Systemizátor/Systemizátorka
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 3263
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 14.
- předpokládaný nástup: květen až červen 2025
- obor služby: 18. Pracovněprávní vztahy a 63. Organizační věci státní služby a správa služebních vztahů státních zaměstnanců
- termín pro podávání přihlášek od 25. března 2025 do 15. dubna 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- zpracovávání návrhů změn systemizace služebních a pracovních míst Ministerstva financí (dále jen „MF“) a změn organizační struktury MF podle platných právních a interních předpisů, včetně všech podkladů a komentáře;
- odpovědnost za průběžné vedení systemizace MF v personálním informačním systému (dále jen „PIS“) včetně popisů funkčních míst, jejich úplnosti a aktuálnosti;
- zpracovávání příloh ke služebnímu předpisu státního tajemníka o systemizaci služebních a pracovních míst MF;
- příprava podkladů pro tvorbu organizační struktury MF a tvorba grafických schémat;
- posuzování charakteristiky systemizovaných míst z hlediska souladu s katalogy správních a pracovních činností a s působností útvarů podle organizačního řádu MF a poskytování útvarům metodické pomoci při jejich zpracování;
- zabezpečování implementace zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, v oblasti systemizace;
- zpracovávání přehledu počtu zaměstnanců a státních zaměstnanců v souladu se systemizací a vedení seznamu volných míst;
- spolupráce na rozvoji personálního informačního systému v oblasti své působnosti;
- zpracovávání podkladů, sestav, tabulek, přehledů a výstupů z PIS pro analytické materiály odboru a vedoucí zaměstnance ministerstva.
Hledáme kolegu nebo kolegyni, kteří mají logické myšlení, cit pro systém a pořádek a baví je práce s informacemi a jejich zpracování. Pokud hledáte stabilní a zajímavou pracovní pozici s přesahem do strategického plánování, máte logické myšlení, cit pro strukturu a detail, baví vás práce s daty a analýzami, rádi hledáte efektivní řešení a chcete vidět konkrétní výsledky své práce, pak je tato pozice přesně pro vás! Přidejte se k nám a pomozte nám budovat moderní a efektivní státní správu.
Práce je vhodná pro uchazeče s praxí i pro absolventy VŠ. Zkušenosti z oblasti systemizace služebního úřadu nebo organizačních změn výhodou. V našem přátelském a profesionálním týmu oddělení Systemizace a PIS si zakládáme na spolupráci, preciznosti a smyslu pro detail. Pracujeme v malém kolektivu, kde si navzájem pomáháme a sdílíme zkušenosti. Díky tomu se noví kolegové snadno a rychle zapracují – zaučení probíhá postupně s podporou zkušenějších kolegů i přímého nadřízeného.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova až 4 dny v měsíci
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3263“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Ing. Jiří Brych, +420 704 967 154, Jiri.Brych@mfcr.cz