-
Vyplnit žádost
Vedoucí oddělení Audit OP R, OP VVV a OP JAK
Základní informace o služebním místě
- číslo funkčního místa: 3803
- doba úvazku: doba neurčitá
- místo výkonu: Praha
- platová třída: 15.
- předpokládaný nástup: červenec až srpen 2025
- obory služby: 3. Audit a 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
- termín pro podávání přihlášek od 14. května 2025 do 26. května 2025
Charakteristika vykonávaných činností
- spoluvytváření jednotného systému ochrany finančních zájmů zemí ES týkající se finančních prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
- tvorba koncepce a metodické usměrňování systému finanční kontroly, auditu zahraničních prostředků;
- podílení se na zpracování a aktualizacích dokumentace související s činností odboru (auditní strategie, popisy řídících a kontrolních systémů u jednotlivých operačních programů za oblast auditního orgánu atp.);
- navrhování metodických nebo systémových opatření pro zefektivnění činnosti odboru;
- koordinace a zajišťování jednotného výkonu auditů finančních prostředků poskytnutých v rámci politiky soudržnosti EU pro svěřené operační programy – služební působiště oddělení jsou Praha a Hradec Králové;
- ověřování a kontrola výstupů auditních činností za svěřené operační programy, včetně řešení nesrovnalostí;
- zabezpečování naplňování auditní strategie a plánu auditní činnosti daného operačního programu;
- zajišťování podkladů pro prohlášení při uzavření pomoci;
- poskytování podkladů pro zpracování ročního a střednědobého plánu auditní činnosti svěřeného operačního programu a kontrola naplňování plánu;
- vyhodnocování výsledků vykonaných auditů systémů a auditů operací;
- přezkoumávání nálezů z provedených auditů a finančních kontrol po celou dobu realizace čerpání prostředků poskytovaných v rámci politiky soudržnosti EU;
- spolupráce při přípravě výroční a závěrečné kontrolní zprávy, výročního stanoviska, resp. výroku auditora, a dalších dokumentů pro Evropskou komisi;
- zajišťování včasnosti, správnosti a úplnosti dat o provedených auditech vložených do informačního systému AO;
- účast na jednáních se zahraničními orgány a organizacemi zabývajícími se auditem ve vazbě na finanční prostředky poskytované v rámci politiky soudržnosti EU, účastní se auditních misí EK a EÚD a nadnárodních externích auditorských firem, dále se podílí na činnosti odborných pracovních skupin;
- poskytování konzultační a školící činnosti, podílí se na přípravě odborných a oponentních stanovisek;
- spolupráce při vyšetřování orgánů činných v trestním řízení a při vyřizování stížností, podnětů a oznámení.
Nabízíme
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick days),
- 5 dní studijního volna ročně,
- pružná pracovní doba,
- možnost práce z domova v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
- zvýhodněné tarify mobilního operátora pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost individuálního čerpání prostředků FKSP a využití MultiSport karty,
- adaptační proces pro nové zaměstnance,
- odborná knihovna a knihovna beletrie v budově ministerstva,
- možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
- možnost stravování v budově ministerstva nebo stravenkový paušál.
Požadavky
Zákonem stanovené požadavky:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- žadatel v uplynulých 15 letech vykonával nejméně po dobu 1 roku činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné;
- dosáhl věku 18 let;
- je plně svéprávný;
- je bezúhonný;
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského magisterského vzdělání;
- má úroveň znalosti cizího jazyka – znalost anglického, nebo francouzského, nebo německého jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (stupni) znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy[1];
- má potřebnou zdravotní způsobilost.
Doručování přihlášky
Do výběrového řízení se lze přihlásit tištěnou podobou nebo elektronicky.
Součástí obálky/elektronického podání musí být:
- Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení/jmenování na služební místo
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
Žádost v tištěné podobě: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb/osobně na podatelnu na adresu: Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha.
Žádost v elektronické podobě: prostřednictvím e-mailu na adresu podatelna@mfcr.cz, nebo datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).
Elektronické podání/obálka obsahující žádost včetně příloh musí být označena slovy: „Výběrové řízení na služební místo FM 3803“
Kontakty
Bližší informace k procesu výběrového řízení poskytne:
Ing. Simona Prošková,
+420 257 043 042,
Simona.Proskova@mfcr.cz
Bližší informace k náplni činnosti poskytne: Mgr. Stanislav Bureš, +420 257 042 580, Stanislav.Bures@mfcr.cz
[1] Rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT- 24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech.