-
Vyplnit žádost
Právník/právnička na odboru Auditní orgán
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 2565
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14
- předpokládaný nástup: září až říjen 2025
- obory služby: 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy a 65. Právní činnost
- termín pro podávání přihlášek: od 4. července do 24. července 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- řešení právních problémů implementace operačních programů za spolupráce všech zainteresovaných subjektů – se zaměřením na právní předpisy v oblasti auditu, veřejných zakázek, veřejné podpory atp.;
- tvorba a úprava koncepce systémových opatření v právní oblasti pro audit prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
- analýza legislativy EU včetně zpracování stanovisek k právním předpisům, metodickým dokumentům a ostatním pracovním dokumentům souvisejících s realizací politiky soudržnosti EU;
- příprava zadávací dokumentace zpracovávané v rámci odboru a právní podpora poskytovaná v souvislosti s realizací vlastních aktivit Auditního orgánu;
- spolupráce s útvary orgánů implementační struktury související s prováděním auditu prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
- zajištění konzultační činnosti pro zaměstnance implementační struktury v oblasti auditu;
- spolupráce při přípravě zpráv pro Evropskou komisi;
- účast na národních i meziresortních pracovních skupinách týkajících se čerpání prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU, poskytování odborných, případně oponentních stanovisek za Auditní orgán;
- právní, případně metodický dohled nad dodržováním příslušných nařízení i národní legislativy;
- účast na auditech/kontrolách vykonávaných auditními/kontrolními orgány mezinárodních organizací nebo jimi určenými zmocněnci.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v hlavní budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání ve studijním programu Právo, právní a veřejnosprávní činnost;
- má úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni);
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 2565“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Simona Švecová,
+420 257 042 508,
Simona.Svecova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Karolína Primasová, +420 257 042 960, Karolina.Primasova@mfcr.cz