CZ EN

Motivový obrázek

Specialista/specialistka ICT, v oblasti strategického plánování rozvoje eGovernmentu – koncepce, strategie, projektové řízení

Kontakty

 

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 2656
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14
  • předpokládaný nástup: červen až červenec 2025
  • obor služby: 28. Informační a komunikační technologie
  • termín pro podávání přihlášek: od 10. dubna do 30. dubna 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • podílení se na přípravě strategických materiálů z oblasti ICT; 
  • spolupráce na projektovém řízení projektů z oblasti ICT; 
  • zpracovávání podkladů k veřejným zakázkám a nákupu SW.

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci,
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • je způsobilý mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené[2] v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 2656“

Kontakty

Simona Švecová Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Mgr. Simona Švecová,
+420 257 042 508,
Simona.Svecova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Petr Bradáč, +420 257 042 407, Petr.Bradac@mfcr.cz 


[2] Oznámení o přístupu k utajované informaci stupně „Vyhrazené“ vydává zaměstnavatel až po přijetí do služebního poměru. Nelze použít oznámení od jiné organizace. Podmínkou pro jeho vydání je svéprávnost (doložená prohlášením), plnoletost a bezúhonnost (prokazovaná čistým výpisem z Rejstříku trestů). Cizinci musí doložit bezúhonnost i dokladem ze svého státu a z případného státu pobytu delšího než 6 měsíců. Doklady nesmějí být starší 3 měsíců.
 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.