CZ EN

Motivový obrázek

Asistent/asistentka vedoucího – odborný referent Auditního orgánu

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 2808
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 9.
  • předpokládaný nástup: září až říjen 2024
  • obory služby:  3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
  • termín pro podávání přihlášek do: 18. července 2024

Charakteristika vykonávaných činností

  • administrativní podpora pro vedoucího oddělení – vyřizování korespondence, vedení spisové agendy, pořizování zápisů z porad, sledování termínů, zajištění administrativních a organizačních úkolů atp.;
  • zajištění docházkové a personální agendy;
  • zajišťování kancelářských potřeb a materiálně-technického zabezpečení zaměstnanců oddělení;
  • spolupráce při přípravě jednání na národní i mezinárodní úrovni a součinnost s dalšími sekretariáty odboru;
  • specifické činnosti ve vymezeném rozsahu pro podporu výkonu auditů.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova v režimu týden na pracovišti/týden home office,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. střední vzdělání s maturitní zkouškou;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Kontakty

Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Stanislav Masařík, +420 257 043 635, Stanislav.Masarik@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.