CZ EN

Motivový obrázek

Specialista/Specialistka v oblasti nakládání s majetkem státu

 

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 2342
  • doba úvazku: neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14
  • předpokládaný nástup: květen až červen 2025
  • obor služby: 4. Hospodaření s majetkem státu a jeho privatizace 
  • termín pro podávání přihlášek: od 18. března 2025 do 7. dubna 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • příprava a analýza podkladů pro schválení smluv při nakládání s majetkem státu podle zákona č. 219/2000 Sb.;
  • příprava a analýza podkladů pro udělení předchozích souhlasů ke sjednání vyšší ceny při úplatném nabývání, užívání nebo požívání nestátního majetku podle zákona č. 219/2000 Sb.;
  • příprava a analýza podkladů pro povolení výjimek podle zákona č. 219/2000 Sb.;
  • spolupráce na tvorbě celostátní koncepce finanční politiky na úseku hospodaření s majetkem státu a souvisejících otázek postavení státu v právních vztazích, obecného výkonu vlastnických a jiných majetkových práv státu a procesního jednání ve věcech týkajících se majetku státu. 

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná služební doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci, zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení/jmenování na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo FM 2342“.

Kontakty

Kateřina Bayerová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Pavel Kumšta, +257 043 139, Pavel.Kumsta@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.