Žádost o poskytnutí informací ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb.
Informace poskytnutá na žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, č.j. MF-14484/2018/10/592 IK
Dotaz:
"Dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím tímto žádáme povinného Ministerstvo financí ČR (dále jen „povinný“) o sdělení následujících informací o nákladech a rozsahu tisku za roky 2015, 2016, 2017:
-
Celkové náklady na nakupovaný papíru A4, gramáže 80g/m a počet takto nakoupených listů. Uveďte sumu za jednotlivé roky.
-
Celkové náklady na tiskárny dokumentů (pořizovací ceny, leasing, pronájem, servis a spotřební materiál bez papírů a tonerů) Uveďte sumu vynaloženou za jednotlivé roky.
-
Celkové náklady na tonery, cartige a obdobný spotřební materiál nakupovaný pro tisk.
-
Celkové náklady na servis, údržbu a opravy tiskáren a multifunkčních grafických zařízení.
-
Celkové náklady na pořízení a celkové náklady na nájem tiskáren a multifunkčních grafických zařízení.
-
Celkové náklady na zakoupení či pronájem specializovaného SW a HW pořízeného pro realizaci a monitoring tisku, pokud jde o SW a HW, který nebyl součástí dodávky tiskáren či multifunkčních zařízení.
-
Celkový počet funkčních tiskáren a celkový počet multifunkčních grafických zařízení evidovaných nebo pronajatých k 31.12. 2015 a k 31.12. 2016 a k 31.12.2017.
-
Celkový počet pracovníků, kteří využívají tiskárny nebo multifunkční grafické k 31.12. 2015 a k 31.12. 2016 a k 31.12. 2017.
-
Sdělte totožnost hlavní dodavatele papíru, tiskáren a tonerů. Uveďte, jak byl vybrán. (V tabulce jsou uvedeny příklady)
Prosíme o uvádění cen včetně DPH. Informace je možno zcela poskytnout formou vyplnění následují tabulky, která je i přílohou této žádosti o informace."
Odpověď:
Dokumenty ke stažení
- Info-106-99-MF-14484-2018-10-592 IKPDF (105kB)
- Příloha č. 1 - Info-106-99-MF-14484-2018-10-592 IKXLS (38kB)