Aktuální centrální zakázky
Stav k 21. 2. 2025:
Připravované veřejné zakázky
Výpočetní technika
Ministerstvo financí v březnu 2025 zahájí přípravu tradičního společného nákupu výpočetní techniky. Konkrétně by mělo se jednat o nákup stolních PC a několika kategorií notebooků všech velikostí – samozřejmě včetně možnosti pořízení dokovacích stanic, monitorů a příslušenství. V první fázi bude probíhat předběžná tržní konzultace s výrobci. Následně oslovíme všechny potenciální zájemce prostřednictvím zapojených organizací (např. Svaz měst a obcí). Pokud si přejete být osloveni přímo, zašlete nám email na adresu verejne.zakazky@mfcr.cz. Společného nákupu se může zúčastnit jakákoliv organizace veřejné správy.
Při společném nákupu se výpočetní technika vysoutěží s výraznou objemovou slevou. Souhrnné poptávky zpravidla dosahují vyšších stovek či tisíců kusů. Na straně pověřujících zadavatelů tak lze ušetřit finance i administrativu spojenou s veřejnou zakázkou. Sleva oproti maloobchodním cenám činí cca 30 % a výrobky jsou navíc dodány s pětiletou zárukou se servisními podmínkami Next Business Day On-Site (oprava do druhého dne u zákazníka).
Zavedení dynamického nákupního systému na mobilní telekomunikační služby
Ministerstvo financí v současné době zavádí dynamický nákupní systém na mobilní telekomunikační služby. Po jeho zavedení bude zpřístupněn všem potenciálním zadavatelům, aby i této komodity mohli využít výhody dynamického nákupního systému.
Osobní automobily
Ministerstvo financí v nejbližší době zahájí veřejnou zakázku na nákup elektromobilů v kategorii 3EV. Jedná se o opakování zadávacího řízení.
Ministerstvo financí rovněž provede sběr požadavků na nákup automobilů se spalovacím motorem. Aktuálně lze organizacemi uvedenými v příloze č. 1 rámcových dohod odebírat vozidla na základě uzavřených rámcových dohod (Příručky pro odběr vozidel z rámcových dohod).
Probíhající veřejné zakázky
Kancelářský papír
Výzva 1-2025
Ministerstvo financí vysoutěžilo dodavatele kancelářského papíru pro široký okruh zadavatelů. Po uzavření smlouvy bude moci kancelářský papír odebrat jakýkoliv pověřující zadavatel z řad veřejné správy.
Kancelářské potřeby
Ministerstvo financí zahájilo zadávací řízení na uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na dobu dvou let. Společného nákupu kancelářských potřeb se poprvé účastní i organizace mimo resort Ministerstva financí. Lhůta pro podání nabídek byla stanovena do 18. 3 . 2025
Osobní vozidla
Kategorie 1EV, 2EV, 4EV - byly uzavřeny rámcové dohody s vybraným dodavatelem, o uzavření rámcových dohod byli pověřující zadavatelé informováni dopisem.
U zadávacího řízení v kategorii 3EV bylo Centrálním zadavatelem rozhodnuto o zrušení zadávacího řízení.
Kategorie 1C benzin manuál, 1C benzin automat, 1C nafta manuál, 2A benzin automat, 2A benzin manuál, 2A nafta manuál, 3B nafta automat, 4A benzin automat, 4A nafta automat, 4B benzin automat, 1EV, 2EV, 4EV - byly uzavřeny rámcové dohody s vybraným dodavatelem, o uzavření rámcových dohod byli pověřující zadavatelé informováni dopisem.
Zadávací řízení na kategorii 4A benzin manuál bylo zrušeno, neboť nebyla podána žádná nabídka.
V případě potřeby dalších informací se obracejte na e-mail verejne.zakazky@mfcr.cz.