-
Vyplnit žádost
Právník/Právnička - ekonom/ekonomka v oddělení Pojišťovnictví a penzijní produkty
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 753
- doba úvazku: doba neručitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: srpen až září 2025
- obory služby: 6. Finanční trh, 22. Legislativa a právní činnost
- termín pro podávání přihlášek: od 14. května 2025 do 29. května 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- tvorba návrhů koncepčně nových právních předpisů s celostátní působností;
- podílení se na tvorbě návrhů koncepce politiky finančního trhu v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů, investování účastnických fondů a provádí jeho analýzu;
- zpracovávání stanovisek a výkladů k právním předpisům a k žádostem zahraničních institucí v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
- zpracovávání stanovisek a připomínek k právním předpisům z hlediska jejich dopadu na oblast pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
- spolupráce při zpracování právních předpisů upravujících oblast pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů s ČNB, asociacemi sdružujícími subjekty podnikající na finančním trhu a s dalšími subjekty působícími na finančním trhu;
- zpracovávání podkladů pro zprávy orgánům OECD, EU, WB a MMF v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
- zpracovávání, předkládání a vyhodnocování dopadových a srovnávacích studií v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
- tvorba notifikačních tabulek o transpozici směrnic;
- vypracovávání a posuzování stanovisek k pozměňovacím návrhům v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
- zajišťování vypořádání a zapracování připomínek k návrhům právních předpisů v oblasti pojišťovnictví, zaměstnaneckého penzijního pojištění a penzijních produktů;
- příprava podkladů, přednášek, prezentací, doprovodných materiálů ve výše uvedených oblastech.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná služební doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání ve studijním programu Ekonomie nebo Právo, právní a veřejnosprávní činnost;
- má úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy[1];
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 753“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Kateřina Bayerová,
+420 257 042 680,
Katerina.Bayerova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Irena Kubátová, +420 257 043 319, Irena.Kubatova@mfcr.cz
[1] Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech.