CZ EN

Motivový obrázek

Systemizátor/Systemizátorka

Kontakty

Základní informace o služebním místě

  • číslo funkčního místa: 3263
  • doba úvazku: doba neurčitá
  • místo výkonu: Praha
  • platová třída: 14.
  • předpokládaný nástup: květen až červen 2025
  • obor služby: 18. Pracovněprávní vztahy a 63. Organizační věci státní služby a správa služebních vztahů státních zaměstnanců
  • termín pro podávání přihlášek od 25. března 2025 do 15. dubna 2025

Charakteristika vykonávaných činností

  • zpracovávání návrhů změn systemizace služebních a pracovních míst Ministerstva financí (dále jen „MF“) a změn organizační struktury MF podle platných právních a interních předpisů, včetně všech podkladů a komentáře;
  • odpovědnost za průběžné vedení systemizace MF v personálním informačním systému (dále jen „PIS“) včetně popisů funkčních míst, jejich úplnosti a aktuálnosti;
  • zpracovávání příloh ke služebnímu předpisu státního tajemníka o systemizaci služebních a pracovních míst MF;
  • příprava podkladů pro tvorbu organizační struktury MF a tvorba grafických schémat;
  • posuzování charakteristiky systemizovaných míst z hlediska souladu s katalogy správních a pracovních činností a s působností útvarů podle organizačního řádu MF a poskytování útvarům metodické pomoci při jejich zpracování;
  • zabezpečování implementace zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, v oblasti systemizace;
  • zpracovávání přehledu počtu zaměstnanců a státních zaměstnanců v souladu se systemizací a vedení seznamu volných míst;
  • spolupráce na rozvoji personálního informačního systému v oblasti své působnosti;
  • zpracovávání podkladů, sestav, tabulek, přehledů a výstupů z PIS pro analytické materiály odboru a vedoucí zaměstnance ministerstva.


Hledáme kolegu nebo kolegyni, kteří mají logické myšlení, cit pro systém a pořádek a baví je práce s informacemi a jejich zpracování. Pokud hledáte stabilní a zajímavou pracovní pozici s přesahem do strategického plánování, máte logické myšlení, cit pro strukturu a detail, baví vás práce s daty a analýzami, rádi hledáte efektivní řešení a chcete vidět konkrétní výsledky své práce, pak je tato pozice přesně pro vás! Přidejte se k nám a pomozte nám budovat moderní a efektivní státní správu.

Práce je vhodná pro uchazeče s praxí i pro absolventy VŠ. Zkušenosti z oblasti systemizace služebního úřadu nebo organizačních změn výhodou. V našem přátelském a profesionálním týmu oddělení Systemizace a PIS si zakládáme na spolupráci, preciznosti a smyslu pro detail. Pracujeme v malém kolektivu, kde si navzájem pomáháme a sdílíme zkušenosti. Díky tomu se noví kolegové snadno a rychle zapracují – zaučení probíhá postupně s podporou zkušenějších kolegů i přímého nadřízeného.
 

Nabízíme

  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • 5 dní studijního volna ročně,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost práce z domova až 4 dny v měsíci
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.

Požadavky

Zákonem stanovené požadavky:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; 
  • dosáhl věku 18 let;
  • je plně svéprávný;
  • je bezúhonný;
  • dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
  • má potřebnou zdravotní způsobilost.

Doručování přihlášky

Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky. 

Součástí obálky/elektronického podání musí být: 

  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo 
  • Strukturovaný profesní životopis
  • Motivační dopis 

Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.

Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3263“

Kontakty

Simona Prošková Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz 

Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Jiří Brych, +420 704 967 154, Jiri.Brych@mfcr.cz 

Dokumenty ke stažení

Vyplnit žádost

Kontaktní formulář

Toto pole nevyplňujte!!!

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a platí tyto zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.