CZ EN

Motivový obrázek

Právník/Právnička - ekonom/ekonomka v oddělení Pojišťovnictví a penzijní produkty

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 753 
  • doba úvazku: doba neručitá
  • místo výkonu: Praha 
  • platová třída: 14.  
  • předpokládaný nástup: srpen až září 2025 
  • obory služby: 6. Finanční trh, 22. Legislativa a právní činnost 
  • termín pro podávání přihlášek: od 14. května 2025 do 29. května 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • tvorba návrhů koncepčně nových právních předpisů s celostátní působností;
  • podílení se na tvorbě návrhů koncepce politiky finančního trhu v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů, investování účastnických fondů a provádí jeho analýzu;
  • zpracovávání stanovisek a výkladů k právním předpisům a k žádostem zahraničních institucí v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • zpracovávání stanovisek a připomínek k právním předpisům z hlediska jejich dopadu na oblast pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • spolupráce při zpracování právních předpisů upravujících oblast pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů s ČNB, asociacemi sdružujícími subjekty podnikající na finančním trhu a s dalšími subjekty působícími na finančním trhu;
  • zpracovávání podkladů pro zprávy orgánům OECD, EU, WB a MMF v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • zpracovávání, předkládání a vyhodnocování dopadových a srovnávacích studií v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • tvorba notifikačních tabulek o transpozici směrnic;
  • vypracovávání a posuzování stanovisek k pozměňovacím návrhům v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
  • zajišťování vypořádání a zapracování připomínek k návrhům právních předpisů v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů; 
  • příprava podkladů, přednášek, prezentací, doprovodných materiálů ve výše uvedených oblastech.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná služební doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání ve studijním programu Ekonomie nebo Právo, právní a veřejnosprávní činnost;
  • má úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy[1];
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 753“

Kontakty

Kateřina Bayerová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Irena Kubátová, +420 257 043 319, Irena.Kubatova@mfcr.cz 


[1] Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech. 
 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.