Specialista/Specialistka v oblasti nakládání s majetkem státu
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 2342
- doba úvazku: neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14
- předpokládaný nástup: květen až červen 2025
- obor služby: 4. Hospodaření s majetkem státu a jeho privatizace
- termín pro podávání přihlášek: od 18. března 2025 do 7. dubna 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- příprava a analýza podkladů pro schválení smluv při nakládání s majetkem státu podle zákona č. 219/2000 Sb.;
- příprava a analýza podkladů pro udělení předchozích souhlasů ke sjednání vyšší ceny při úplatném nabývání, užívání nebo požívání nestátního majetku podle zákona č. 219/2000 Sb.;
- příprava a analýza podkladů pro povolení výjimek podle zákona č. 219/2000 Sb.;
- spolupráce na tvorbě celostátní koncepce finanční politiky na úseku hospodaření s majetkem státu a souvisejících otázek postavení státu v právních vztazích, obecného výkonu vlastnických a jiných majetkových práv státu a procesního jednání ve věcech týkajících se majetku státu.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná služební doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci, zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení/jmenování na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo FM 2342“.
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Pavel Kumšta, +257 043 139, Pavel.Kumsta@mfcr.cz