasa z dálničních poplatků)
2013 | 2014 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skutečnost leden | % plnění | Schválený rozpočet | Rozpočet po změnách | Skutečnost leden | % plnění | Index 2014/2013 | Rozdíl 2014-2013 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 = 5 / 4 | 7 = 5 / 1 | 8 = 5 -1 | |
Výdaje celkem | 82,60 | 7,0 | 1 211,31 | 1 211,31 | 83,95 | 6,9 | 101,6 | 1,35 |
Běžné výdaje | 81,35 | 7,6 | 1 137,01 | 1 128,51 | 82,83 | 7,3 | 101,8 | 1,48 |
v tom: | ||||||||
Výdaje na platy, ost.platby za proved.práci a pojistné | 0,02 | 0,0 | 94,48 | 94,63 | 0,04 | 0,0 | 236,4 | 0,02 |
Neinvestiční nákupy a související výdaje | 5,51 | 4,3 | 129,55 | 131,46 | 6,67 | 5,1 | 121,0 | 1,16 |
z toho: Úroky a ost.finanční výdaje kap. Státní dluh *) | 3,63 | 5,6 | 65,77 | 65,77 | 3,53 | 5,4 | 97,5 | -0,09 |
Výdaje na realizaci záruk | 0,00 | 0,0 | 3,01 | 3,01 | 0,00 | 0,0 | x | 0,00 |
Neinvestiční transfery podnikatelským subjektům | 0,76 | 2,4 | 47,60 | 39,84 | 1,13 | 2,8 | 149,6 | 0,38 |
Neinvestiční transfery neziskovým a pod.organizacím | 1,90 | 26,5 | 8,81 | 9,09 | 1,76 | 19,3 | 92,4 | -0,15 |
Neinvestiční transfery státním fondům | 2,80 | 8,4 | 49,55 | 49,25 | 2,48 | 5,0 | 88,7 | -0,32 |
z toho: Neinvestiční transfery SZIF | 2,80 | 8,4 | 40,01 | 39,59 | 2,48 | 6,3 | 88,6 | -0,32 |
Neinv. transfery fondům soc. a veřejného zdrav.poj. | 8,42 | 15,8 | 57,93 | 57,93 | 9,57 | 16,5 | 113,7 | 1,15 |
Neinv. transfery veřejným rozpočtům územní úrovně | 15,12 | 14,8 | 108,09 | 107,58 | 15,16 | 14,1 | 100,2 | 0,03 |
Neinv. transfery příspěvkovým a pod. organizacím | 5,61 | 9,8 | 60,43 | 61,13 | 5,74 | 9,4 | 102,3 | 0,13 |
Sociální dávky | 36,38 | 7,3 | 506,52 | 502,77 | 35,56 | 7,1 | 97,7 | -0,82 |
v tom: Důchody | 27,62 | 7,0 | 391,11 | 387,37 | 26,48 | 6,8 | 95,9 | -1,14 |
Prostředky na podpory v nezaměstnanosti | 0,81 | 8,3 | 10,68 | 10,67 | 0,82 | 7,7 | 100,9 | 0,01 |
Ostatní soc.dávky | 4,95 | 8,4 | 65,67 | 65,66 | 5,11 | 7,8 | 103,3 | 0,16 |
Státní soc.podpora | 3,00 | 8,1 | 39,06 | 39,06 | 3,15 | 8,1 | 105,0 | 0,15 |
Stavební spoření | 0,00 | 0,0 | 5,30 | 5,30 | 0,00 | 0,0 | x | 0,00 |
Státní příspěvek na důchodové připojištění | 0,00 | 0,0 | 8,00 | 8,00 | 0,00 | 0,0 | x | 0,00 |
Odvody vlastních zdrojů ES do rozpočtu EU | 3,91 | 10,8 | 36,40 | 36,40 | 3,72 | 10,2 | 95,4 | -0,18 |
Ostatní běžné výdaje **) | 0,93 | 4,0 | 24,36 | 25,12 | 1,01 | 4,0 | 108,0 | 0,07 |
Kapitálové výdaje | 1,25 | 1,2 | 74,30 | 82,80 | 1,12 | 1,4 | 89,5 | -0,13 |
v tom: | ||||||||
Investiční nákupy a související výdaje | 0,06 | 0,7 | 11,50 | 11,51 | 0,06 | 0,5 | 95,2 | 0,00 |
Investiční transfery podnikatelským subjektům | 0,67 | 7,4 | 3,04 | 13,16 | 0,56 | 4,2 | 83,2 | -0,11 |
Investiční transfery státním fondům | 0,06 | 0,2 | 23,36 | 23,78 | 0,11 | 0,5 | 178,3 | 0,05 |
z toho: Investiční transfery SFDI | 0,00 | 0,0 | 23,36 | 23,36 | 0,00 | 0,0 | x | 0,00 |
Investiční transfery veřej. rozpočtům územní úrovně | 0,00 | 0,0 | 11,19 | 16,09 | 0,01 | 0,1 | x | 0,01 |
Investiční transfery příspěvkovým a pod.organizacím | 0,38 | 2,1 | 10,06 | 10,62 | 0,32 | 3,0 | 85,3 | -0,06 |
Ostatní kapitálové výdaje **) | 0,08 | 0,4 | 15,14 | 7,64 | 0,06 | 0,7 | 72,8 | -0,02 |
Saldo hospodaření SR | 42,42 | -42,4 | -112,00 | -112,00 | 45,05 | -40,2 | 106,2 | 2,63 |
*) skutečnost v roce 2013 i 2014 obsahuje celé neinvestiční výdaje kapitoly SD (téměř ze 100 % jsou to úroky a ostatní finanční výdaje)
**) dopoočet do celku