CZ EN

Motivový obrázek

Právník/právnička, ekonom/ekonomka v oddělení Pojišťovnictví a penzijní produkty

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 753
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha - Legerova ulice 
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: březen až duben 2025
  • obory služby: 6. Finanční trh a 22. Legislativa a právní činnost
  • termín pro podávání přihlášek do: 13. února 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • tvorba návrhů koncepčně nových právních předpisů s celostátní působností;
  • podílení se na vytváření návrhů koncepce politiky finančního trhu v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů, investování účastnických fondů a provádění analýzy;
  • zpracovávání stanovisek a výkladů k právním předpisům a k žádostem zahraničních institucí v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • zpracovávání stanovisek a připomínek k právním předpisům z hlediska jejich dopadu na oblast pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • spolupráce při zpracování právních předpisů upravujících oblast pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů s ČNB, asociacemi sdružujícími subjekty podnikající na finančním trhu a s dalšími subjekty působícími na finančním trhu;
  • zpracovávání podkladů pro zprávy orgánům OECD, EU, WB a MMF v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • zpracovávání, předkládání a vyhodnocování dopadových a srovnávacích studií 
  • v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • tvorba notifikační tabulky o transpozici směrnic;
  • vypracovávání a posuzování stanovisek k pozměňovacím návrhům v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • zajišťování vypořádání a zapracování připomínek k návrhům právních předpisů 
  • v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • příprava podkladů, přednášek, prezentací, doprovodných materiálů ve výše uvedených oblastech.

Hledáme ideálně uchazeče s praxí v legislativě s orientací v problematice tvorby EU práva, případně šikovné absolventy. Dobrá aktivní znalost anglického jazyka a zkušenost s vyjednáváním na EU úrovni výhodou. 

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova 4 dny v měsíci,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • stravenkový paušál.

Práci v příjemném kolektivu v centru Prahy, zaučovací proces, pracoviště na metru A. Možnost účasti na jazykových kurzech i odborných seminářích.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu s odborným zaměřením vzdělání v oboru Ekonomie nebo Právo, právní a veřejnosprávní činnost;
  • znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni znalosti;[1]
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo Výběrové řízení na služební místo FM 753, ministerský rada v odd. Pojišťovnictví a penzijní produkty, v odboru Finanční trhy II“

Kontakty

Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Irena Kubátová, +420 733 675 005, Irena.Kubatova@mfcr.cz 

 

 

[1] Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech.

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.